Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Η αγαπημένη κωμική ηθοποιός πέθανε στα 61 της χρόνια, σκορπίζοντας τη θλίψη στο κοινό που τη λάτρεψε ως Σωσώ στα «Εγκλήματα».
0

Το όνομα της ηθοποιού Καίτης Κωνσταντίνου, που πέθανε χθες σε ηλικία 61 ετών, έχει συνδεθεί απαρέγκλιτα στη μνήμη μας με την πιο χαρακτηριστική villain της ελληνικής τηλεόρασης: τη Σωσώ από την κωμική σειρά «Εγκλήματα». Το να σημαδεύεται για όλη του την καριέρα ένας ηθοποιός από έναν μόνο ρόλο, έστω κι αν έχει καταθέσει και άλλες αξιόλογες και πετυχημένες δουλειές, είναι κατάρα αλλά και μεγάλη ευλογία.

Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα θυμόμαστε όλοι την Καίτη Κωνσταντίνου απλώς για τη μοχθηρή και μισάνθρωπη Σωσώ Παπαδήμα, που από μικροαστή νοικοκυρά που την απατά ο άντρας της εξελίσσεται σε αδίσταχτη serial killer, δηλαδή για τον ρόλο που έγραψε ο σεναριογράφος Λευτέρης Παπαπέτρου. Δεν έκανε η Σωσώ την Καίτη αλλά η Καίτη τη Σωσώ. Δεν καταξίωσε μόνο ο ρόλος την ηθοποιό, αλλά το ταλέντο και η αξεπέραστη ερμηνεία της έδωσαν νόημα και υπόσταση στη Σωσώ, έναν ρόλο που έμεινε στην τηλεοπτική ιστορία και επηρέασε την ποπ κουλτούρα.

Η Καίτη Κωνσταντίνου γεννήθηκε στη Ροδοδάφνη Αχαΐας, ένα χωριό έξω από το Αίγιο, στις 18 Δεκεμβρίου 1963. Αν και αρχικά σχεδίαζε να σπουδάσει ιατρική, τελείωσε τη Φιλοσοφική Σχολή. Ταυτόχρονα αποφοίτησε και από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης, το 1986, μαζί με τις φίλες της Μαρία Καβογιάννη και Υρώ Μανέ, με τις οποίες θα συμπρωταγωνιστήσει αργότερα στα «Εγκλήματα» αλλά και σε θεατρικές παραστάσεις. Πριν ασχοληθεί με την υποκριτική, δούλεψε για δύο χρόνια ως φιλόλογος σε σχολείο, αλλά ήταν κάτι που δεν της πήγαινε ποτέ, οπότε η ενασχόληση με το θέατρο κάποια στιγμή έγινε μονόδρομος. 

Η Σωσώ δεν ήταν μόνο μια ακραία εκδήλωση των πληγωμένων αισθημάτων μιας εκδικητικής νοικοκυράς αλλά και η άλλη όψη μιας ποδοπατημένης και πολλαπλά ματαιωμένης ευαισθησίας. Η Καίτη Κωνσταντίνου κατάφερε να της δώσει το βάθος και την υπόγεια ειρωνεία που χρειαζόταν ώστε να την απογειώσει.

Ο πρώτος της ρόλος ήταν στη θεατρική παράσταση «Εσωτερικές Φωνές» στο Θέατρο Τέχνης, τη σεζόν 1986-1987. Μαζί με τις Μαρία Καβογιάννη και Υρώ Μανέ αλλά και τους Κώστα Κόκλα και Χρήστο Χατζηπαναγιώτη τη δεκαετία του ’90 θα σχηματίσουν μια ομάδα που θα ανεβάσει αρκετές πετυχημένες κωμικές παραστάσεις, φέρνοντας φρέσκο αέρα στο θέατρο, όπως η μεγάλη θεατρική επιτυχία «Ο Αϊ-Βασίλης είναι σκέτη λέρα» (1995-1997), σε διασκευή Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου και σκηνοθεσία Κώστα Αρζόγλου, στο καινούργιο τότε Θέατρο Αποθήκη. Η χημεία αυτής της ομάδας αργότερα θα μεταφερθεί και στην τηλεόραση. Θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα παραστάσεις για την Καίτη: «Αναμείνατε στο ακουστικό σας» (1998-1999), σε διασκευή Θοδωρή Πετρόπουλου και σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, «Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός», των Ρέππα-Παπαθανασίου (2002), Ριχάρδος ο Γ΄ του Σαίξπηρ (2016) σε σκηνοθεσία Τάκη Τζαμαργιά, ένας δραματικός και απαιτητικός ρόλος που θα αναδείξει ακόμα περισσότερο το ταλέντο της, και η τελευταία της παράσταση, το «Συνέβη στο Monterey»  του Άκη Δήμου σε σκηνοθεσία Τάκη Τζαμαργιά.

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Δεν έκανε η Σωσώ την Καίτη αλλά η Καίτη τη Σωσώ.

Παράλληλα με το θέατρο, έπαιξε και σε πολλές σειρές στην τηλεόραση. Εκτός από τα «Εγκλήματα» (1998-2000), εμφανίστηκε στο «Κάπου σε ξέρω» στο Mega (2001-2002), στο «Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο» στον AΝΤ1 (2007-2008) και στην «Τούρτα της μαμάς» στην ΕΡΤ1 (2020-2022). Η τελευταία τηλεοπτική εμφάνισή της ήταν στη σειρά «Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» του Alpha, ως Αλέξις Βροντάκη, σε μια παρωδία της σειράς «Σασμός». Είχε παίξει και σε κινηματογραφικές ταινίες, όπως «Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» (2001), «Ο καλύτερός μου φίλος» (2001) και «Οξυγόνο» (2003).

Μετά την επιτυχία της παράστασης «Αναμείνατε στο ακουστικό σας», τη σεζόν 1997-1998, η Μαρία Καβογιάννη, ο Κώστας Κόκλας, η Καίτη Κωνσταντίνου, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης και η Υρώ Μανέ πλησίασαν τον Λευτέρη Παπαπέτρου και του ζήτησαν να γράψει μια τηλεοπτική σειρά στην οποία θα έπαιζαν όλοι. Έτσι δημιουργήθηκαν τα «Εγκλήματα», που μετά από πολλές περιπέτειες και απορρίψεις από άλλα κανάλια μεταδόθηκαν από τον AΝΤ1. Tη σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Αντώνης Τέμπος και Αντώνης Αγγελόπουλος. Δεν θα είναι υπερβολή να πούμε πως υπήρξε η καλύτερη σειρά στην ελληνική τηλεόραση, μια μαύρη κωμωδία πολύ πρωτοποριακή για την εποχή της, που πέρασαν αρκετά χρόνια για να επανεκτιμηθεί και να αξιολογηθεί σωστά.

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Με τη Μαρία Καβογιάννη στη σειρά «Κάπου σε ξέρω».

Η φιγούρα της απατημένης διαβολογυναίκας Σωσώς που σχεδιάζει τη δολοφονία του άντρα της αλλά και των υπόλοιπων ηρώων, ερμηνευμένη από την Καίτη Κωνσταντίνου, θα μείνει αξέχαστη, με τις δηλητηριώδεις ατάκες της να γίνονται αργότερα memes από μια γενιά που όταν παιζόταν η σειρά ήταν ακόμα παιδιά ή δεν είχαν γεννηθεί καν. Κάτω από την ενσάρκωση του απόλυτου κακού, ενός κακού που επωαζόταν σε μικροαστικά σαλονάκια και χασάπικα μικρομεσαίων ή που έψαχνε εκδίκηση και σεξουαλική απελευθέρωση σε μίζερες γκαρσονιέρες, και απεργαζόταν τα καταχθόνια σχέδιά της, η ευαισθησία τόσο της πολυεπίπεδης ερμηνείας της σε έναν ομολογουμένως δύσκολο ρόλο όσο και της ίδιας της Καίτης δεν μπορούσε να κρυφτεί. Η πίκρα από τις ματαιώσεις μιας ζωής και ο κυνισμός στον οποίο ελλόχευε η τρυφερότητα ήταν φανερά, έστω και αν στο σουρεαλιστικό και αρκετά μαύρο σύμπαν των «Εγκλημάτων» είχαν ξεφύγει και είχαν πάρει τις διαστάσεις μιας ζοφερής, αυθεντικής villain. Η Σωσώ δεν ήταν μόνο μια ακραία εκδήλωση των πληγωμένων αισθημάτων μιας εκδικητικής νοικοκυράς αλλά και η άλλη όψη μιας ποδοπατημένης και πολλαπλά ματαιωμένης ευαισθησίας. Η Καίτη Κωνσταντίνου κατάφερε να της δώσει το βάθος και την υπόγεια ειρωνεία που χρειαζόταν ώστε να την απογειώσει.

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Μαζί με τις Μαρία Καβογιάννη και Υρώ Μανέ αλλά και τους Κώστα Κόκλα και Χρήστο Χατζηπαναγιώτη πλησίασαν τον Λευτέρη Παπαπέτρου και του ζήτησαν να γράψει μια τηλεοπτική σειρά στην οποία θα έπαιζαν όλοι.

Η Καίτη Κωνσταντίνου αναγνώριζε την αξία της τηλεόρασης και των όσων προσέφερε στην καριέρα της και δεν την υποτιμούσε. Σε συνέντευξή της στον Αντώνη Μποσκοΐτη για τη LiFO είχε δηλώσει: «Η τηλεόραση μπορεί να σε καλουπώσει, ειδικά όταν κάποιοι ρόλοι αγαπιούνται από τον κόσμο. Εγώ πέρασα ωραία στην τηλεόραση, έκανα καλά πράγματα και νομίζω ότι υπάρχει ως έναν βαθμό ένας ρατσισμός απέναντί της. Ακούω να λένε συχνά “τηλεοπτική ηθοποιός” και δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει. Είναι ένα μέσο πάρα πολύ δύσκολο, όπου μπορεί κάποιος να δει έναν καλό ηθοποιό του θεάτρου να είναι κακός και το αντίστροφο. Ένα μέσο ακόμη που μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε και όμορφα και άσχημα πράγματα. Παντού, όμως, συμβαίνει αυτό».

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Ως Ριχάρδος ο Γ' του Σαίξπηρ (2016) σε σκηνοθεσία Τάκη Τζαμαργιά, σε έναν δραματικός και απαιτητικό ρόλο που ανέδειξε ακόμα περισσότερο το ταλέντο της. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

Το γκραν σουξέ της Σωσώς, όμως, δεν θα έπρεπε να μας κάνει να ξεχάσουμε δύο άλλους σπουδαίους τηλεοπτικούς ρόλους, που αν και δεν έτυχαν της ίδιας αναγνωρισιμότητας, έχουν υπάρξει επίσης σταθμοί για την καριέρα της. Το 2001 προβλήθηκε στο Mega η σειρά «Κάπου σε ξέρω», σε σενάριο της Σάρας Γανωτή και του Νίκου Σταυρακούδη και σκηνοθεσία Πηνελόπης Κροντηροπούλου. Η Καίτη Κωνσταντίνου έπαιζε τη Λιλίκα Γεωργίου, που αρχικά ήταν ο Κώστας Καρλάτος, παντρεμένος με τη βουλευτίνα Ρένα Αναστασοπούλου-Καρλάτου (Μαρία Καβογιάννη) και που κάποια στιγμή αποφασίζει να προχωρήσει σε επέμβαση αλλαγής φύλου. Μπορούμε να φανταστούμε πόσο extreme για εκείνη την εποχή, αρχές του 2000, φάνταζε ένας τηλεοπτικός χαρακτήρας σε φυλομετάβαση και πόσο ρίσκο υπήρξε για την ηθοποιό. Μέσω του πιο βατού δρόμου της κωμωδίας μπόρεσε να περάσει στο κοινό ένα δύσκολο για εκείνη την εποχή θέμα, με ευαισθησία, σεβασμό και αγάπη, και με την καθοριστική συνδρομή της ερμηνείας της Καίτης Κωνσταντίνου σε έναν ρόλο-σταθμό για την τηλεόραση, που εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα. Μόνο μια ηθοποιός με τη δική της στόφα και αμεσότητα και την ικανότητα να κρατά δύσκολες ισορροπίες θα κατάφερνε να αντεπεξέλθει σε έναν τέτοιο ριψοκίνδυνο ρόλο που απευθυνόταν στο mainstream κοινό.

Καίτη Κωνσταντίνου (1963-2025): Η «κακιά» της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήθηκε πολύ Facebook Twitter
Στην «Τούρτα της μαμάς» έδωσε μια πολύ συγκινητική ερμηνεία.

Αλλά και στην «Τούρτα της μαμάς», του Αλέξανδρου Ρήγα και του Δημήτρη Αποστόλου, μια κωμωδία που ανέτρεπε τα στερεότυπα των οικογενειακών σειρών, έδωσε μια πολύ συγκινητική ερμηνεία ως Ευανθία Σέκερη Βασίλενα, η μαμά της οικογένειας που διατηρεί blog μαγειρικής και κρατά τις ισορροπίες στο κλασικό ναρκοπέδιο της ελληνικής οικογένειας. Ακόμα και όσοι δεν τη γνώρισαν ποτέ μπορούσαν να διακρίνουν τη ζεστασιά, την ειλικρίνεια και την ενσυναίσθηση που διέκριναν και την ίδια την Καίτη. Για δύο τηλεοπτικές σεζόν, κάθε φορά που επαναλαμβανόταν στο τέλος κάθε επεισοδίου το «Ήρθε η τούρτα της μαμάς, διαδώστε το!» από τα χείλη της Καίτης ήταν η ευφορική κατάληξη μιας πολυπληθούς μάζωξης και η συλλογική ανάκληση μιας ζεστασιάς που χάθηκε ανεπιστρεπτί και δεν παραπέμπει μόνο σε προσωπικές οικογενειακές μνήμες αλλά και σε μια τηλεόραση που άγγιζε το κοινό μέσω ερμηνειών σαν τη δική της. Η ατάκα «Ήρθε η τούρτα της μαμάς, διαδώστε το» δεν θα ακουστεί ποτέ ξανά με τον ίδιο τρόπο. Έφυγε μια σπουδαία κωμική ηθοποιός που θα μείνει αξέχαστη. «Διαδώστε το».

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και ακόμα 5 λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ