ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ο Μπαλτάς απαντά για το έργο "Ισορροπία του Νας" και είπε πως ως υπουργός είναι αναρμόδιος να κάνει καλλιτεχνικές παρεμβάσεις

Ο Μπαλτάς απαντά για το έργο "Ισορροπία του Νας" και είπε πως ως υπουργός είναι αναρμόδιος να κάνει καλλιτεχνικές παρεμβάσεις Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
0

"Ένα υπουργείο Πολιτισμού στις δημοκρατίες δεν μπορεί να είναι ούτε υπουργείο λογοκρισίας ούτε υπουργείο προπαγάνδας, αλλιώς θα πηγαίναμε πολύ μακριά. Αυτό σημαίνει όμως ότι ο έλεγχος μιας παράστασης ενός έστω εθνικού θεάτρου δεν μπορεί να περνά ούτε από τη βουλή, ούτε από το υπουργείο." είπε απόψε ο υπουργός Πολιτισμού Αριστείδης Μπαλτάς, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κώστα Τζαβάρα.

Το αληθές στην τέχνη είναι αμφιλεγόμενο και δεν θα πρέπει το υπουργείο Πολιτισμού ή το Κοινοβούλιο, να παίρνουν θέση επί του περιεχομένου ενός καλλιτεχνικού έργου, υποστήριξε κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο υπουργός 


Ο Αριστείδης Μπαλτάς είπε επίσης, ότι είναι πολύ συνηθισμένο στις σύγχρονες μορφές τέχνης να συντίθενται κείμενα από διάφορους συγγραφείς και πρόσθεσε, ότι "αντί να συζητήσουμε το έργο ως θεατές, το θέμα πολιτικοποιήθηκε και ζητήθηκαν πολιτικά μέτρα για να κατεβεί μια θεατρική παράσταση".


Από την πλευρά του ο Κώστας Τζαβάρας χαρακτήρισε "πονηρία", την προσπάθεια να συνδεθεί το έργο του Καμύ, που αναφέρεται στην αγωνιστική δράση κατά των τυράννων του ναζισμού και του ολοκληρωτισμού με κάποιον που έχει καταδικαστεί για τρομοκρατία σε συνθήκες δημοκρατίας που είχε σαν στόχο την ίδια την Δημοκρατία".

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.