Την πώληση του 50% του Skroutz.gr σε άγνωστο, μέχρι στιγμής, αγοραστή, ανακοίνωσε στο Χρηματιστήριο η NTIONIK AEBE (Dionic).

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις ιδρυτές του Skroutz.gr ήθελαν να έχουν προβάδισμα στις όποιες κινήσεις και να αποκτήσουν εκείνοι το άλλο 50%.

 

Υπό την πίεση των πιστωτριών τραπεζών, η εισηγμένη εταιρεία δρομολόγησε την πώληση του 50% που κατέχει, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της. Η εταιρεία, έλαβε για τη μισή «πίτα» της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγορών 10 εκατομμύρια ευρώ.

 

Η Dionic διατηρούσε μόνο τον ρόλο του «παθητικού επενδυτή» παρά το γεγονός ότι κατείχε το 50% του μετοχικού κεφαλαίου από το 2005, τότε που το Skroutz.gr ήταν απλώς μία ακόμα startup.

 

Το skroutz.gr δραστηριοποιείται επίσης στη Μεγάλη Βρετανία και την Τουρκία, ενώ σχεδιάζει να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

 

Η πλατφόρμα διαθέτει περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα σε 2.650 καταστήματα και δέχεται πάνω από 850.000 επισκέψεις την ημέρα. 

 

Το 2016, το Skroutz.gr είχε έσοδα 7,5 εκατομμύρια ευρώ, 800.000 ευρώ κέρδη (προ φόρων) και μηδενικό δανεισμό.