Πώς μοιάζει το νέο σχήμα που ενδέχεται να έχουν τα αεροπλάνα

Πώς μοιάζει το νέο σχήμα που ενδέχεται να έχουν τα αεροπλάνα Facebook Twitter
Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0

Σχεδόν ολόκληρος ο πλανήτης είναι εξοικειωμένος με το σχήμα ενός απλού επιβατικού αεροπλάνου.

Ωστόσο, δημοσιεύματα αναφέρουν, ότι οι κατασκευαστές ενδέχεται να τροποποιήσουν το διαχρονικό μοντέλο των αεροσκαφών, που δεν παρουσιάζει καμία σχεδόν - τουλάχιστον εμφανή - αλλαγή από το Boeing 737, το πρώτο μοντέλο το 1967.

Η βιομηχανία της αεροπορίας δέχεται ισχυρές πιέσεις, γράφει ο Guardian, προκειμένου να μειωθεί όσο περισσότερο γίνεται, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από τα αεροσκάφη, που ευθύνεται για τα υψηλά ποσοστά ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Στο τραπέζι των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών έχει «πέσει» πλέον και το «βιώσιμο καύσιμο», αλλά οι πιθανές λύσεις που εξετάζονται, παρουσιάζουν ακόμη βασικά κωλύματα.

Παρ' όλα αυτά, οι κατασκευαστές υποστηρίζουν, ότι η διαμόρφωση του σχήματος του αεροσκάφους, θα μπορούσε να συνδράμει, στο ζητούμενο.

Η Airbus προτείνει αλλαγές στην τεχνολογία των φτερών, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να είναι πιο μακριά και πιο λεπτά για να προσφέρουν περισσότερη ανύψωση με λιγότερη αντίσταση. Ο διευθύνων σύμβουλος της κατασκευαστικής εταιρείας, έχει δηλώσει ότι η επόμενη γενιά αεροσκαφών πιθανόν να μοιάζει αρκετά με αυτά που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία, αλλά η εταιρεία εξετάζει επίσης μια ιδέα που συνδυάζει το κυρίως σώμα με το φτερό.

Με πληροφορίες από Guardian

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η αθέατη πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

Ρεπορτάζ / Η αθέατη πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

Πώς μοιάζει η καθημερινότητα στον πύργο ελέγχου; Τι συμβαίνει όταν υπάρχει ένα σκουπίδι στον διάδρομο; Ποιοι κουβαλάνε στα ταξίδια τους τις περισσότερες και μεγαλύτερες αποσκευές ανά άτομο; H LiFO εξασφάλισε πρόσβαση σε μέρη όπου δεν επιτρέπεται η είσοδος σε επιβάτες και επισκέπτες του αεροδρομίου.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Πώς να παραμείνετε ασφαλείς στην πτήση σας κατά τη διάρκεια αναταράξεων

Διεθνή / Πώς να παραμείνετε ασφαλείς στο αεροπλάνο κατά τη διάρκεια αναταράξεων

Οι ειδικοί λένε ότι τα αεροπλάνα είναι κατασκευασμένα για να αντέχουν τις δυνάμεις των αναταράξεων και ότι οι πιλότοι είναι εκπαιδευμένοι στο πώς να ανταποκρίνονται σε αυτές - Πώς μπορούμε, όμως, να παραμείνουμε ασφαλείας σε περίπτωση αναταράξεων;
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM