Η εταιρία ASOS ζήτησε συγγνώμη για τη φωτογραφία με ένα φόρεμα προς πώληση στην ιστοσελίδα της καθώς είχε αφήσει να φανούν τα δύο κλιπ που έκαναν τη σιλουέτα να φαίνεται πιο στενή.

 

Τα δύο πιαστράκια ήταν ορατά και χρησιμοποιήθηκαν για να κρατήσουν το φόρεμα στη θέση του και να δημιουργήσουν μια διαφορετική σιλουέτα με πιο στενή μέση.

 

Μια υποψήφια πελάτισσα είδε το φόρεμα και πρόσεξε τα κλιπ - και έπειτα ανάλαβαν τα social media τα οποία είχαν πολλά να πουν...

 

 

 

Η φωτογραφία με τα κλιπ αφαιρέθηκε και στη θέση της μπήκε η κανονική, αλλά η σιλουέτα δεν άλλαξε και πολλοί θεωρούν πως η Asos εξαπατά τους πελάτες για το πώς δείχνουν φορεμένα τα ρούχα και για τη γραμμή τους.

 

 

Τέτοια τρικς δεν θεωρούνται επιτρεπτά όταν πρόκειται κανείς να κάνει διαδικτυακές αγορές καθώς παραπλανούν τον κόσμο, γράφουν μερικά από τα εκατοντάδες μηνύματα για το φόρεμα.

 

 

Η ASOS απάντησε στο αρχικό tweet που είχε γίνει viral και ζήτησε συγγνώμη που φάνηκαν τα κλιπς- όχι επειδή τα χρησιμοποίησε.

 

Μια από τις αιτίες που φαίνεται να έχει ενισχύσει το κύμα αντιδράσεων για τα κλιπ στο φόρεμα είναι η αλλαγή πολιτικής που ανακοίνωσε πρόσφατα ο διαδικτυακός κολοσσός.

 

Η Asos δήλωσε πως σκοπεύει να μπλοκάρει του λογαριασμούς πελατών που κάνουν υπερβολικά πολλές επιστροφές των αγορών τους. Με αφορμή τη γκάφα με το φόρεμα, αρκετοί χρήστες σημειώνουν πως όταν η εταιρεία επιλέγει να δείχνει αλλοιωμένη την εικόνα ενός ρούχου, κάτι τέτοιο είναι λογικό.