Hashtag: Το καινούριο copyright είναι η τρίλιζα;

Καλώς ή κακώς, το hashtag φαίνεται να αποκτά τη σημασία του copyright και όχι απλώς του μέσου αναζήτησης και ταξινόμησης μιας επιχείρησης στη ζούγκλα του Twitter και του Instagram.
0


 

Κατοχυρώνουμε ιδέες, βιβλία, ευρεσιτεχνίες, αλλά μάλλον ήρθε ο καιρός να αρχίσουμε να κατοχυρώνουμε και τα hashtags μας, ειδικά αν έχουμε επιχείρηση – που όπως όλα πια – «δουλεύει» και συναλλάσσεται μέσω των social media. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, μόνο κατά τη διάρκεια του 2015, κατοχυρώθηκαν τα hashtags περίπου 1.400 επιχειρήσεων σε μία προσπάθεια να διασφαλίσουν την αποκλειστικότητα χρήσης του hashtag τους.

Κι όλη αυτή η κινητοποίηση, γιατί από το 2010 και μετά η σημασία της μικρής... τρίλιζας δίπλα από το brandname μιας εταιρείας, ενός οργανισμού ή ενός δικτύου, μεταφράζεται πλέον και εμπορικά, σημαίνει χρήμα (και δόξα) και κυρίως συνοδεύει απαραιτήτως καμπάνιες, διαφημιστικές προβολές και σοβαρές επιχειρηματικές συμφωνίες αξίας εκατομμυρίων δολαρίων.

Οπότε δεν είναι κάτι που μπορεί να αγνοήσει ένας επαγγελματίας: δίπλα στο όνομα της εταιρείας του να δημοσιεύεται άσχετο, υβριστικό ή απλώς δόλιο περιεχόμενο με σκοπό να «υφαρπάξει» followers. Καλώς ή κακώς, το hashtag φαίνεται να αποκτά τη σημασία του copyright και όχι απλώς του μέσου αναζήτησης και ταξινόμησης μιας επιχείρησης στη ζούγκλα του Twitter και του Instagram. 

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των social media experts, αυτή είναι μία τάση που τα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσει, σε μία προσπάθεια επιχειρηματικοί κολοσσοί, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις να προστατεύουν με αποτελεσματικό τρόπο την αποκλειστικότητα του περιεχομένου τους και να μην επιτρέπουν τη χρήση του κατοχυρωμένου –πλέον- hashtag τους στα νύχια επιτήδειων απλώς μερικών trolls που μπορεί να θέλουν να κάνουν πλάκα εις βάρος των... συμφωνιών και των εσόδων μιας εταιρείας.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM