Η Google θα απαγορεύσει διαφημίσεις που σχετίζονται με την προσφορά κρυπτονομισμάτων ή αρχικής προσφοράς νομισμάτων (ICO), αρχής γενομένης τον Ιούνιο, ανακοίνωσε η εταιρεία σε μια ενημερωμένη έκδοση του εγγράφου με τις Πολιτικές Διαφημίσεων.

 

Η κίνηση έρχεται μετά από μέτρα που πήρε το Facebook τον Ιανουάριο, όταν απαγόρευσε όλες τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα και ICOs (έναν μηχανισμό για να αντλούνται κεφάλαια με την πώληση ψηφιακών κουπονιών ή νομισμάτων σε επενδυτές, παρακάμπτοντας άλλες βασικές πηγές χρηματοδότησης) ως μέρος μιας επικαιροποίησης της πολιτικής της Google, η οποία θα απαγορεύσει επίσης και άλλα επικίνδυνα χρηματοπιστωτικά προϊόντα.

 

Η Google, όπως σημειώνει σε επίσημη δημοσίευση της στο blog έχει «αναθεωρήσει τις πολιτικές για τη διαχείριση διαφημίσεων προϊόντων που δεν έχουν ρυθμιστεί ή για κερδοσκοπικά χρηματοοικονομικά προϊόντα, όπως τα κρυπτονομίσματα».

 

Η νέα πολιτική ορίζει ότι οι διαφημίσεις για συνδρομητές και συνεργάτες δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα προβολής «κρυπτονομισμάτων και σχετικού περιεχομένου».

 

Επί του παρόντος, πληκτρολογώντας μια αναζήτηση για Bitcoin εμφανίζεται μια διαφήμιση για την αγορά κρυπτονομίσματος στο επάνω μέρος της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό πρόκειται να αλλάξει μόλις ληφθεί η νέα πολιτική της Google.

 

Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την κίνηση του Facebook, αλλά όπως έχει επισημάνει το Bloomberg στο παρελθόν, οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο Facebook συνεχίζουν να υπάρχουν, αφού βρίσκουν έναν τρόπο να περάσουν από την απαγόρευση, με σκόπιμα ορθογραφικά λάθη, όπως η αντικατάσταση του "o" με το μηδέν στη λέξη «bitcoin». Βέβαια, ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο Bloomberg ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να προβλέψει λύσεις και για τους πιο δόλιους τρόπους προώθησης.

 

Σε ξεχωριστή ανάρτηση στο blog της, η Google αναφέρει ότι η μηχανή αναζήτησης της κατέβαζε περισσότερες από 100 «κακές» διαφημίσεις το δευτερόλεπτο το 2017, ενώ στο σύνολο αφαιρέθηκαν 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις διαφημιστικές πολιτικές της το 2017, σχεδόν διπλασιάζοντας τον αριθμό των διαφημίσεων που αφαιρέθηκαν το 2016.