H.O.P.E.

H.O.P.E. Facebook Twitter
Φωτό: Σπύρος Σταβέρης
0

Είμαι ένα παιδί που μεγάλωσε απότομα. Έτσι νιώθω και έτσι βλέπω τον κόσμο.

Ξεκίνησα να κάνω τέχνη κάπως περιθωριακά. Τον καιρό που σπούδαζα Νομική στην Αθήνα έβγαζα φωτογραφίες και τις κολλούσα τα βράδια στους τοίχους της πόλης. Η εικόνα με τον τύπο που μοιάζει με τον Χριστό είναι ο Efrim από τους Silver Mt. Zion. Όταν τον συνάντησα, ήξερα καλά ότι δεν φωτογραφιζόταν ποτέ. Ήμουν αρκετά θρασύς. Του έδωσα ένα χαρτόνι που έγραφε ΗΟΡΕ και του ζήτησα να τον βγάλω με αυτό μια φωτογραφία. Μου είπε αμέσως ναι. Όταν τελειώσαμε ήμουν έτοιμος να του πω ότι μοιάζει πολύ με τον Χριστό, αλλά ένα μέλος της μπάντας του με σταμάτησε. Μου είπε ότι θα θύμωνε πάρα πολύ αν το άκουγε, γιατί είναι Εβραίος. Γύρισα σπίτι μου και ζωγράφισα ένα φωτοστέφανο γύρω από το κεφάλι του. Αυτό ακριβώς είναι που με τραβάει στην τέχνη: το ότι δεν χρειάζεσαι να δώσεις εξηγήσεις σε κανέναν για το πώς βλέπεις τον κόσμο γύρω σου.

Στην τέχνη μού αρέσουν τα πράγματα που σου δημιουργούν μια κρίση σε σχέση με όσα πίστευες ως τώρα. Τα έργα που παρουσιάζουν παράξενους ανθρώπους με όμορφο και γοητευτικό τρόπο και τα έργα που σε κάνουν να ξεροκαταπιείς. Είδα τις προάλλες το έργο Καβαλάρηδες στη θάλασσα στο Θέατρο Σφενδόνη και τη στιγμή που μια από τις πρωταγωνίστριες ούρλιαξε ένιωσα ότι βγήκε ένα τέρας και από το δικό μου στόμα.

Ο αγαπημένος μου δίσκος είναι το «Dok» των OVAL. Νομίζω με έχει επηρεάσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο που έχω ακούσει ή έχω δει.

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα μου συνέβησαν τον χρόνο που πέρασε ήταν το ότι με κάλεσε ο καλλιτέχνης Δημοσθένης Αγραφιώτης να κάνω μια ζωντανή performance με τίτλο «Ένα λεξιλόγιο για την παρηγοριά της σάρκας» στα εγκαίνια του Athens Photo Festival. Εκεί κάρφωνα κομμάτια ωμού κρέατος στον τοίχο, ενώ στα ηχεία ακούγονταν παραμορφωμένοι ήχοι από σφυρί. Στο κεφάλι φορούσα μια μάσκα-έργο της Εtten, που μου επέτρεπε να βλέπω μόνο σκιές γύρω μου. Σχημάτισα με κρέας στον τοίχο την φράση «NO GOOD». Ο κόσμος πραγματικά νόμιζε ότι είχα τελειώσει, αλλά επέστρεψα και ξεκόλλησα με τα νύχια μου το κρέας από το ένα γράμμα, αφήνοντας στο τέλος τη λέξη «NO GOD». Μετά την performance ένας παπάς μου έστειλε ένα παράξενο σχόλιο: μου έλεγε ότι ήταν το καλύτερο πράγμα που είχε δει, γιατί κατ' αυτόν ερμήνευα το «όπου κυριαρχεί η σάρκα δεν υπάρχει Θεός».

Η μεγαλύτερη απειλή που βλέπω να υπάρχει είναι η απομόνωση. Η τεχνολογία υποκαθιστά την επικοινωνία. Φωτογραφίζουμε ή βιντεοσκοπούμε τον εαυτό μας στην πιο εξιδανικευμένη του μορφή και τoν ανεβάζουμε στα διάφορα μπλογκ. Το ίντερνετ λειτουργεί τελικά ως ανακοίνωση της μοναξιάς μας.

Αυτό που με ενδιαφέρει να εξερευνήσω μέσω αυτών που φτιάχνω είναι ο λόγος που υπάρχει αυτή η εχθρότητα ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα μας. Το σώμα μας μισεί το μυαλό μας και το μυαλό μας κάνει ό,τι μπορεί για να καταστρέψει το σώμα μας. Μου φαίνεται παράξενο, γιατί ενώ αποτελούμαστε από ένα ενιαίο σύστημα, το μυαλό μας είναι ανίκανο να ελέγξει το σώμα μας.

Η τέχνη είναι το γέμισμα του κενού. Μερικές φορές για να γεμίσει αυτό το κενό κουράζεσαι πολύ. Αλλά οι ωραιότερες εμπειρίες που έχω ζήσει δεν είναι εκεί έξω, αλλά μέσα στο σπίτι μου, γεμίζοντάς το.

Η επιτυχία είναι συνδεδεμένη στο μυαλό μου με την αλήθεια. Όσο πιο αληθινός είσαι, τόσο περισσότερο ο κόσμος μπορεί να συνδεθεί με το έργο σου, οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι αυτό. Επειδή όλα επιτρέπονται σήμερα, το έργο τέχνης για μένα είναι το «άγνωστο». Ό,τι, δηλαδή, δεν εξηγείται με δυο λόγια. Δεν είναι σλόγκαν η τέχνη.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις το ίδιο πράγμα με τον άλλο για να σε καταλάβει. Λόγου χάριν, ένας μουσικός από τη Χιλή, ο élansson, μου έστειλε ένα μήνυμα στο MySpace και μου είπε ότι του αρέσουν τα σχέδιά μου και θα ήθελε να κάνω φωνητικά σε ένα του τραγούδι. Δεν είχα καταλάβει γιατί μου ζήτησε κάτι τέτοιο, αφού λειτουργούσα μόνο σαν εικαστικός. Ηχογράφησα λοιπόν τα φωνητικά με το μικρόφωνο της κάμεράς μου και του τα έστειλα. Μετά πωρωθήκαμε τόσο πολύ και οι δύο με το αποτέλεσμα, που φτιάξαμε το δικό μας σχήμα μέσω ίντερνετ, τους «A glepner for fenrir». Ευτυχώς για το συγκρότημα, ο υπολογιστής του δεν έπαθε τίποτα με τον σεισμό στη Χιλή. Έπεσε, αλλά προσγειώθηκε πάνω στα βιβλία του.

Μου αρέσει να περπατάω τα βράδια στους δρόμους της Αθήνας. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά τα βράδια νιώθεις ότι η πόλη είναι περισσότερο δική σου.

Είμαι υπέρ του να διασκεδάζεις με αυτοσχέδιο τρόπο. Από το να πίνεις την μπίρα σου καθισμένος στο πεζοδρόμιο στο Ψυρρή, μέχρι το να χοροπηδάς πάνω στα αμάξια. Ποτέ δεν έχαψα το παραμύθι της κατασκευασμένης διασκέδασης.

Ένα παιδί δεν έχει πολλές επιλογές σε σχέση με το πώς θα μεγαλώσει και πού θα βρεθεί. Από τα λίγα πράγματα που ελέγχει είναι το αν θα φάει ή όχι. Αυτή είναι η δύναμή του. Η σιωπηλή εικόνα του παιδιού που διαλέγει να πάει στο δωμάτιό του νηστικό, οι ώρες που περνάει πάνω στην καρέκλα του σκεπτόμενο όλον τον κόσμο κλεισμένο στο δωμάτιό του είναι ένας υπεραπλουστευμένος τρόπος να εξηγήσω την ψυχολογία μου και την έντασή μου την ώρα που δημιουργώ.

Ασχέτως αν μπορώ να προσδιορίσω την έννοιά του, το παράξενο με τον έρωτα είναι ότι η έλλειψή του σε κάνει δυστυχισμένο.

Μου αρέσει που σε μεγάλο βαθμό έχω κρατήσει μια ανωνυμία. Το να διατηρείς κάποια ανωνυμία είναι συνώνυμο του να φοράς μάσκα. Σου δίνει μια παράξενη αίσθηση του κινδύνου. Θα έλεγα ότι δημιουργός και έργο είναι κάτι σαν τη σχέση του κυνηγού με το θήραμα. Όταν ο κυνηγός σκοτώνει το θήραμά του, κόβει και τρώει ένα κομμάτι από την καρδιά του, για να δείξει ότι το σέβεται. Με αυτό τον τρόπο ο κυνηγός χρησιμοποιεί το θήραμά του για να έρθει σε επαφή με τον ίδιο του τον εαυτό. Το κομμάτι του εαυτού του, δηλαδή, που του είναι άγνωστο. Οπότε, στην ουσία δαγκώνει και τρώει κομμάτι της ίδιας του της καρδιάς. Αυτό είναι και το έργο του. Αλλά ο κυνηγός μπορεί να είναι κυνηγός μόνο όταν φοράει τη μάσκα.

Τι με έχει διδάξει η ζωή; Να μην κατουράω κόντρα στον άνεμο!

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ