Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό

Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τα new year’s resolutions της Βασιλικής είναι φέτος για όλα εκείνα που δεν θέλει να αφήσει πίσω, ή μάλλον καλύτερα για όλα αυτά που φέτος θα συνεχίσει να «φέρνει στο τραπέζι».

Θα προσπαθήσει να σκάψει εντός, στην τεμπελιά και την εργατικότητά της, στις λάθος και τις σωστές αποφάσεις, στα δύσκολα αλλά και τα εύκολα, στις ήττες, αλλά κυρίως στα κεκτημένα. Σκοπός δεν είναι, όμως, να βγει από το safety zone της, αλλά να μπει ξανά μέσα σ’ αυτό. Ασφαλής και υγιής, με τον αληθινό εαυτό της. Να πει όχι σε νέες εκδόσεις και να κρατήσει την παλιά, απλά λίγο βελτιωμένη. Μετά από 4 χρόνια χωρίς σοβαρές διακοπές, έχει μόλις επιστρέψει από ένα μεγάλο ταξίδι αναψυχής. Μια παύση που της έδωσε τον χρόνο να επανεκτιμήσει τι λειτουργεί στη ζωή της και τι όχι. Και κάπου εκεί, θυμήθηκε μια μικρή, αλλά πολύ σημαντική νίκη που είχε κερδίσει πέρυσι.

Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό Facebook Twitter

Είχε ξεκινήσει να μαγειρεύει ξανά στα 40 της χρόνια. Σε μια τρελή επαγγελματική πορεία, γεμάτη εξαντλητικές ώρες δουλειάς και ακραία ωράρια, η Βασιλική είχε ξεχάσει κάτι θεμελιώδες: για να φροντίσεις τον εξωτερικό σου εαυτό – το σώμα, τα χέρια, τα πόδια και ό,τι σε στηρίζει – πρέπει πρώτα να θρέψεις τον εσωτερικό. Όχι περίπλοκα ή εντυπωσιακά, αλλά καθημερινά, με φρέσκα υλικά και σύμμαχο τα Lidl της περιοχής που φτάνονται εύκολα μετά από μια κουραστική μέρα. Μια ανακάλυψη που ομολογουμένως άργησε αρκετά να κάνει. Αλλά τα κατάφερε. Η κουζίνα της έγινε το καταφύγιο που της έλειπε. Το μαγείρεμα έγινε κάτι παραπάνω από μια πρακτική ανάγκη. Ξεκίνησε με απλά πράγματα: ένα λίγο πιο υγιεινό σνακ για το βράδυ, μια χορταστική σαλάτα με φρέσκα λαχανικά για το lunch break και μια μαρινάδα που θυμόταν από τη γιαγιά της για εκείνο το ξεκούραστο και σπάνιο τραπέζι της Κυριακής.

Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό Facebook Twitter

Με κάθε πιάτο, μικρό ή μεγάλο, η ίδια ένιωθε πως έφτιαχνε κάτι παραπάνω από απλό φαγητό. Έφτιαχνε χρόνο για τον εαυτό της. Τα γεύματα δεν ήταν πια αυτή η βιαστική «στάση» μέσα στο roller-coaster της κάθε μέρας, εκείνο το γρήγορο «τσίμπημα», αλλά κάτι σαν μικρές ιεροτελεστίες. Στα Lidl μπορούσε να βρει ό,τι όξυνε με τον δικό του τρόπο την δημιουργικότητά της, αλλά στα γρήγορα! Διαδικασίες εύκολες και τιμές πάντα μειωμένες για να μη χρειάζεται να σκέφτεται παραπάνω απ’ ότι χρειάζεται. Γεύσεις από Ελλάδα και τον κόσμο, φρέσκο ζεστό ψωμί και ένα σωρό φρέσκα φρούτα για το προσωπικό «νοιάξιμο» προς τον εαυτό της ανάμεσα στα αλλεπάλληλα meetings. Gadgets για την κουζίνα, αλλά και την κουζίνα του γραφείου – απλούς τρόπους όχι μόνο για να τρέφεται καλά, αλλά και να είναι περισσότερο «μοντέρνα». Να νιώθει η πιο εξελιγμένη εκδοχή της. Γιατί, τελικά, δεν χρειάζεται να «εφευρίσκεις» πάντα κάτι νέο για την καινούργια χρονιά. Αρκεί να θυμηθείς ποιος είσαι – και να τον καλέσεις ξανά στο τραπέζι.

Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό Facebook Twitter

Κάθε Ιανουάριος είναι μια περίεργη στιγμή. Οι μέρες είναι ακόμα μικρές, το κρύο πιο έντονο και τα ρούχα μάλλον πιο στενά. Μαζί τους έρχεται και η λίστα. Μια λίστα γεμάτη υποσχέσεις και αποφάσεις, που μοιάζει λιγότερο με ευκαιρία για νέα ξεκινήματα και περισσότερο με απολογισμό. Κι αυτός ο απολογισμός πολλές φορές μοιάζει ενοχλητικός. Αυτή η εποχή κουβαλάει μαζί της πάντα «τον καλύτερο εαυτό» που βρίσκεται συνεχώς υπό αναζήτηση. Κάτι σαν μανιφέστο, γραμμένο σε σημειωματάρια, post-it και υπενθυμίσεις στο κινητό. Λιγότερα γλυκά, περισσότερο γυμναστήριο. Λιγότερη οθόνη, περισσότερη ζωή. Το ημερολόγιο αλλάζει και μαζί του προσπαθούμε να αλλάξουμε κι εμείς. Αλλά, αν είμαστε ειλικρινείς, μένουμε λίγο-πολύ ίδιοι.

Μια αγκαλιά για τον περσινό μας εαυτό Facebook Twitter

Γιατί οι άνθρωποι δεν είμαστε λίστες. Δεν είμαστε αριθμοί στη ζυγαριά, ούτε λεπτά στον διάδρομο του γυμναστηρίου. Είμαστε στιγμές. Εκείνο το γέλιο που βγήκε αυθόρμητο στο κυριακάτικο τραπέζι, το παραπάνω ποτήρι κρασί που έκανε την Βασιλική να μείνει λίγο παραπάνω ξύπνια, το πάπλωμα που την κράτησε στο κρεβάτι ως τις 10 το πρωί. Ας είναι, λοιπόν, οι αποφάσεις μας για το νέο χρόνο απλές και τρυφερές. Λιγότερη πίεση, περισσότερη καλοσύνη. Και αν τα ρούχα παραμένουν λίγο σφιχτά, ίσως απλά όλα όσα χρειαζόμαστε να είναι μια αγκαλιά. Από εμάς προς εμάς.

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ