ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς;

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Η επίσημη αιτία θανάτου του Μάικλ Χάτσενς μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.
0

Ακολουθώντας το δρόμο των δύο αγρίως αποκαλυπτικών φετινών ντοκιμαντέρ για τον Μάικλ Τζάκσον (Leaving Neverland) και τον R Kelly (Surviving R Kelly), η ταινία "Mystify: Michael Hutchence" επιχειρεί να φωτίσει το μυστήριο γύρω από τον θάνατο του τραγουδιστή των INXS, ο οποίος βρέθηκε σε ηλικία 37 ετών κρεμασμένος στο δωμάτιο 524 του ξενοδοχείου Ritz-Carlton στο Σίδνεϊ στις 22 Νοεμβρίου του 1997.

Η επίσημη αιτία θανάτου έκανε λόγο για αυτοκτονία, η εκδοχή όμως που επιπλέει επίμονα εδώ και 22 χρόνια είναι ότι επρόκειτο για τραγικό ατύχημα στο πλαίσιο σεξουαλικού παιχνιδιού «αυτοερωτικής ασφυξίας». Στο ντοκιμαντέρ όμως εμφανίζεται να λέει η Έλενα Κρίστενσεν (το διάσημο supermodel) ότι το 1992, την περίοδο που τα είχε με τον Χάτσενς, κατά τη διάρκεια μιας έντονης φιλονικίας που είχε εκείνος ένα βράδυ με έναν ταξιτζή, κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια και ο τραγουδιστής έπεσε στο πεζοδρόμιο και χτύπησε άσχημα το κεφάλι του.

Όπως λέει η Κρίστενσεν, έμεινε αρκετή ώρα αναίσθητος στο δρόμο και με αίμα να ξεχειλίζει από τα αυτιά και το στόμα του. Όταν ξαναβρήκε τις αισθήσεις του, ήταν ήδη στο νοσοκομείο αλλά αρνήθηκε να κάνει εξετάσεις και έφυγε σε κατάσταση οργής και σύγχυσης. Μετά από αυτό, όπως λένε διάφοροι φίλοι του στο ντοκιμαντέρ, δεν ήταν ποτέ ο ίδιος: έγινε επιθετικός, απρόβλεπτος και «έμοιαζε να αναζητά διαρκώς όλο και περισσότερο κίνδυνο».

Η επίσημη αιτία θανάτου του, πέντε χρόνια αργότερα, μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Με την Κάιλι Μινόγκ στα '80s

Μια τέτοια αποκάλυψη αλλάζει την κοινή αντίληψη περί τραγικού σεξουαλικού ατυχήματος στην περίπτωση του θανάτου του Χάτσενς, εκδοχή την οποία είχε υποστηρίξει η τότε σύντροφός του Πόλα Γέιτς, η οποία θα έβρισκε επίσης τραγικό θάνατο τρία χρόνια μετά, τον Σεπτέμβριο του 2000, από υπερβολική δόση ηρωίνης. Η θεωρία της αυτοερωτικής ασφυξίας έχει κατά καιρούς αμφισβητηθεί έντονα, αλλά από τη στιγμή που κατοχυρώθηκε στη συνείδηση του κοινού ήταν δύσκολο να σβηστεί, κάτι που επιχειρεί να κάνει με το "Mystify" ο σκηνοθέτης της ταινίας και παλιός συνεργάτης των INXS, Ρίτσαρντ Λόουενσταϊν.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Mε την Ελένα Κρίστενσεν, υπήρξαν επίσης μαζί...

Η αίσθηση πάντως που αφήνει η ταινία, η οποία ξεκινά να προβάλλεται την επόμενη εβδομάδα στους βρετανικούς κινηματογράφους, είναι ότι το χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να υπήρξε σοβαρός παράγοντας στον θάνατό του Μάικλ Χάτσενς, αλλά υπήρχαν και διάφοροι άλλες πιθανές αιτίες, είτε επρόκειτο για αυτοκτονία είτε για ατύχημα: ο περίεργος και οδυνηρός αποχωρισμός από τον αδελφό του όταν ήταν παιδί, η μακρόχρονη κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών, η ανάμιξή του στο δραματικό σίριαλ της κηδεμονίας του παιδιού της Γέιτς και του Μπομπ Γκέλντοφ.

Η Πόλα Γέιτς πάντως, λίγο πριν πεθάνει, είχε πει σε συνέντευξή της ότι ποτέ δεν πίστεψε ότι ο Χάτσενς είχε πρόθεση να τελειώσει τη ζωή του και όταν της επισημάνθηκε τα ιατροδικαστικό πόρισμα, απάντησε: «Εγώ τον γνώριζα, όχι ο ιατροδικαστής».

 

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ