ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Fidget Spinner: Το εμμονικό παιχνίδι του καλοκαιριού έχει τη δική του ιστορία

Fidget Spinner: Το εμμονικό παιχνίδι του καλοκαιριού έχει τη δική του ιστορία Facebook Twitter
Η μικρή «συσκευή» με το ακίνητο κεντρικό στέλεχος γύρω από το οποίο περιστρέφεται μια τριπλή έλικα είναι εθιστική, εύκολη στη χρήση, φτηνή και μια μανία που θα θυμίζει για πάντα το φετινό καλοκαίρι. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

Δεν είναι καινούργια εφεύρεση: το fidget spinner εμφανίστηκε στα 90s ως χαλαρωτικό παιχνίδι (υποτίθεται ότι βοηθάει στην υπερκινητικότητα και ανακουφίζει από το στρες), αλλά το μεγάλο «μπαμ» έγινε πριν από μερικούς μήνες, εκτοξεύοντάς το στην κορυφή των προτιμήσεων των παιδιών σε κάθε γωνιά της Γης. Αυτήν τη στιγμή, τα 49 στα 50 πιο καλοπουλημένα παιχνίδια στο amazon είναι σπίνερ – από απλά, φτηνά των 4-5 ευρώ, μέχρι περίτεχνα και τρομακτικά των 100. Και δεν πουλάνε μόνο σε πιτσιρικάδες. Είναι μια λόξα που διαδίδεται με μορφή ιού, σαρώνει στο YouTube (τα βίντεο με τα κόλπα που μπορείς να κάνεις με ένα ή πιο πολλά σπίνερ έχουν εκατομμύρια views), γίνεται θέμα στα δελτία ειδήσεων, αντικείμενο συλλογής, αναγκάζει ολόκληρα εργοστάσια στην Κίνα να σταματήσουν να φτιάχνουν κινητά τηλέφωνα και τα αξεσουάρ τους και να μετατραπούν σε κατασκευαστές σπίνερ για να ικανοποιήσουν την παγκόσμια ζήτηση. Είναι τόσο μεγάλη η τρέλα, που πολλά σχολεία έχουν απαγορεύσει τη χρήση του, τουλάχιστον την ώρα του μαθήματος, γιατί η τάξη μετατρέπεται σε έναν διαγωνισμό σπίνερ, με όσους μαθητές το ξέρουν καλά να δείχνουν τις ικανότητές τους και τους υπόλοιπους να προσπαθούν να τους μιμηθούν. Η μικρή «συσκευή» με το ακίνητο κεντρικό στέλεχος γύρω από το οποίο περιστρέφεται μια τριπλή έλικα είναι εθιστική, εύκολη στη χρήση, φτηνή και μια μανία που θα θυμίζει για πάντα το φετινό καλοκαίρι, όπως παλιότερα το φρίσμπι, ο κύβος του Ρούμπικ ή οι... χλαπάτσες.

Fidget Spinner: Το εμμονικό παιχνίδι του καλοκαιριού έχει τη δική του ιστορία Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM