Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter
0

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

O Ιάσωνας Λαμπίδης είναι 26 ετών, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην εικονογράφηση στο London College of Arts, εργάζεται σαν ελεύθερος επαγγελματίας, αγαπάει την μαγειρική και βρίσκει πολλά κοινά σ' αυτήν και στα σχέδια του.

 

Ας τον γνωρίσουμε..

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ιάσωνα από πότε άρχισες να σχεδιάζεις;

 

Σίγουρα από πολύ μικρή ηλικία, αν και δεν το θυμάμαι ακριβώς. Υπάρχουν VCR ντοκουμέντα από τότε που ήμουν τριών ή τεσσάρων ετών που με δείχνουν να ζωγραφίζω με μια αφοσίωση που με κάνει να νιώθω μειονεκτικά και τώρα.

 

Πώς δουλεύεις συνήθως; Στο χέρι, ψηφιακά;

 

Έχω περάσει από διάφορες περιόδους που ήμουν πολύ συγκεκριμένος με το τρόπο που δούλευα, είτε ψηφιακά, είτε με μολύβι. Θεωρούσα ότι έτσι μεγιστοποιούσα τις πιθανότητες μου να ενταχθώ στην αγορά εργασίας.

 

Δουλεύοντας ψηφιακά μειώνεις πολύ το χρόνο παραγωγής, αλλά τελικά το βαρέθηκα.

 

Δε μου αρέσει να τοποθετώ φραγμούς στο τρόπο με τον οποίο μπορώ να εκφραστώ.

 

Φέτος άρχισα να βλέπω με άλλο μάτι το μελάνι στο οποίο δίνω, πλέον, μια ρομαντική αύρα του μαύρου ολοκληρωτισμού Μεσαίωνα.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Γιατί αυτή η εμμονή στο ασπρόμαυρο;

 

Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο stippling.

Με αυτή τη μέθοδο έχεις το πλήρη έλεγχο, κι αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο.

Σου δίνεται η δυνατότητα να ελέγχεις τον κάθε πόρο, τη κάθε ανωμαλία στο δέρμα, τη κάθε ρωγμή.

 

Το ασπρόμαυρο είναι απλά και θέμα αισθητικής. Βέβαια, ας μη ξεχνάμε και την παγκόσμια μαυρίλα και σαπίλα των καιρών..

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Μίλησε μου γι' αυτά τα μπλουζάκια και παπούτσια που σχεδιάζεις.

 

Τα παπούτσια και τα μπλουζάκια τα πήρα λίγο πιο σοβαρά φέτος για λόγους οικονομικούς.

Στην εφηβεία μου έβαφα τσάντες φίλων για χαρτζιλίκι, και ζωγράφιζα  μπλούζες, πλάτες από τζάκετ κτλ. Φέτος πούλησα λίγες μπλούζες, έφτιαξα κάποια patch και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ!

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ασχολείσαι και με κάτι άλλο δημιουργικά; Street art ή οτιδήποτε;

 

Δημιουργικά απλώνομαι όσο περισσότερο μπορώ.

 

Στην εφηβεία μου πέρασα μια περίοδο που το γκραφίτι το αγαπούσα, και έχω ακόμα το μικρόβιο. Γενικά  οργανώνουμε όσο πιο συχνά μπορούμε συλλογικές τοιχογραφίες αγοράζοντας υλικά από κοινού με τα ψίχουλα που βγάζουμε όλοι.

 

Στήνω τώρα ένα προσωπικό zine, ενώ μου πρότειναν να πάρω μέρος και σε ένα συλλογικό sketchbook.

 

Τέλος, βοηθάω μουσικούς και μη- φίλους/ες για film project με σκηνικά και promo υλικό για μια ταινία και για ένα μουσικό βίντεο.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

 

Τα επόμενα σχέδια μου, δυστυχώς ή ευτυχώς με οδηγούν σε μία πιθανή μετακίνηση προς την Αγγλία και πάλι.

Και το λέω με τέτοιο τρόπο γιατί εάν είχα απασχόληση αυτή τη στιγμή δε θα πήγαινα πουθενά.

 

Την αγαπάω την Αθήνα.

Αλλά θέλω να μπορώ να δουλέψω σε κάποιο δημιουργικό τομέα, και μέχρι τώρα εδώ δεν τα έχω καταφέρει.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Τελικά, χρειαζόμαστε μία καινούρια... πανούκλα;

Αναφέρομαι στην περιβόητη πια ατάκα του Dwight από το The Office που είδα πως σ' αρέσει αν σχεδιάζεις με κάθε πιθανό τρόπο!

 

Όταν ο άνθρωπος σταματήσει να ζηλεύει, να επιμένει στις διαφορές που έχει με τον διπλανό του, να είναι φιλοχρήματος, και να ψάχνει για απαντήσεις σε έναν οποιοδήποτε μουσάτο άντρα στα ουράνια, τότε μπορεί κάτι να αλλάξει.

 

Μέχρι τότε, η μεγαλύτερη πανούκλα του κόσμου θα συνεχίζει να είναι ο άνθρωπος.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ