Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών;

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter
0

Το να βλέπεις vloggers να βάφονται, δίνοντας παράλληλα συμβουλές μακιγιάζ και προωθώντας ταυτόχρονα διάφορα καλλυντικά προϊόντα έχει γίνει πλέον αγαπημένη συνήθεια για εκατομμύρια χρήστες, που καθημερινά παρακολουθούν tutorials ομορφιάς στο YouTube. 

Πόσο χρόνο ακριβώς περνούμε όμως στο μέικαπ και πόσο επηρεάζουν οι σταρ του YouTube τις αγορές μας; Το BBC News έχει την απάντηση.

Ποια χώρα ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα για μέικαπ;

Το 2017, οι παγκόσμιες πωλήσεις καλλυντικών άγγιξαν περίπου τα 38.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ποσό περιλαμβάνει κάθε λογής προϊόν, από ρουζ και μπρόνζερ μέχρι πούδρες και κραγιόν. 

Η εταιρεία συμβούλων αγοράς Mintel εκτιμά πως μέσα στο 2018 οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 6%, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να προβλέπεται πως θα ξοδέψουν το μεγαλύτερο ποσό παγκοσμίως, περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Στις πέντε πρώτες χώρες συγκαταλέγονται επίσης η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, που εκτιμάται πως θα δαπανήσουν για αγορά καλλυντικών περίπου 5.4 και 1.8 δισεκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα.

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Πόσα tutorials στο YouTube παρακολουθούμε;

Μέχρι στιγμής, από την αρχή της χρονιάς, οι χρήστες παρακολουθούν καθημερινά περισσότερα από ένα εκατομμύριο βίντεο στο YouTube. 

Οι εταιρίες καλλυντικών έχουν «συμμαχήσει» με τους YouTubers σε μια προσπάθεια να φτάσουν τους πιο νεαρούς σε ηλικία καταναλωτές. Η αποστολή δειγμάτων προϊόντων σε vloggers, οι διαφημίσεις που παρεμβάλλονται σε tutorials που προτιμούν οι χρήστες και η «εκμετάλλευση» των σταρ του YouTube ως brand ambassadors ανήκουν στις συνηθέστερες τακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρίες καλλυντικών για να προωθήσουν πλέον τα προϊόντα τους. 

Αν οι YouTubers πληρωθούν ή λάβουν δωρεάν προϊόντα ως αντάλλαγμα για ένα ποστ, πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσουν την πλατφόρμα όταν θα δημοσιεύσουν το βίντεο. Στις ΗΠΑ, οποιαδήποτε συνεργασία πρέπει επίσης να αναφέρεται υποχρεωτικά ως «ad» ή «sponsored», να είναι δηλαδή σαφές πως πρόκειται για διαφήμιση ή χορηγούμενη ανάρτηση. 

Οι influencers του Instagram είναι επίσης υποχρεωμένοι να κάνουν tag (επισήμανση) τις επιχειρήσεις στις αναρτήσεις ή τις ιστορίες που δημοσιεύουν στους λογαριασμούς τους και για τις οποίες μπορεί να έχουν πληρωθεί ή πως υπάρχει τοποθέτηση προϊόντος. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι beauty vloggers;

Αυτή τη στιγμή η δημοφιλέστερη beauty vlogger παγκοσμίως είναι η 25χρονη Yuya από το Μεξικό, που μετρά περισσότερους από 21 εκατομμύρια subscribers. 

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Zoella, με έδρα τη Βρετανία και 12 εκατομμύρια ακολούθους στο κανάλι της στο YouTube. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter

Ποιος αγοράζει τα περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ;

Εδώ στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι γυναίκες ηλικίας μεταξύ 16-24 ετών, που σε Ηνωμένη Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία ήταν εκείνες περισσότερο πιθανές να αγοράσουν κάποιο καλλυντικό. 

Ερευνώντας τις νεαρές Ιταλίδες, η Mintel διαπίστωσε πως το 95% των καταναλωτών αγοράζει μέικαπ προσώπου με το κονσίλερ να είναι το δημοφιλέστερο προϊόν. 

Αυξάνουν τελικά οι σταρ του YouTube τις πωλήσεις καλλυντικών; Facebook Twitter
Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Living / Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Ξέρουμε όλοι ότι προσφέρει τριπλό όφελος: προστατεύει την επιδερμίδα από το οξειδωτικό στρες και τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου και συμβάλλει στην ομοιογένεια του τόνου, μειώνοντας σταδιακά δυσχρωμίες και σημάδια από τον ήλιο. Δεν υπόσχεται. Δουλεύει.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την Devin Halbal, την πιο viral tiktoker του πλανήτη, στο κέντρο της Αθήνας

Devin Halbal / «Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την πιο viral TikToker του πλανήτη στο Σύνταγμα

Τα βίντεό της την έχουν κάνει πασίγνωστη στο ελληνικό κοινό. Άλλοι αγαπούν την Devin Halbal σαν θεά κι άλλοι δεν μπορούν ούτε να την ακούν. Το απόγευμα της περασμένης Κυριακής έκανε την εμφάνισή της στο κέντρο της πόλης. Την ακολουθήσαμε.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Plāsmata 3 / Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Συζητήσεις για τους ανθρώπους, τα φυτά, τα ζώα και τα πουλιά που αποτελούν το οικοσύστημα του Πεδίου του Άρεως αλλά και για τις μεγάλες και μικρές ιστορίες που απαρτίζουν την πολιτισμική και κοινωνική του πραγματικότητα.
M. HULOT
Pet sitters, dog walkers και κατ’ οίκον επισκέψεις: Η λύση που έχουν βρει πολλοί κηδεμόνες κατοικιδίων 

Living / Κατοικίδια, ταξίδια και άγχος αποχωρισμού: Η άνοδος των daycare και pet sitters

Άνθρωποι που κάνουν pet sitting, βγάζουν βόλτα τον σκύλο μας ή έρχονται στο σπίτι για να φροντίσουν το κατοικίδιό μας: επαγγελματίες και κηδεμόνες εξηγούν γιατί αυτός ο τομέας γνωρίζει άνθηση. 
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ