Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών;

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter
0

Το να βλέπεις vloggers να βάφονται, δίνοντας παράλληλα συμβουλές μακιγιάζ και προωθώντας ταυτόχρονα διάφορα καλλυντικά προϊόντα έχει γίνει πλέον αγαπημένη συνήθεια για εκατομμύρια χρήστες, που καθημερινά παρακολουθούν tutorials ομορφιάς στο YouTube. 

Πόσο χρόνο ακριβώς περνούμε όμως στο μέικαπ και πόσο επηρεάζουν οι σταρ του YouTube τις αγορές μας; Το BBC News έχει την απάντηση.

Ποια χώρα ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα για μέικαπ;

Το 2017, οι παγκόσμιες πωλήσεις καλλυντικών άγγιξαν περίπου τα 38.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ποσό περιλαμβάνει κάθε λογής προϊόν, από ρουζ και μπρόνζερ μέχρι πούδρες και κραγιόν. 

Η εταιρεία συμβούλων αγοράς Mintel εκτιμά πως μέσα στο 2018 οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 6%, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να προβλέπεται πως θα ξοδέψουν το μεγαλύτερο ποσό παγκοσμίως, περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Στις πέντε πρώτες χώρες συγκαταλέγονται επίσης η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, που εκτιμάται πως θα δαπανήσουν για αγορά καλλυντικών περίπου 5.4 και 1.8 δισεκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα.

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Πόσα tutorials στο YouTube παρακολουθούμε;

Μέχρι στιγμής, από την αρχή της χρονιάς, οι χρήστες παρακολουθούν καθημερινά περισσότερα από ένα εκατομμύριο βίντεο στο YouTube. 

Οι εταιρίες καλλυντικών έχουν «συμμαχήσει» με τους YouTubers σε μια προσπάθεια να φτάσουν τους πιο νεαρούς σε ηλικία καταναλωτές. Η αποστολή δειγμάτων προϊόντων σε vloggers, οι διαφημίσεις που παρεμβάλλονται σε tutorials που προτιμούν οι χρήστες και η «εκμετάλλευση» των σταρ του YouTube ως brand ambassadors ανήκουν στις συνηθέστερες τακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρίες καλλυντικών για να προωθήσουν πλέον τα προϊόντα τους. 

Αν οι YouTubers πληρωθούν ή λάβουν δωρεάν προϊόντα ως αντάλλαγμα για ένα ποστ, πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσουν την πλατφόρμα όταν θα δημοσιεύσουν το βίντεο. Στις ΗΠΑ, οποιαδήποτε συνεργασία πρέπει επίσης να αναφέρεται υποχρεωτικά ως «ad» ή «sponsored», να είναι δηλαδή σαφές πως πρόκειται για διαφήμιση ή χορηγούμενη ανάρτηση. 

Οι influencers του Instagram είναι επίσης υποχρεωμένοι να κάνουν tag (επισήμανση) τις επιχειρήσεις στις αναρτήσεις ή τις ιστορίες που δημοσιεύουν στους λογαριασμούς τους και για τις οποίες μπορεί να έχουν πληρωθεί ή πως υπάρχει τοποθέτηση προϊόντος. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι beauty vloggers;

Αυτή τη στιγμή η δημοφιλέστερη beauty vlogger παγκοσμίως είναι η 25χρονη Yuya από το Μεξικό, που μετρά περισσότερους από 21 εκατομμύρια subscribers. 

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Zoella, με έδρα τη Βρετανία και 12 εκατομμύρια ακολούθους στο κανάλι της στο YouTube. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Ποιος αγοράζει τα περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ;

Εδώ στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι γυναίκες ηλικίας μεταξύ 16-24 ετών, που σε Ηνωμένη Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία ήταν εκείνες περισσότερο πιθανές να αγοράσουν κάποιο καλλυντικό. 

Ερευνώντας τις νεαρές Ιταλίδες, η Mintel διαπίστωσε πως το 95% των καταναλωτών αγοράζει μέικαπ προσώπου με το κονσίλερ να είναι το δημοφιλέστερο προϊόν. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter
Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pet sitters, dog walkers και κατ’ οίκον επισκέψεις: Η λύση που έχουν βρει πολλοί κηδεμόνες κατοικιδίων 

Living / Κατοικίδια, ταξίδια και άγχος αποχωρισμού: Η άνοδος των daycare και pet sitters

Άνθρωποι που κάνουν pet sitting, βγάζουν βόλτα τον σκύλο μας ή έρχονται στο σπίτι για να φροντίσουν το κατοικίδιό μας: επαγγελματίες και κηδεμόνες εξηγούν γιατί αυτός ο τομέας γνωρίζει άνθηση. 
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει καυλωμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Living / Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει ερεθισμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Το πρωί τούς ξυπνά με φιλιά. Τους χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Και μετά; Σεξ. Μετά αυνανισμός. Μετά παρτούζα. Τουρίστες, φίλοι ή και εντελώς άγνωστα σ’ εμάς πρόσωπα φωτογραφίζονται και μιλούν, δίχως ντροπές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΕΛΗΝΗ ΒΑΡΔΑ
Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ