Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη

Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη Facebook Twitter
0

Με μια σειρά νέων κανόνων για την παράδοση φακέλων με τους νικητές των Όσκαρ, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών και οι εκπρόσωποι της εταιρείας PricewaterhouseCoopers (υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων) ελπίζουν να αποφύγουν ένα ατόπημα, όπως αυτό που συνέβη στην περσινή απονομή.

Στην τελετή απονομής του 2017, το μιούζικαλ «La La Land» ανακοινώθηκε κατά λάθος ως η καλύτερη ταινία, αν και το βραβείο είχε δοθεί στο «Moonlight». 

Όπως δήλωσε στο AP ο επικεφαλής της PwC στις ΗΠΑ, Τιμ Ράιαν, αρχής γενομένης από φέτος θα εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι και θα γίνονται επιπλέον έλεγχοι κατά τη βραδιά της απονομής των βραβείων. 

Τους μήνες που ακολούθησαν από την περσινά όσκαρ, οι εκπρόσωποι της PwC συναντήθηκαν πολλές φορές με εκπροσώπους της Ακαδημίας για να βρουν νέα πρωτόκολλα και διασφαλίσεις, ώστε να αποτραπούν τέτοια σφάλματα στο μέλλον.

Ο Ράιαν αποκάλυψε έξι αλλαγές που αφορούν στο τελετουργικό παράδοσης και ανοίγματος των φακέλων.

- Ο ίδιος ο Ράιαν, πρόεδρος της PwC θα συμμετάσχει στη διαδικασία αυτή τη φορά.

- Μέχρι τώρα δύο εκπρόσωποι της εταιρίας εμφανίζονταν στην τελετή απονομής των βραβείων με τη βαλίτσα που περιείχε τους φακέλους. Φέτος θα υπάρξει και τρίτος, ο οποίος θα κάθεται μαζί με τους παραγωγούς του σόου στο control room. Όπως και οι άλλοι δύο που θα βρίσκονται στις δύο άκρες του Dolby Theatre, στο Λος Άντζελες θα έχει επίσης τη λίστα με τους νικητές, ως μια ασφαλιστική δικλείδα.

- Οι δύο υπεύθυνοι για τα βραβεία Όσκαρ του περασμένου έτους έχουν αντικατασταθεί, αν και ο Ράιαν επιβεβαιώνει ότι και οι δύο εργάζονται ακόμα για την PwC. Στους νέους υπεύθυνους σκηνής που θα επιβλέπουν τους φακέλους συμπεριλαμβάνεται ο Ρικ Ρόζας, ο οποίος εργαζόταν στη θέση αυτή 14 χρόνια και η συνάδελφος του, Κίμπερλι Μπόρντον από το γραφείο της εταιρείας στο Λος Άντζελες.

- Υπάρχει μια νέα επίσημη διαδικασία για την παράδοση των φακέλων. Τόσο ο παρουσιαστής των διάσημων όσο και ο stage manager θα επιβεβαιώσουν ότι τους έχει δοθεί o σωστός φάκελος για την κατηγορία που πρόκειται να παρουσιάσουν. (Πέρσι ο εκπρόσωπος της PwC κατά λάθος έδωσε στους παρουσιαστές τον φάκελο για την καλύτερη ηθοποιό αντί για την καλύτερη ταινία).

- Και οι τρεις συνεργάτες του PwC θα παρακολουθήσουν τις πρόβες και θα εξασκηθούν, ώστε να ξέρουν τι να κάνουν, αν κάτι πάει στραβά. «Όπως γνωρίζετε καλά, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ανταποκριθούμε πέρσι, μετά το λάθος που έγινε» δήλωσε ο Ράιαν. «Για αυτό και κάνουμε πρόβες για όλες τις πιθανές περιπτώσεις».

- Η τελευταία αλλαγή είναι εκείνη που υιοθετήθηκε ήδη πέρσι από την Ακαδημία: Οι εκπρόσωποι της PwC απαγορεύεται να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής. «Θα εστιάσουμε στο σόου και την παράδοση των σωστών φακέλων» λέει ο Ράιαν.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ