Όταν η μόδα συναντά το χορό γεννιέται ένα ποίημα

 Όταν η μόδα συναντά το χορό γεννιέται ένα ποίημα Facebook Twitter
0
 Όταν η μόδα συναντά το χορό γεννιέται ένα ποίημα Facebook Twitter
Prada and Tanztheater Wuppertal

 

Από τότε που η Κοκό Σανέλ κλήθηκε από τον Σεργκέι Ντιεγκίλεφ για να δημιουργήσει τα κοστούμια της παραγωγής του 1924 Le Train Bleu, τα αστέρια του κόσμου της μόδας έχουν συνεργαστεί τακτικά με χορευτές και χορογράφους. Ο Karl Lagerfeld, ο Christian Lacroix και ο Alexander McQueen είναι μεταξύ εκείνων που έχουν δημιουργήσει κοστούμια για τους χορευτές άλλοτε με γοητευτικά, άλλοτε με καταστροφικά αποτελέσματα.

Prada and Tanztheater Wuppertal

 

Πιο πρόσφατα η σχέση αυτή άρχισε να λειτουργεί με άλλο τρόπο, με τους σχεδιαστές να επιλέγουν χορευτές και καλλιτέχνες για να χορογραφήσουν τα σόου τους όπως έκανε  ο Alexander McQueen όταν κάλεσε τον Μάικλ Κλαρκ να χορογραφήσει το σόου του την άνοιξη-καλοκαίρι του 2004 και το 2013, όταν ο Rick Owens τρόμαξε το Παρίσι όταν χρησιμοποίησε χορευτές του δρόμου αντί των μοντέλων.

Wayne McGregor - Gareth Pugh

Ένα διάλογο μόδας και χορού άνοιξε ο Jefferson Hack, με μικρές ταινίες, στις οποίες συνεργάζονται χορογράφοι και σχεδιαστές μόδας. Στη λίστα αυτή μπορεί κανείς να δει την Πράντα και τους χορευτές του Tanztheater Wuppertal, τη Sarah Burton από τον οίκο McQueen καθώς και χορογράφους όπως ο Wayne McGregor και ο Russell Maliphant. Ο Hack δημιουργεί ένα έργο, ένα είδος έρευνας για τη σχέση του χορού με τη μόδα. Το κομμάτι με τους χορευτές του Βούπερταλ γυρίστηκε σε ένα εγκαταλελειμμένο θέατρο και δέκα από αυτούς κινούνται μέσα σε μια βροχή από πούπουλα σε ντουέτα η σύνολα.

 


Iris Van Herpen and Russell Maliphant

 

Και οι επτά ταινίες είναι ριζικά διαφορετικές. Στη συνεργασία Maliphant / Iris van Herpen, η χορεύτρια δεν είναι ντυμένη με πραγματικό ύφασμα, αλλά με ένα "εικονικό" κοστούμι - ένα σύννεφο των φωτεινών ψηφιακών σωματιδίων. Στη συνεργασία McGregor / Gareth Pugh, ένα από τα κοστούμια είναι φτιαγμένο από χιλιάδες λεπτό καλαμάκια που κάπως κινούνται σαν γούνα. Η εικαστικότητα της κίνησης δεν έχει να κάνει καθόλου με το πως φαίνεται ένα ρούχο πάνω σε ένα ανθρώπινο σώμα. Ακόμα και όταν ο χορευτής είναι πιο συμβατικά ντυμένος, το αποτέλεσμα παραπέμπει σε εικόνες καθηλωτικές.

 

 Όταν η μόδα συναντά το χορό γεννιέται ένα ποίημα Facebook Twitter
Αλεξάντερ μακ Κουίν, 2004

 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM