Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς;

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Η επίσημη αιτία θανάτου του Μάικλ Χάτσενς μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.
0

Ακολουθώντας το δρόμο των δύο αγρίως αποκαλυπτικών φετινών ντοκιμαντέρ για τον Μάικλ Τζάκσον (Leaving Neverland) και τον R Kelly (Surviving R Kelly), η ταινία "Mystify: Michael Hutchence" επιχειρεί να φωτίσει το μυστήριο γύρω από τον θάνατο του τραγουδιστή των INXS, ο οποίος βρέθηκε σε ηλικία 37 ετών κρεμασμένος στο δωμάτιο 524 του ξενοδοχείου Ritz-Carlton στο Σίδνεϊ στις 22 Νοεμβρίου του 1997.

Η επίσημη αιτία θανάτου έκανε λόγο για αυτοκτονία, η εκδοχή όμως που επιπλέει επίμονα εδώ και 22 χρόνια είναι ότι επρόκειτο για τραγικό ατύχημα στο πλαίσιο σεξουαλικού παιχνιδιού «αυτοερωτικής ασφυξίας». Στο ντοκιμαντέρ όμως εμφανίζεται να λέει η Έλενα Κρίστενσεν (το διάσημο supermodel) ότι το 1992, την περίοδο που τα είχε με τον Χάτσενς, κατά τη διάρκεια μιας έντονης φιλονικίας που είχε εκείνος ένα βράδυ με έναν ταξιτζή, κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια και ο τραγουδιστής έπεσε στο πεζοδρόμιο και χτύπησε άσχημα το κεφάλι του.

Όπως λέει η Κρίστενσεν, έμεινε αρκετή ώρα αναίσθητος στο δρόμο και με αίμα να ξεχειλίζει από τα αυτιά και το στόμα του. Όταν ξαναβρήκε τις αισθήσεις του, ήταν ήδη στο νοσοκομείο αλλά αρνήθηκε να κάνει εξετάσεις και έφυγε σε κατάσταση οργής και σύγχυσης. Μετά από αυτό, όπως λένε διάφοροι φίλοι του στο ντοκιμαντέρ, δεν ήταν ποτέ ο ίδιος: έγινε επιθετικός, απρόβλεπτος και «έμοιαζε να αναζητά διαρκώς όλο και περισσότερο κίνδυνο».

Η επίσημη αιτία θανάτου του, πέντε χρόνια αργότερα, μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Με την Κάιλι Μινόγκ στα '80s

Μια τέτοια αποκάλυψη αλλάζει την κοινή αντίληψη περί τραγικού σεξουαλικού ατυχήματος στην περίπτωση του θανάτου του Χάτσενς, εκδοχή την οποία είχε υποστηρίξει η τότε σύντροφός του Πόλα Γέιτς, η οποία θα έβρισκε επίσης τραγικό θάνατο τρία χρόνια μετά, τον Σεπτέμβριο του 2000, από υπερβολική δόση ηρωίνης. Η θεωρία της αυτοερωτικής ασφυξίας έχει κατά καιρούς αμφισβητηθεί έντονα, αλλά από τη στιγμή που κατοχυρώθηκε στη συνείδηση του κοινού ήταν δύσκολο να σβηστεί, κάτι που επιχειρεί να κάνει με το "Mystify" ο σκηνοθέτης της ταινίας και παλιός συνεργάτης των INXS, Ρίτσαρντ Λόουενσταϊν.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Mε την Ελένα Κρίστενσεν, υπήρξαν επίσης μαζί...

Η αίσθηση πάντως που αφήνει η ταινία, η οποία ξεκινά να προβάλλεται την επόμενη εβδομάδα στους βρετανικούς κινηματογράφους, είναι ότι το χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να υπήρξε σοβαρός παράγοντας στον θάνατό του Μάικλ Χάτσενς, αλλά υπήρχαν και διάφοροι άλλες πιθανές αιτίες, είτε επρόκειτο για αυτοκτονία είτε για ατύχημα: ο περίεργος και οδυνηρός αποχωρισμός από τον αδελφό του όταν ήταν παιδί, η μακρόχρονη κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών, η ανάμιξή του στο δραματικό σίριαλ της κηδεμονίας του παιδιού της Γέιτς και του Μπομπ Γκέλντοφ.

Η Πόλα Γέιτς πάντως, λίγο πριν πεθάνει, είχε πει σε συνέντευξή της ότι ποτέ δεν πίστεψε ότι ο Χάτσενς είχε πρόθεση να τελειώσει τη ζωή του και όταν της επισημάνθηκε τα ιατροδικαστικό πόρισμα, απάντησε: «Εγώ τον γνώριζα, όχι ο ιατροδικαστής».

 

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 ντοκιμαντέρ που μας συγκλόνισαν στο Καστελλόριζο

Οθόνες / Η αποκαλυπτική ματιά 6 ξεχωριστών ντοκιμαντέρ του «Beyond Borders»

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ