«Μας σταυρώνουν, μας σουβλίζουν»: Διαμαρτυρία των καθαριστριών στο υπουργείο Υγείας

«Μας σταυρώνουν, μας σουβλίζουν»: Διαμαρτυρία των καθαριστριών στο υπουργείο Υγείας Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας, πραγματοποιούν οι καθαρίστριες που εργάζονται στο Δρομοκαΐτειο.

Οι εργαζόμενες ζητούν την ανανέωση των συμβάσεών εργασίας.

Όπως τονίζει το σωματείο, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης είχε δεσμευθεί πριν από όέναν μήνα ότι θα παραταθούν οι συμβάσεις τους, προκειμένου να γίνει ενιαίος διαγωνισμός στα νοσοκομεία της Αττικής.

«Πέρασε ένας μήνας και η τελική απόφαση της κυβέρνησης είναι η απόλυση των καθαριστριών», καταγγέλλουν οι καθαρίστριες, παρά τις εκκρεμότητες με τη λήξη των συμβάσεων και είναι εν αναμονή της απομάκρυνσης των εργολάβων.

«Μας σταυρώνουν, μας κλείνουν το σπίτι, μας σουβλίζουν», διαβάζει κανείς στα αυτοκόλλητα που κόλλησε η πανελλήνια ομοσπονδία εργαζομένων στους εξωτερικούς τοίχους του υπουργείου. 

«Μας σταυρώνουν, μας σουβλίζουν»: Διαμαρτυρία των καθαριστριών στο υπουργείο Υγείας Facebook Twitter
EUROKINISSI
«Μας σταυρώνουν, μας σουβλίζουν»: Διαμαρτυρία των καθαριστριών στο υπουργείο Υγείας Facebook Twitter
EUROKINISSI
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Ελλάδα / Άρχισαν οι έλεγχοι σε ακαθάριστα οικόπεδα: Ποινικές ευθύνες σε ιδιοκτήτες εάν συνδεθεί φωτιά με την ιδιοκτησία τους

Ξεκίνησαν οι απαραίτητοι έλεγχοι μετά τη λήξη της προθεσμίας για τον καθαρισμό οικοπέδων - Οι κυρώσεις και τα πρόστιμα για ακαθάριστσα οικόπεδα και ψευδείς δηλώσεις
THE LIFO TEAM