Μια 7χρονη ζητά κανονικές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών: «Δεν μου αρέσει που είναι ψεύτικες»

Μια 7χρονη ζητά κανονικές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών: «Δεν μου αρέσει που είναι ψεύτικες» Facebook Twitter
0

Μια 7χρονη από το Αρκάνσας έστειλε γράμμα στην Old Navy ζητώντας «αληθινές τσέπες» στα τζιν παντελόνια των κοριτσιών. 

Η Kamryn Gardner, που φοιτά στην Α' Τάξη του Evening Star Elementary School, έστειλε επιστολή στη εταιρία, με την οποία ζήτησε να φτιάξουν τζιν παντελόνια με αληθινές τσέπες, όπως στα ρούχα των αγοριών.

Μια 7χρονη ζητά κανονικές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών: «Δεν μου αρέσει που είναι ψεύτικες» Facebook Twitter

«Αγαπητή Old Navy. Δεν μου αρέσει που οι μπροστινές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών είναι ψεύτικες», έγραψε στο γράμμα της, που δημοσίευσε η Evening Star στο Facebook. 

«Θέλω μπροστινές τσέπες επειδή θέλω να βάζω μέσα τα χέρια μου. Επίσης θα ήθελα να βάζω μέσα πράγματα», εξήγησε. 

«Θα σκεφτόσασταν να φτιάξετε τζιν για τα κορίτσια με μπροστινές τσέπες που δεν είναι ψεύτικες. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το αίτημά μου», καταλήγει. 

Μια 7χρονη ζητά κανονικές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών: «Δεν μου αρέσει που είναι ψεύτικες» Facebook Twitter

Η Old Navy απάντησε λέγοντας ότι σχεδιάζει να φτιάξει το νέο προϊόν και της έστειλε δυο τζιν παντελόνια και σορτς με αληθινές τσέπες. 

«Σε ευχαριστούμε πολύ που βρήκες τον χρόνο να μας γράψεις για τις τσέπες στα τζιν των κοριτσιών», αναφέρει το χειρόγραφο σημείωμα που έστειλε στην Kamryn, μεταφέροντας το ευχαριστώ της ομάδας παραγωγής παιδικών ρούχων της για την ανάπτυξη του νέου προϊόντος. 

Μια 7χρονη ζητά κανονικές τσέπες στα τζιν των κοριτσιών: «Δεν μου αρέσει που είναι ψεύτικες» Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM