«Θυμάστε κάποιο μέλος προηγούμενων ΔΣ της ΕΡΤ», ρώτησα τον δημοσιογράφο του «Βήματος» που με πήρε τηλέφωνο προκειμένου να συνεχίσει για δεύτερη Κυριακή το ρεπορτάζ της εφημερίδας στο τόσο... σημαντικό για τα τηλεοπτικά πράγματα της χώρας θέμα: την αποδοχή της πρότασης για την συμμετοχή μου στο ΔΣ της ΕΡΤ. Η απάντηση είναι γνωστή: πολλοί θυμούνται τον απερχόμενο πρόεδρο και κάποιοι τους προηγούμενους, αλλά κανένας δεν θυμάται κανένα μέλος του ΔΣ.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης μιας χώρας που έχει χάσει την μπάλα, ένα συνοθύλευμα ακροδεξιών, σταλινικών, διαπλεκόμενων+βαθύ ΠΑΣΟΚ και κίτρινων ΜΜΕ και blog αφιέρωσε τις προηγούμενες μέρες σελίδες επί (ιστο)σελίδων σε μια είδηση που κανονικά δεν θα πέρναγε ούτε στα ψιλά. Σκεφτόμουν να μην ασχοληθώ με την υπόθεση παρά τα χοντροκομμένα ψέμματα και τις εξοργιστικές διαστρεβλώσεις γιατί είναι γνωστό τι παθαίνει κανείς όταν μπλέκει με τα πίτουρα, μέχρι που μια κυρία, επικεφαλής μάλιστα επιστημονικού σωματείου, επικοινώνησε μαζί μου για να με ρωτήσει αν αληθεύει ότι στην νέα μου θέση θα παίρνω 540.000 ευρώ τον χρόνο!

Αφού της διευκρίνισα ότι η θέση στο ΔΣ είναι άμισθη, ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει δυο φορές καυτηριάσει στην Βουλή την υπέρογκη αμοιβή του προηγούμενου προέδρου (340.000) ευρώ και επομένως θα ήταν εντελώς εξωπραγματικό να πάρω και άλλες 200.000 επιπλέον και μάλιστα σε συνθήκες πτώχευσης, την ρώτησα που το έμαθε. «Το διάβασα σε ένα blog» μου είπε. Της συνέστησα, αν διαβάσει ότι έρχεται η Δευτέρα Παρουσία σε κάποιο άλλο, αντί να περιμενει τον Αγιο Πέτρο να βάλει το μυαλό της να σκεφτεί. Αν όμως υπάρχουν άνθρωποι που χάβουν τέτοια τερατουργήματα, τι συμβαίνει με τα πιο εκλεπτυσμένα ψέμματα που ειπώθηκαν; Ημουν υποχρεωμένος να απαντήσω.

Τον χορό των αντιδράσεων άνοιξε «αναγνώστης» σε δημοφιλές blog –ola ta sfazo ola ta maxairono με έγκυρη αρθρογραφία τύπου «γιατί μυρίζουν οι μασχάλες της Τζενιφερ Ανιστον». Ο «αναγνώστης» είχε προφανώς ενοχληθεί από την αποστροφή της δήλωσης μου για την «καταστροφική προηγούμενη πενταετία» στην ΕΡΤ. Φρόντισε λοιπόν να ρωτήσει, μεταξύ των άλλων, γιατί ο Κούλογλου « την λεγόμενη(η υπογράμμιση δική μου-ΣΚ) καταστροφική 5ετία την θυμίθηκε μετά την έξοδο του..» (ορθογραφία όπως στο πρωτότυπο ΣΚ).

Ηταν φανερό ότι κάποια νεοδημοκρατική χορδή είχε θιχτεί, η οποία βεβαίως ξεχνούσε να αναφέρει ότι το «Ρεπορτάζ Χωρίς Συνορα» εξορίσθηκε αναιτιολόγητα το 2005 από την ΝΕΤ στην ΕΤ-1 , αντιμετώπισε ένα συστηματικό εσωτερικό μποϋκοτάζ τα ερχόμενα χρόνια και τελικά διώχτηκε χωρίς να κρατηθούν τα προσχήματα («δεν μου αρέσει η εκπομπή» είχε αιτιολογήσει την απόφαση ο τότε πρόεδρος της ΕΡΤ) τρία χρόνια αργότερα.

Οταν η ακροδεξιά αντιγράφει τα stalinmedia

Την σκυτάλη πήρε η φασίζουσα ακροδεξιά με αρκετές αναρτήσεις, από τις οποίες ξεχωρίζει το Mακεδονία (είναι φυσικά ελληνική) blogs με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Ο Αναρχολαθρομεταναστολάγνος Κούλογλου στο ΔΣ της ΕΡΤ! » και ανάλογο περιεχόμενο και η eglimatikotita (για όλα φταίνε οι μετανάστες) blogspot που βγήκε από τα ρούχα της καθώς στο ΔΣ της ΕΡΤ βρέθηκε «αυτός που όπου υπάρχει πονεμένος αλλοδαπός στέλνει κάμερες, για να μάθουμε πόσο ρατσιστές είμαστε… και εκπαιδεύει τους Έλληνες πως να γίνουν καλά πρόβατα στην Νέα Τάξη πραγμάτων». Αυτά και πολλά άλλα σοφά διάβασαν και εξοργίστηκαν οι Πλεύρης- Γεωργιάδης που κατέθεσαν μέχρι και ερώτηση στην Βουλή!!

Το ενδιαφέρον στην όλη επιχειρηματολογία είναι ότι τα προηγούμενα φασιστοειδή δανείζονται συχνά επιχειρήματα («Απλήρωτοι και ανασφάλιστοι οι εργαζόμενοι στο "tvxs.gr" του "προοδευτικού" Κούλογλου») από προηγούμενα ψεύδη του stalinmedia που επίσης έδωσε τα ρέστα του τις τελευταίες μέρες με συνεχείς αναρτήσεις στις οποίες κυριαρχεί η επιστημονική φαντασία του τύπου: «Πως συνδέονται οι χαζοαριστεροί του Συνασπισμού, ο αργυρώνητος Κούλογλου και η στρατηγική καταστολής του Χρυσοχοίδη..»

Από τα πολλά άρθρα των αναρχο-σταλινικών που κινούνται μεταξύ σουρεαλισμού και κατινισμού, ξεχωρίζει πάντως ένα με τον τίτλο «Kούλογλου,ο ρουφιάνος του ΜΠΑΤΣΟΚ.

Το άρθρο κατηγορεί το Tvxs για ρουφιανιά επειδή, στην περίπτωση της έκρηξης στο γραφείο του κ. Σημίτη είχε τίτλο «Βόμβα στο γραφείο του κ. Σημίτη» ενώ άλλα ενημερωτικά site είχαν τίτλο "έκρηξη με γκαζάκια". Που ακριβώς βρίσκεται η ρουφιανιά; Ακόμη και σχολιαστές του site βγήκαν από τα ρούχα τους: «Ειστε με τα καλά σας? Τι να έγραφε δηλαδή σύντροφοι έβαλαν βόμβα στο γραφείο του αλήτη κινέζου Σημίτη;», σχολίασε κάποιος, ενώ ένας άλλος έβαλε τα πράγματα στην θέση τους τονίζοντας ότι η υστερία έχει και κάποια όρια: «Ρουφιάνο λέμε αυτόν που δίνει πληροφορίες στους μπάτσους, αυτόν που δίνει προσωπικά στοιχεία, που φωτογραφίζει συντρόφους, που σπιλώνει ανθρώπους. Ο Στέλιος Κούλογλου είναι προπαγανδιστής του Μπατσόκ, είναι επικοινωνιακός συνεργάτης της κυβέρνησης».

Mπροστά στις αντιδράσεις η «καθοδήγηση» του site επανέρχεται με νέα επιχειρήματα και σε μια αποθέωση σταλινισμού, ο διαφωνών σχολιάστης εκφράζει την ειλικρινή του μεταμέλεια με νέο σχόλιο : «Να με συγχωρείς σύντροφε, δεν είχα υπόψη μου τα περιστατικά που ανέφερες. Προφανώς και του αξίζει λοιπόν ο χαρακτηρισμός του ρουφιάνου...».

Η καταπληκτική στιχομυθία εδώ.(σημείωση: έχω κρατήσει και screenshot σε περίπτωση που αποσυρθεί η ανάρτηση, όπως έγινε πέρυσι όταν το stalinmedia "αποκάλυψε" ότι το Tvxs ανήκε στον Θ Ρουσόπουλο και την Μάρα Ζαχαρέα!!)

To βαθύ ΠΑΣΟΚ και η διαπλοκή.

Το βαθύ ΠΑΣΟΚ δεν μπορούσε να μείνει έξω από τον χορό, βλέποντας ότι χάνονται θέσεις από τα “δικά μας (πράσινα) παιδιά”. Χαρακτηριστικό μοτίβο, που διαπερνάει δημοσιεύματα εφημερίδων και blog το παρακάτω απόσπασμα απο κάποιο i-ρεπόρτερ: «ο δημοσιογράφος που λοιδόρησε το "κοινωνικό ΠΑΣΟΚ" .. έρχεται τώρα προκλητικά και με κομπασμό να δηλώσει ότι ανταμείβεται για την μέχρι τώρα στάση του επι...ΝΔ! ».

Σε άλλες περιπτώσεις, η σύνθεση του νέου ΔΣ της ΕΡΤ μπλέκεται με απίστευτες τερατολογίες περί κόστους των εκπομπών. Μια στήλη-παπαγαλάκι Παναγόπουλου εφημερίδας αναφέρεται στον προϋπολογισμό του "Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα" χωρίς να το κατονομάζει αλλά πάνω στην φούρια να ανεβάσει το κόστος κάνει λάθος στον πολλαπλασιασμό. Το σχόλιο ξεκινάει ως εξής: «29.192, 85 επί 13 επεισόδια ίσον 462.751, 79 ευρώ».

Χρόνια τώρα 29.192, 85 Χ 13 μας κάνει 379.507, 05. Αλλά τι να σου κάνει ο άνθρωπος; Τόσο μεγάλες πράξεις δεν μαθαίνονται ...παπαγαλία...

Τέλος, στο σημερινό «Βήμα» ένα ολόκληρο άρθρο έχει τίτλο «Σ. Κούλογλου: "είμαι διακοσμητικός"», δήλωση που φυσικά δεν κάνει κάποιος ούτε υπό την... επήρεια οινοπνεύματος. Αυτό που είπα στον συντάκτη της εφημερίδας είναι ότι το ΔΣ καλείται να πάρει τις στρατηγικές αποφάσεις για την πορεία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης μέσα στο επόμενο εξάμηνο και ο ρόλος του σε αυτό το διάστημα είναι πολύ σημαντικός, αλλά από εκεί και μετά την ευθύνη της καθημερινής διαχείρησης της ΕΡΤ έχει ο διευθύνων σύμβουλος.

Τα περί διακόσμησης και διακοσμητικού δεν τα δήλωσα ποτέ. Απόδειξη γι αυτό είναι ότι δεν ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο του ίδιου του δημοσιεύματος!

ΥΓ. Η ελληνική δημοσιογραφία-συμβατική και διαδικτυακή- προκαλεί θλίψη όχι μόνο με όσα ασχολείται αλλά και με όσα δεν ασχολείται. Την προηγούμενη Κυριακή , με αφορμή την συζήτηση για το ΔΣ της ΕΡΤ, το blog tipologies και το Tvxs παρουσίασαν ντοκουμέντα από τις συνεδριάσεις του απερχόμενου ΔΣ της ΕΡΤ. Από τα επίσημα πρακτικά προκύπτει ότι ο κ.Ζακυνθινός, στενός συνεργάτης του Κώστα Καραμανλή, συνηγορεί υπέρ της εκπαραθύρωσης του «Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα» δηλώνοντας ότι η εκπομπή «δημιουργούσε προβλήματα» στις σχέσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τις ΗΠΑ.

Με άλλα λόγια ότι οι ΗΠΑ είχαν λόγο για το πρόγραμμα και τις εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα που σέβεται τον ευατό της οι αποκαλύψεις θα είχαν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις. Στην μπανανία ασχολούνται με την σύνθεση του ΔΣ...

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr