Αλεξιάδης: Τα κανάλια στην Αττική χρωστούν 22 εκατ. ευρώ σε πρόστιμα και φόρους

Αλεξιάδης: Τα κανάλια στην Αττική χρωστούν 22 εκατ. ευρώ σε πρόστιμα και φόρους Facebook Twitter
Menelaos Myrillas / SOOC
0


 

Τα χρέη από τον φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στο σύνολο της Αττικής είναι 18.086.000 ευρώ, όταν στην υπόλοιπη χώρα φτάνουν τα 181.000 ευρώ , ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία προστίμων του ΕΣΡ, από τα 7 εκ. ευρώ που καταλογίστηκαν συνολικά, τα 4 εκ. 800.000 είναι για τους τηλεοπτικούς σταθμούς στην Αττική.

 

Καταθέτοντας τα παραπάνω στοιχεία, τα οποία πιστοποιούνται από έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, απάντησε σε όσους αμφισβήτησαν τα στοιχεία που είχε καταθέσει προ εβδομάδος απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ, Δ. Καμμένου.


Μιλώντας στην Ολομέλεια, ο κ. Αλεξιάδης τόνισε ότι επίσης ο πίνακας των στοιχείων που παρέθεσε τότε ενώπιον της Ολομέλειας και αφορούσε το πλήθος των προστίμων του ΕΣΡ προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τον ειδικό φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων, προήρχοντο από την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.


«Επειδή υπήρξε αμφισβήτηση για το ποιους αφορούν τα χρέη για τον φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων και για τα θέματα των προστίμων του ΕΣΡ και υπήρξε ανακοίνωση της Ένωσης σύμφωνα με τα οποία αυτά δεν αφορούν τα μεγάλα κανάλια των Αθηνών αλλά την Περιφέρεια, σας καταθέτω το απαντητικό έγγραφο της ΓΓΔΕ. Σύμφωνα με αυτό: Τα στοιχεία φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων στο σύνολο της Αττικής είναι 18.086.000 ευρώ. Σε όλη την υπόλοιπη χώρα είναι 181.000 ευρώ. Τα στοιχεία προστίμων ΕΣΡ από τα 7 εκ. συνολικά τα 4.800.000 ευρώ είναι στην Αττική» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξιάδης.


«Άρα ας σταματήσουν κάποιοι που προσπαθούν να κρυφτούν. Τα στοιχεία είναι δεδομένα, τα χρέη των καναλιών είναι δεδομένα και αν κάποιους δεν τους βολεύουν τα νούμερα η λύση δεν είναι να μάθουμε εμείς άλλη αριθμητική. Η πραγματικότητα είναι αυτή και πρέπει να καταλάβουν ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μια σημαντική πολιτική σύγκρουση, το περιεχόμενο της οποίας η κυβέρνηση καταλαβαίνει πολύ καλά και θα τη βγάλει πέρα», προσέθεσε ο κ. Αλεξιάδης.


Απαντώντας επίσης, στην κριτική που δέχθηκε η κυβέρνηση για νομοθέτηση με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, επικαλέστηκε άλλη ΠΝΠ στις 31 Δεκεμβρίου, με την οποία - όπως είπε - τον φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων που ήταν στο Μνημόνιο του 2010 «η τότε ανεξάρτητη ΓΓΔΕ, με συγκεκριμένους επικεφαλής, έφερνε διατάξεις εδώ και παρέπεμπε την εφαρμογή τους ένα χρόνο μετά». «Στερούσατε εκατομμύρια ευρώ από το Δημόσιο από τον φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων» κατηγόρησε τα κόμματα της Αντιπολίτευσης, που συμμετείχαν στις προηγούμενες κυβερνήσεις, επισημαίνοντας «εμείς τέτοιες μεθοδεύσεις δεν κάνουμε».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM