May Roosevelt, Mechanimal, Γιαν Βαν & Παύλος Παυλίδης με ελεύθερη είσοδο στο ΚΠΙΣΝ

May Roosevelt, Mechanimal, Γιαν Βαν & Παύλος Παυλίδης με ελεύθερη είσοδο στο ΚΠΙΣΝ Facebook Twitter
May Roosevelt, Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

Η μουσική ενότητα Music Escapades του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) αναδεικνύει τη σύγχρονη ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή και παρουσιάζει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο δύο ακόμα ενδιαφέρουσες συναυλίες.

Την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου στις 21.00 ο Γιαν Βαν συνάντα επί σκηνής τον Παύλο Παυλίδη με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του mini album Κακό Ποίημα.

Ο Παύλος Παυλίδης ερμηνεύει αυτόν τον σύγχρονο, πολυδιάστατο και κατά βάση synthpop δίσκο και η φωνή του συναντιέται με τη μουσική του Γιαν Βαν και τους στίχους του Ευθύμη Φιλίππου, σεναριογράφου του Κυνόδοντα και του Αστακού, με την επεξεργασία του τελικού ηχητικού περιβάλλοντος από τον παραγωγό Χρήστο Λαϊνά.


Στο Κακό Ποίημα ο Γιαν Βαν φτιάχνει ένα εντελώς νέο ηχητικό σύμπαν. Ο ήχος της μπάντας συνδυάζει τα αναλογικά συνθεσάιζερ του Βαγγέλη Στεφανόπουλου, τις εμμονικές μπασο-γραμμές του Παρασκευά Κίτσου και το έντονα ρυθμικό στοιχείο, ισορροπώντας μεταξύ εσωστρέφειας και εξωστρέφειας. Ο Φώτης Σιώτας στο ηλεκτρικό βιολί συμπληρώνει το σχήμα έχοντας, παράλληλα, αναλάβει το τραγουδιστικό μέρος του παλιότερου ρεπερτορίου.


Στη συναυλία στο ΚΠΙΣΝ θα παρουσιαστούν οι έξι πρωτότυπες συνθέσεις του mini album, οι τρεις σε στίχους του Ευθύμη Φιλίππου και οι τρεις σε στίχους του Γιαν Βαν, αρκετό από το υλικό των προηγούμενων δίσκων του Γιαν Βαν, αλλά και κάποια αγαπημένα τραγούδια του Παύλου Παυλίδη.

May Roosevelt, Mechanimal, Γιαν Βαν & Παύλος Παυλίδης με ελεύθερη είσοδο στο ΚΠΙΣΝ Facebook Twitter
Γιαν Βαν & Παύλος Παυλίδης, Φωτο: Γκέλυ Καλαμπάκα


Συντελεστές:

Παύλος Παυλίδης, φωνή
Φώτης Σιώτας, φωνή και βιολί
Βαγγέλης Στεφανόπουλος, πιάνο, synths
Παρασκευάς Κίτσος, μπάσο, φωνή
Jan Van de Engel (ΓΙΑΝ ΒΑΝ), τύμπανα
Special Guest: Ειρήνη Αραμπατζή

Μια εβδομάδα μετά, την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου στις 21.00, τα ηλεκτρονικά ηχοτοπία της May Roosevelt συναντούν τα μηχανικά beats των Mechanimal.


Η συνθέτης, παραγωγός και θερεμινίστρια May Roosevelt έρχεται να παρουσιάσει ζωντανά το τελευταίο της άλμπουμ Junea, παρασύροντάς μας σε σ' ένα παράλληλο σύμπαν, ονειρικό, που αποτυπώνει τον πειραματισμό της δημιουργού με νέες μουσικές συντεταγμένες.

Τα αιθέρια φωνητικά και οι κωδικοποιημένοι στίχοι μας συστήνουν την ηρωίδα του δίσκου, Junea, και τον ψηφιακό της κόσμο. Γέφυρες φτιαγμένες από κρυστάλλινους, ηλεκτρονικούς ήχους και pixels ενώνουν την πραγματικότητα με το φανταστικό και δημιουργούν ένα πολυεπίπεδο ηχητικό περιβάλλον, όπου βασιλεύουν το synthesizer και τα ρυθμικά beats.

May Roosevelt, Mechanimal, Γιαν Βαν & Παύλος Παυλίδης με ελεύθερη είσοδο στο ΚΠΙΣΝ Facebook Twitter
Mechanimal, Φωτο: Bianca Bogdanou

Στη συνέχεια, το industrial σύνολο των Mechanimal επιστρέφει μετά από μία δισκογραφική και συναυλιακή απουσία με την αρχική δυαδική του σύνθεση, δηλαδή τους Γιάννη Παπαϊωάννου και Freddie F.

Μέσα από θεατρικά φωνητικά, παλλόμενα sequences και κιθαριστικές παραμορφώσεις, θα επιχειρήσουν να αποδομήσουν και επί σκηνής το motorik drone 'n' roll στις πολύτιμες πρώτες ύλες του, έτσι όπως το όρισαν οι ίδιοι μέσα στην τελευταία δεκαετία. Εκτός των δύο κομματιών από το νέο τους single, το set περιλαμβάνει και κομμάτια από ολόκληρη τη δισκογραφία τους, που συνθέτουν την πρωτοποριακή μουσική ταυτότητα των Mechanimal.

Συντελεστές:

May Roosevelt, θέρεμιν, φωνή, live electronics

Mechanimal
Γιάννης Παπαιωάννου, keyboards
Freddie F., φωνή
Αντώνης Χαραλαμπίδης, ντραμς
Αγγελική Βρεττού, visuals

Info
Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)
5 & 12 Σεπτεμβρίου
Είσοδος ελεύθερη

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.