BAΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Αγίας Βαρβάρας
0

Στο τελικό στάδιο έχει μπει η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2019 (κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου) αναμένεται να παραδοθούν οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια), ενώ και το έργο του τραμ αναμένεται να ολοκληρωθεί και να φτάσει μέχρι τον Πειραιά, διευκολύνοντας αποφασιστικά περιοχές που έχουν έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.


Συγκεκριμένα, ο σταθμός Αγία Βαρβάρα θα βρίσκεται στη λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγία Ελεούσα), του Κορυδαλλού στην πλατεία Ελευθερίας και της Νίκαιας στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου.

Αργότερα, το 2021, θα ακολουθήσουν οι σταθμοί στα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), στον Πειραιά (Λιμάνι, πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ) και στο Δημοτικό Θέατρο (Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασιλέως Γεωργίου).

Σύμφωνα με τις μελέτες, από την κατασκευή της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά υπολογίζεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διαρκεί μόλις 45 λεπτά.

H παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα.


Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων κατά 120 τόνους ημερησίως.

Μάλιστα, στον σταθμό του Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο που θα συνενώνει λειτουργικά δύο γραμμές μετρό (γραμμή 1 και γραμμή 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ, το οποίο προβλέπεται ότι θα διέλθει επίσης από την περιοχή αυτή, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις ανάμεσα σε όλα τα μέσα μεταφοράς και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική και εμπορική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.


Επίσης, η παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, αφού έχει ολοκληρωθεί το 100% της κατασκευής του τροχιόδρομου, ενώ συνολικά το έργο έχει φτάσει στο 75% και το μόνο που απομένει είναι ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός. Πιθανολογείται ότι η δοκιμαστική λειτουργία του θα έχει πραγματοποιηθεί ως το τέλος του έτους.

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Αγίας Βαρβάρας
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Κορυδαλλός
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Κορυδαλλός
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Μανιάτικα
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Μανιάτικα
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Νίκαια
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Νίκαια
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Πειραιάς
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Χάρτης της επέκτασης της γραμμής τραμ
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Χάρτης της επέκτασης της γραμμής μετρό
Αθήνα
0

BAΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ