Όταν χτιζόταν τα γραφεία Φιλελλήνων και Μητροπόλεως στο Σύνταγμα, τέλη καλοκαιριού 1960

Όταν χτιζόταν τα γραφεία Φιλελλήνων και Μητροπόλεως στο Σύνταγμα, τέλη καλοκαιριού 1960 Facebook Twitter
Ανώνυμου φωτογράφου
0

Σύνταγμα - Οδός Φιλελλήνων ( 1960). Στη γωνία κτίζεται το κτίριο διαμερισμάτων και γραφείων ιδιοκτησίας του Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού της ΔΕΗ, στη θέση του Μεγάρου Παχύ, κτιρίου της Οθωνικής περιόδου, που ήταν ένα από τα πρώτα στην πλατεία, που θυσιάστηκαν στο βωμό της ανανέωσης και της πιο προσοδοφόρας εκμετάλλευσης των οικοπέδων "φιλέτων" γύρω από την πλατεία.

Το επόμενο θα είναι το "Μέγα Ξενοδοχείον της Αγγλίας", στη δεξιά γωνία της Ερμού, που εδώ διανύει τις τελευταίες του μέρες.
Τον Σεπτέμβριο του 1961 είχε ήδη υψωθεί ο σκελετός του κτιρίου της BP, που πήρε τη θέση του. 
Ένα ακόμα στοιχείο για τη χρονολόγηση, σύμφωνα με τον Giorgos Neogeorgis, είναι η παρουσία του κίτρινου λεωφορείου. Αυτά ήταν AEC Tylor ή τύλορες, όπως τα αποκαλούσαν και καταργήθηκαν το 1961. 
Πηχυαία η διαφήμιση της βελγικής αεροπορικής εταιρείας SABENA.

Θυμάμαι ότι όταν είχε πια ξεπέσει και πήγαινε για χρεοκοπία κυκλοφορούσε το αστείο ότι το όνομά της ήταν αρκτικόλεξο για τη φράση: "Such A Bad Experience Never Again". 

― Σταυρ. Μπαλ.

 

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Οθόνες / Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Μετρώντας πάνω από έναν αιώνα ζωής, το σινεμά του κέντρου με την προνομιακή τοποθεσία μάς περιμένει ξανά για προβολές σε ένα καταπράσινο σκηνικό, με εντυπωσιακό ήχο, φαγητό και ποτό που ονειρευόμασταν να βρούμε σε ένα κυλικείο.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ