Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας
0

Η Lady Gaga έχει προσκληθεί φυσικά, το ίδιο και ο Μαχερσάλα Άλι. Οι ωρυόμενοι φανς όμως που θα ξεροσταλιάζουν αργά την Κυριακή το βράδυ στο Μπέβερλι Χιλς έξω από το καθιερωμένο πάρτι του Vanity Fair αμέσως μετά την τελετή των Όσκαρ, θα δυσκολευτούν μάλλον να αναγνωρίσουν πολλούς από τους προσκεκλημένους.

«Η ομάδα μας έκανε πολλές συσκέψεις με τους υπεύθυνους της Condé Nast [του παραδοσιακού εκδοτικού κολοσσού που περιλαμβάνει στις τάξεις του το περιοδικό] για τη συγκεκριμένη εκδήλωση» δήλωσε η διευθύντρια marketing της Marriott - κεντρικού σπόνσορα του event – η οποία φυσικά θα παρευρεθεί στο πάρτι μαζί με έναν στρατό από στελέχη διάφορων "brand partners" του περιοδικού.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο μεγαλοατζέντης Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ (κάτω αριστερά) ήταν ο διοργανωτής των VIP πάρτι της βραδιάς των Όσκαρ πριν αναλάβει το Vanity Fair. Δίπλα του ο Ντάντλεϊ Μουρ.

To πάρτι αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας και αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Μέχρι και πριν από κάποια χρόνια, ειδικά για τους πιο ανασφαλείς σταρ της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μια πρόσκληση στο πάρτι του Vanity Fair για τα Όσκαρ είχε σχεδόν αντίστοιχο βάρος ως σύμβολο στάτους με το να κερδίσεις το χρυσό αγαλματίδιο.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Η άφιξη του Τομ Κρουζ στο πάρτι μετά την απονομη των Όσκαρ το 1989.

Εδώ και καιρό όμως, η υστερική φρενίτιδα και η λαμπερή αίγλη που περιστοίχιζε το απόλυτο VIP event, έχει ξεθωριάσει ενώ τη θέση του ως «πιο καυτή πρόσκληση» της χρονιάς έχει πάρει το ετήσιο Met Gala στη Νέα Υόρκη, το οποίο επίσης διοργανώνεται υπό την επίβλεψη της Condé Nast και ειδικότερα της καλλιτεχνικής διευθύντριάς της, της «σιδηράς κυρίας της μόδας» Αν Γουίντουρ.

Το πάρτι του Vanity Fair ξεκίνησε το 1994, οι ρίζες του όμως εντοπίζονται στη δεκαετία του '60, όταν ο Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ – ο υπερατζέντης γνωστός ως Swifty, παρατσούκλι που του είχε κολλήσει ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – άρχισε να διοργανώνει συγκεντρώσεις μετά την απονομή με προσκεκλημένους την αφρόκρεμα του Χόλιγουντ.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ και η Τζένιφερ Λόπεζ στο πάρρτι του Vanity Fair το 2003.

Αυτά τα πάρτι περιφέρονταν για χρόνια από δω κι από κει μέχρι που βρήκαν στέγη στο εστιατόριο Spago όπου ο μικροσκοπικός ατζέντης με τα τεράστια γυαλιά έπαιζε το ρόλο του οικοδεσπότη μέχρι τον θάνατό του το 1993. Την επόμενη χρονιά την οργάνωση αυτού του κλειστού πάρτι ανέλαβε το Vanity Fair μεταφέροντας την έδρα του στο εστιατόριο Mortons (πάντα στο Μπέβερλι Χιλς).

Η δεκαετία του '90 ήταν ίσως η τελευταία που οι καταξιωμένοι σταρ της οθόνης – η Τζούλια Ρόμπερτς, ο Τομ Κρουζ, ο Τομ Χανκς – κυριαρχούσαν πραγματικά στην celebrity κουλτούρα, πριν το αποκαλούμενο «σινεμά του franchise» καταλάβει το Χόλιγουντ και πριν το ίντερνετ ξεκινήσει τη ραγδαία διαδικασία κατακερματισμού των media εν γένει. Εκείνα τα χρόνια – χωρίς τα smartphones τα social media – το πάρτι ήταν το μέρος όπου οι διασημότητες μπορούσαν να χαλαρώσουν πραγματικά.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
"Δεύτερες" δισσημότητες και smartphones παντού: Στιιγμιότυπο από το περσινό πάρτι.

Το 2000, θέλοντας να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία του πάρτι που είχε εξελιχθεί σε θεσμό, το Vanity Fair ξεκίνησε την λεγόμενη «Καμπάνια Χόλιγουντ», μια σειρά δηλαδή από εκδηλώσεις οι οποίες διεξάγονται όλη την εβδομάδα πριν τη βραδιά των βραβείων (και του πάρτι) με χορηγούς διαφημιστικές εταιρείες.

Η πλήρης όμως τροφοδοσία των επιχειρηματικών συμφερόντων εκ μέρους του περιοδικού έγινε πασιφανής μετά την οικονομική κρίση του 2008 όταν ήδη το πάρτι είχε μεταφερθεί στο ξενοδοχείο Sunset Tower όπου πλέον γινόταν το αδιαχώρητο με τους καλεσμένους - οι περισσότεροι εκ των οποίων έμοιαζαν να είναι διαφημιστές – να σχηματίζουν έναν «ιδρωμένο όχλο» όπως είχε σχολιάσει κάποιος επιφανής καλεσμένος το 2013.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Στην εποχή του #MeToo: Η τραγουδίστρια Janelle Monae με κονκάρδα "Time's Up" στο περσινό πάρτι του Vanity Fair.

Μετά από εκείνη τη χρονιά, η εκδήλωση μεταφέρθηκε λίγο πιο δυτικά, στον ανώδυνο και ουδέτερο χώρο του ιδρύματος Wallis Annenberg Center for the Performing Arts. Οι «γαλαζοαίματοι» του Χόλιγουντ όμως δεν εμφανίζονταν πλέον.

 

Ίσως είχαν γύρισμα κάπου στην Ευρώπη ή ίσως είχαν αποφασίσει να πάνε κατευθείαν στα "ultraexclusive" (και πραγματικά VIP) πάρτι που κάνουν κάθε χρόνο διασημότητες μετά την απονομή όπως η Madonna από το 2008 ή όπως ο Jay-Z που φέτος θα κάνει, όπως και πέρσι, το πάρτι του μετά τα 'Όσκαρ σε ένα ανακαινισμένο για την περίσταση γκαράζ του ξενοδοχείου Chateau Marmont. Οι προσκλήσεις για το event στο οποίο δεν θα υπάρχουν φωτογράφοι, ρεπόρτερ, «παρείσακτοι» και κόκκινο χαλί, είναι μόνο 200 και κάποιες από αυτές θα φτάσουν στους εκλεκτούς παραλήπτες τους λίγες ώρες μόνο πριν το πάρτι.

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ