Αυτό το ρομπότ δεν χάνει ποτέ στο 'πέτρα-ψαλίδι-χαρτί'

Αυτό το ρομπότ δεν χάνει ποτέ στο 'πέτρα-ψαλίδι-χαρτί' Facebook Twitter
2

Τα ρομπότ ολοένα και συχνότερα βρίσκονται στο επίκεντρο των τεχνολογικών εξελίξεων και το "Janken" έχει έναν αρκετά καλό λόγο για να απασχολεί τις τελευταίες ώρες τα μεγάλα τεχνολογικά σάιτ, αφού καταφέρνει να νικήσει κάθε άνθρωπο που θα τα βάλει μαζί του, στο παιδικό παιχνίδι "πέτρα-ψαλίδι-χαρτί", με ποσοστό επιτυχίας 100%. Δηλαδή, δεν χάνει ποτέ.

Το Janken, που αποτελεί την μετάφραση του ονόματος του παιχνιδιού στα Ιαπωνικά, δημιουργήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Τόκυο, από την ομάδα ρομποτικής του εργαστηρίου Ishikawa Watanabe και αποτελεί την τρίτη και πιο τελειοποιημένη μορφή του, που καταφέρνει να νικήσει κάθε ανθρώπινο αντίπαλο. 

Αυτό το ρομπότ δεν χάνει ποτέ στο 'πέτρα-ψαλίδι-χαρτί' Facebook Twitter

Η επιτυχία του, αναφέρει το Tech Insider, οφείλεται εν πολλοίς στο προηγμένο σύστημα που συνδυάζει αισθητήρες και κάμερες, που μπορεί να 'διαβάσει' την κίνηση του αντιπάλου του μέσα σε μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου - εν αντιθέσει με την προηγούμενη βερσιόν που ήθελε 20 milisecond. Πράγμα που σημαίνει ότι πριν ακόμα ξεδιπλάωσει το ανθρώπινο χέρι, το ρομπότ έχει σχηματίσει την πέτρα, το ψαλίδι ή το χαρτί που θα του εξασφαλίσει τη νίκη.

Δείτε το Jenken, εν δράσει στο παρακάτω βίντεο:

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ

Τech & Science / Νέα εξέταση αίματος υπόσχεται να προβλέπει τον κίνδυνο για την πιο συχνή κληρονομική καρδιοπάθεια

Η υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια αφορά εκατομμύρια ανθρώπους διεθνώς και προκαλεί πάχυνση του καρδιακού μυός λόγω γονιδιακών μεταβολών που συνήθως κληρονομούνται
THE LIFO TEAM
Η NASA χαρτογράφησε το Σύμπαν σε 360 μοίρες

Τech & Science / Η NASA δημιούργησε χάρτη ολόκληρου του ουρανού που θα μπορούσε να μας αποκαλύψει πώς ξεκίνησε το Σύμπαν

Το επίτευγμα θα μπορούσε να βοηθήσει τους αστροφυσικούς να διερευνήσουν πώς εξελίχθηκε ο Γαλαξίας και τι συνέβη στο πρώτο δευτερόλεπτο μετά τo big bang
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Πραγματικα εντυπωσιακο! Αληθεια, θεωρεται κλεψιμο αν βλεπεις την κινηση του αντιπαλου πρωτα και μετα αποφασιζεις τι θα βγαλεις, εστω και αν γινεται σχεδον ακαριαια;