TUI: Κλείνει 166 καταστήματα σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία

TUI: Κλείνει 166 καταστήματα σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία Facebook Twitter
TUI: Κλείνει 166 καταστήματα η ταξιδιωτική εταιρεία σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία
0

Η ταξιδιωτική εταιρεία TUI πρόκειται να κλείσει 166 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, επηρεάζοντας έως και 900 θέσεις εργασίας.

Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι ελπίζει να διατηρήσει ωστόσο ένα δυναμικό εργατικό 630 εργαζομένων.

Η απόφαση ελήφθη μετά από αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών, συμπεριλαμβανομένης της προτίμησής τους για το διαδίκτυο, όπως ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της.

Μετά το κλείσιμο των καταστημάτων της TUI θα παραμείνουν ανοιχτά μόλις 350 καταστήματα λιανικής.

Τα καταστήματα που πρόκειται να κλείσουν έχουν επιλεγεί με βάση διάφορους παράγοντες, όπως είναι τα δεδομένα της τοπικής αγοράς και οι «προβλέψεις για το μέλλον των ταξιδιών», σύμφωνα με την εταιρεία.

Παράλληλα, η TUI είπε ότι δεν θα κυκλοφορήσει τη λίστα των καταστημάτων που κινδυνεύουν να κλείσουν, κατά τη διάρκεια της περιόδου διαβούλευσης.

Διευκρίνισε ωστόσο, ότι κανένα από αυτά που έχουν ανοίξει ξανά μετά το lockdown δεν θα κλείσει.

«Θέλουμε να είμαστε στην καλύτερη δυνατή θέση ώστε να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, είτε αυτοί επισκέπτονται κάποιο κατάστημα, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω διαδικτύου, και θα συνεχίσουμε να βάζουμε τον πελάτη στο επίκεντρο της εργασίας μας», δήλωσε ο Andrew Flintham, διευθυντής διευθυντής της TUI του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας.

«Είναι επομένως επιτακτική ανάγκη να λάβουμε αυτές τις δύσκολες αποφάσεις, να φροντίζουμε τους συναδέλφους μας κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας πρωτοφανούς αβεβαιότητας και να προσφέρουμε επίσης μια σύγχρονη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας».

Η διοίκηση της TUI ανέφερε επίσης στο BBC ότι έκλεισε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στο εξωτερικό, όπως στη Βομβάη και το Γιοχάνεσμπουργκ σε μια προσπάθεια προστασίας των θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία ανακοίνωσε τον Μάιο ότι σχεδίαζε να περικόψει περίπου 8.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, σε μία προσπάθεια να μειωθούν τα γενικά έξοδα κατά 30% στο πλαίσιο μίας σημαντικής αναδιάρθρωσης.

Όμως, λόγω της πανδημίας, επιταχύνθηκε η μετάβαση της εταιρείας στο διαδίκτυο.

«Οι συμπεριφορές των πελατών έχουν ήδη αλλάξει τα τελευταία χρόνια, με το 70% όλων των κρατήσεων στη Βρετανικό TUI να πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο», δήλωσε ο Flintham.

«Έχουμε συμβούλους ταξιδιού παγκόσμιας κλάσης στη TUI, οπότε ελπίζουμε ότι πολλοί από αυτούς θα μεταβούν σε κατ 'οίκον εργασία και θα συνεχίσουν να προσφέρουν την εξατομικευμένη υπηρεσία που γνωρίζουμε ότι εκτιμούν οι πελάτες μας», πρόσθεσε.

Η εταιρεία κάλεσε πρόσφατα την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου να μην εισαγάγει περιόδους καραντίνας σε αρκετές χώρες.

Ανέφερε μάλιστα, ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει μια «περιφερειοποιημένη» πολιτική, που θα σήμαινε ότι μόνο οι ταξιδιώτες που επιστρέφουν από τα hotspots του κορωνοϊού να υποχρεωθούν σε καραντίνα.

Μεγάλο το πλήγμα για την εταιρεία, ήταν επισής τα έκτακτα μέτρα σε ταξιδιώτες από την Ισπανία.

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ