Do Not Trust Robots: Αυτό είναι το νέο συγκρότημα του Μonsieur Μinimal

Do Not Trust Robots: Αυτό είναι το νέο συγκρότημα του Μonsieur Μinimal Facebook Twitter
Μonsieur Μinimal
0

Πώς διαλέξατε το όνομά σας;

Τον τίτλο τον εμπνευστήκαμε από μια νέον επιγραφή της Eve de Haan που υπάρχει σε μαγαζί του Σόχο στο Λονδίνο. Αποφασίσαμε ότι ταιριάζει τέλεια στο νέο σχήμα που ετοιμάζαμε από άποψη αισθητικής αλλά και σημασιολογικώς. Είμαστε φαν του αναλογικού '60s και '70s ήχου, χρησιμοποιούμε φυσικά όργανα, κιθάρες, βίντατζ αναλογικά συνθεσάιζερ, φλάουτο, κρουστά και, φυσικά, χρησιμοποιούμε και την τεχνολογία (computers, drum machines κ.λπ.) για να βγάλουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε, χωρίς όμως να την εμπιστευόμαστε απόλυτα.

— Τι συνδέει τον Monsieur Minimal με τον Hiras και πώς αποφασίσατε να συνεργαστείτε, για ένα ολοκληρωμένο πρότζεκτ αυτήν τη φορά;

Μια συνεργασία και μια σχέση ετών πλέον. Είμαστε και οι δύο βόρειοι και άρρωστοι με τη μουσική. Η ιδέα προέκυψε μετά τη σύμπραξή μας στη διασκευή του «Σ' αγαπώ» με την Ανδριάνα Μπάμπαλη. Από κει και πέρα, μιλάμε καθημερινά στο τηλέφωνο, ανταλλάσσουμε ιδέες διαδικτυακά και προσπαθούμε να γεφυρώσουμε τη μεταξύ μας απόσταση Αθήνα - Σέρρες.

Do Not Trust Robots: Αυτό είναι το νέο συγκρότημα του Μonsieur Μinimal Facebook Twitter
Hiras

— Ποιες είναι οι βασικές επιρροές (μουσικές και μη) των Do Not Trust Robots;

Οι '70s και '60s αναφορές είναι αυτές που αποτέλεσαν κοινό τόπο και αφετηρία έμπνευσης και δημιουργίας. Τρέλα για τα αναλογικά συνθεσάιζερ και τον βίντατζ ήχο, τη '60s garage pscychedelic rock σκηνή και ειδικά της περιόδου 1967-69, (Elecrtric Prunes, The Seeds, The 13th Floor Elevators), τη '70s turkish psychedelic anatolial rock folk σκηνή καθώς τους '70s και '80s ηλεκτρονικούς ήχους των Tangerine Dream.

—Ποια είναι τα τρία άλμπουμ που θα βάζατε σε μια πρώιμη λίστα με τα καλύτερα του 2019;

Ακούσαμε και μας έκαναν κλικ τα εξής άλμπουμ: Michael Kiwanuka – «Kiwanuka», Ribbons - «Bibio» και το πρόσφατο «Lahs» των Allah Las.

—Είστε όντως καχύποπτοι απέναντι στην ευρεία επικράτηση των ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης; Πώς την φαντάζεστε;

Είμαστε καχύποπτοι απέναντι σε ό,τι δεν φαντάζει ανθρώπινο!

 


Info

Το πρώτο σινγκλ των Do Not Trust Robots, «Σταγόνα», είναι διαθέσιμο για downloading και streaming σε iTunes, Spotify και όλα τα ψηφιακά καταστήματα από τη Mo.Mi. Records.

Small Talk
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ