Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple;

Τελικά, πόσο έξυπνο ήταν το "έξυπνο - ρολόι" της Apple; Facebook Twitter
Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.
2

Το Apple Watch, το “έξυπνο ρολόι”πρακτικά ήταν το πρώτο προϊόν που ο κολοσσός της τεχνολογίας λανσάρισε μετά τον θάνατο του Steve Jobs. Η επίσημη παρουσίαση του έγινε, όπως πάντα και όπως με όλα τα προϊόντα της Apple με τυμπανοκρουσίες και το ρολογάκι βγήκε στην αγορά τις 24 Απριλίου του 2015. Περίπου έναν χρόνο πίσω, δηλαδή. Και μέσα σ’ αυτό τον χρόνο, όπως καταγράφουν και οι συντάκτες τεχνολογίας του εξωτερικού – κάποιοι εκ των οποίων αγόρασαν το πανάκριβο gudget – αποδείχθηκε ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι κάτι που σου γίνεται απαραίτητο, που δεν τα βγάζεις πέρα στη ζωή σου χωρίς αυτό.

Βασικά, οι συγκρίσεις και αυτά που προσφέρει – ενώ κοστίζει γύρω στα 400 δολάρια – είναι που προκαλούν σχόλια και χαρακτηρισμούς, όπως «βαρετό και πανάκριβο» και πάει λέγοντας. Το καλύτερο iPad, γράφει ο Mike Murphy στο QuartZ.com κοστίζει γύρω στα 900 ευρώ, μαζί με το πληκτρολόγιο και τη λοιπή “προίκα” του. Το καλύτερο iPhone ξεκινά από τα 650 δολάρια. Η εταιρεία χρειαζόταν ένα καινούριο σχετικά φθηνό, πανέξυπνο gudget που θα έκανε κάτι περισσότερο, θα έφτανε έστω και μισό βήμα πιο μακριά απ’ ό,τι τα προηγούμενα προϊόντα της. Αυτό το προϊόν υποτίθεται ότι ήταν το “Apple Watch”.

 

Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;

 

Στο μεταξύ, όπως παρατηρούν αρθρογράφοι, η εταιρεία ακόμη δεν έχει ανακοινώσει πόσο ρολόγια πούλησε, αλλά σύμφωνα με κάποιες γενικές εκτιμήσεις, μέχρι στιγμής το ρολόι πρέπει να έχει αγοραστεί από 5 εκ. (απορημένους) καταναλωτές.

Όλα αυτά και ενώ η Apple, μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2015 είχε πουλήσει γύρω στα 75 εκατομμύρια iPhones. Κι όμως, γι’ αυτό το ρολόι υπήρχε η φιλοδοξία να φοριέται – στο μέλλον – αν όχι από κάθε ενήλικα, τουλάχιστον από 1 στους 2.

«Έχει η Apple κανέναν άσο στο μανίκι που θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες;», αναρωτιέται ο συντάκτης και εν συνεχεία αποκαλύπτει ότι το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας είναι οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας. Ήδη κυκλοφορούν στην αγορά αρκετές τέτοιες «κάσκες» που κοστίζουν γύρω στα 600 δολάρια και ίσως εκεί να κάνει τη διαφορά η εταιρεία. Πικρό; Μάλλον, αφού, όπως χαρακτηριστικά γράφει με το ρολόι δεν μπόρες να κάνει πολλά περισσότερα. Στο τέλος, όπως όλα τα ρολόγια, την ώρα λέει. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε ότι η Apple, κατά το παρελθόν έχει αποδείξει ότι οι μεγάλες αποτυχίες της έγιναν σκαλοπάτι για μία μεγάλη επιτυχία…

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM
Οι «πυραμίδες της Πολωνίας»: Ανακαλύφθηκαν προϊστορικοί μεγαλιθικοί τάφοι 5.500 Ετών

Τech & Science / Οι «πυραμίδες της Πολωνίας»: Ανακαλύφθηκαν προϊστορικοί μεγαλιθικοί τάφοι 5.500 ετών

Αρχαιολόγοι στην Πολωνία έφεραν στο φως δύο εντυπωσιακά μεγαλιθικά ταφικά μνημεία ηλικίας άνω των 5.500 ετών - Οι «Πυραμίδες της Πολωνίας» αποκαλύπτουν μυστικά της Νεολιθικής Ευρώπης
LIFO NEWSROOM
Ανησυχία για το συγκρότημα που έφτιαξε η τεχνητή νοημοσύνη και σαρώνει στο Spotify

Τech & Science / Ανησυχία στη μουσική βιομηχανία για την μπάντα που έφτιαξε η τεχνητή νοημοσύνη και σαρώνει στο Spotify

Παρά τις αυξανόμενες πιέσεις για ρύθμιση, δεν υπάρχει ακόμη σαφές νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει τις πλατφόρμες να ενημερώνουν το κοινό για το αν η μουσική είναι δημιουργία AI
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια