Ο οίκος Gucci αποφάσισε να μην ξανακάνει ξεχωριστές επιδείξεις για τις αντρικές και γυναικείες κολεξιόν

Ο οίκος Gucci αποφάσισε να μην ξανακάνει ξεχωριστές επιδείξεις για τις αντρικές και γυναικείες κολεξιόν Facebook Twitter
0

Τέλος οι ξεχωριστές επιδείξεις μόδας γυναικών και ανδρών, καθώς ολοένα και περισσότεροι οίκοι μόδας ανακοινώνουν ότι πλέον θα παρουσιάζουν μαζί τις γυναικείες και τις αντρικές συλλογές του.


Αυτή τη φορά σειρά είχε ο πολυτελής οίκος μόδας Gucci ο οποίος δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της, Μάρκο Μπιζάρι ανακοίνωσε ότι από το 2017 δεν θα υπάρχουν διαφορετικά catwalks γυναικείων και τον αντρικών κολεξιόν.


«Το να παρουσιάζουμε σε ένα σόου τα ρούχα της κάθε σεζόν θα βοηθήσει σημαντικά στην απλοποίηση πολλών πλευρών της επιχείρησής μας», είπε ο Μπιζάρι, προσθέτοντας ότι η διατήρηση του διαχωρισμού ήταν αποτέλεσμα της παράδοσης κι όχι της πρακτικότητας. Μέχρι τώρα, η παρουσίαση και προώθηση της αντρικής σειράς τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο και της γυναικείας κολεξιόν τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο και τον Φεβρουάριο-Μάρτιο.


Η ανακοίνωση του οίκου Gucci ακολουθεί αυτήν της Burberry, η οποία ήδη ανακοίνωσε ότι από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα παρουσιάζει μαζί την γυναικεία και αντρική κολεξιόν, όπως και ο Τομ Φορντ, ενώ ή γαλλική εταιρεία Vetement, θα κάνει μια κοινή παρουσίαση τον Ιανουάριο του 2017.


O Gucci, ωστόσο, δεν θα ακολουθήσει τις υπόλοιπες εταιρείες στην άμεση πώληση της σειράς που θα παρουσιάσει, αλλά τα ρούχα θα είναι έτοιμα προς πώληση μετά από έξι μήνες.


Η απόφαση της κοινής παρουσίασης των γυναικείων και αντρικών συλλογών θα επηρεάσει και άλλους τομείς της οικονομίας, καθώς οι επιδείξεις επέφεραν σημαντικά έσοδα και στις πόλεις που φιλοξενούσαν την κάθε επίδειξη. Σύμφωνα με μία ανάλυση του 2012 η γυναικεία εβδομάδα μόδας στη Νέα Υόρκη αποφέρει έσοδα της τάξης των 887 εκατ. δολαρίων ανά έτος.

Σύμφωνα με τους New York Times, o όμιλος Kering στον οποίο ανήκει η Gucci, ίσως επιλέξει την ίδια τακτική και με άλλα μεγάλα brands της "ομπρέλας" του όπως οι οίκοι Bottega Veneta, Yves Saint Laurent και Alexander McQueen.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ