Πάση Θυσία (Hell or High Water)

0

Δυο αδέλφια, ο Τόμπι, ένας διαζευγμένος πατέρας που προσπαθεί να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για τον γιο του, και ο Τάνερ, ένας ευέξαπτος πρώην κατάδικος, θα συνεργαστούν για να ληστέψουν τα υποκαταστήματα της τράπεζας που έχει κατασχέσει στην οικογενειακή τους περιουσία. Οι ένοπλες ληστείες είναι η τελευταία τους ελπίδα να πάρουν πίσω το μέλλον που δυνάμεις πέρα από τον έλεγχό τους τούς στέρησαν.

Ο Τέιλορ Σέρινταν έγραψε το τηλεοπτικό «Sons of Anarchy» και το σενάριο για το Sicario, ο Εκτελεστής, και στο Πάση Θυσία, ένα νεο-γουέστερν για σκεπτόμενους, φέρνει δύο αδέλφια διαφορετικού χαρακτήρα, έναν διαζευγμένο πατέρα κι έναν πρώην κατάδικο, ένα βήμα πριν από τη φυλακή ή την ηρωική έξοδο, καθώς επιδίδονται σε ένοπλες ληστείες για να συγκεντρώσουν το οφειλόμενο ποσό της κατάσχεσης της οικογενειακής φάρμας. Η μητέρα τους πέθανε από τον καημό της, ο πατέρας είναι η μελανή κηλίδα στην ανατροφή τους και ένας ranger, λίγο πριν από τη συνταξιοδότησή του, αναλαμβάνει τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους σε ένα Τέξας ρημαγμένο από την ανέχεια (κάπου εδώ κρύβονται αγανακτισμένοι ψηφοφόροι του Τραμπ), ενώ ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Μακένζι μπολιάζει την κλιμακούμενη περιπέτεια με την αλά Ρομπέν των Δασών εκδίκηση δύο ανδρών που δεν έχουν να χάσουν τίποτα – τουλάχιστον, όπως καθένας τους εννοεί την υπέρ πάντων αυτοθυσία πριν από την τελική αναμέτρηση με το Νόμο. Ο Μπεν Φόστερ και ο Κρις Πάιν όντως εκπροσωπούν αντιστικτικές περιπτώσεις συγγενών που μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά και δοκιμάζονται σε ακραίες καταστάσεις, με τον Τζεφ Μπρίτζες στον ρόλο του σκληροτράχηλου, παλιομοδίτη συνοριακού αστυνομικού να λειτουργεί ως αόρατη πατρική φιγούρα που επιβλέπει και τιμωρεί, αναγνωρίζοντας τα κίνητρα, με επαγγελματικές κινήσεις και προσωπικό φίλτρο.

Oscars Critics
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ