ΑΘΗΝΑ

Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group

Το σπίτι των $25 εκ. στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan

0

Αυτή η κατοικία στην 118 East 83rd Street, διαθέτει 7.500 τετραγωνικά μέτρα ζωτικού χώρου, ιδιωτικό γκαράζ, μπαλκόνια και ταράτσα, ανελκυστήρα αλλά και μια ενδιαφέρουσα ιστορία της Νέας Υόρκης. Βρίσκεται σε ένα καταπράσινο τετράγωνο του Upper East Side και χτίστηκε το 1908. Αρχικά ανήκε στην οικογένεια του J.P. Morgan και χρησίμευε ως γκαράζ και κατοικία προσωπικού του γνωστού οικονομολόγου. Κατασκευασμένο στην αυγή της εποχής των αυτοκινήτων, το κτίριο ήταν από τα πρώτα που κατασκευάστηκαν ειδικά για να φιλοξενούν αυτοκίνητα. Μετά από μια πλήρη ανακαίνιση από τους σημερινούς ιδιοκτήτες, αυτό το τετραώροφο σπίτι είναι μια σύγχρονη έπαυλη με απαράμιλλες ανέσεις -συμπεριλαμβανομένου ενός ιδιωτικού γκαράζ- που τώρα πωλείται προς 25.000.000 δολάρια.

Στη νέα του εκδοχή, αυτό το σύγχρονο σπίτι διαθέτει χώρους σε πέντε ορόφους (συμπεριλαμβανομένου του υπογείου που φιλοξενεί την κύρια κουζίνα του σπιτιού). Το κύριο επίπεδο προσφέρει πρόσβαση στο γκαράζ και ένας ανελκυστήρας εξυπηρετεί κάθε όροφο του σπιτιού, συμπεριλαμβανομένης της ταράτσας.

Η κύρια είσοδος του σπιτιού σας οδηγεί σε ένα ανοιχτό μεγάλο δωμάτιο με ταβάνι στα 4,2 μέτρα που τονίζεται από φεγγίτες. Οι περισσότεροι χώροι του σπιτιού διαθέτουν τζάκι που καίει ξύλα και έχουν θέα σε βεράντα.

Ο αγοραστής θα πάρει επίσης τα πρωτότυπα αρχιτεκτονικά σχέδια που σφραγίστηκαν από το Bureau of Buildings, Borough of Manhattan με ημερομηνία 23 Αυγούστου 1907, ως σημείωση της ιστορικής προέλευσης του κτιρίου.

Επίσης διαθέτει μια επίσημη τραπεζαρία στην οποία έχουν κρατήσει τις αρχικές συρόμενες χαλύβδινες γκαραζόπορτες του σπιτιού. Μια κουζίνα σερβιρίσματος επεκτείνει τη λειτουργία και την ευκολία της πλήρους αγγλικής κουζίνας του υπογείου που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.

Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group

Στον δεύτερο όροφο, υπάρχουν τρία υπνοδωμάτια και δυόμισι μπάνια. Ένα από τα υπνοδωμάτια έχει πρόσβαση σε μια υπέροχη βεράντα στην οροφή. Στον τρίτο όροφο βρίσκεται η κύρια σουίτα. Αυτό το δωμάτιο διαθέτει τζάκι αερίου που ζεσταίνει ένα άνετο καθιστικό. Στη μία πλευρά υπάρχει ένα μαρμάρινο μπάνιο με ντους. Ένα ευρύχωρο dressing room συμπληρώνει την εικόνα.

Στον τελευταίο όροφο του σπιτιού, ένα γυάλινο ρετιρέ περιβάλλεται από βεράντες στην οροφή, ιδανικές για διασκέδαση, κηπουρική ή και τα δύο. Κάθε ένας από τους τρεις τελευταίους ορόφους έχει το δικό του bar. 

Στο υπόγειο του σπιτιού με τα παράθυρα υπάρχει ένα επιπλέον υπνοδωμάτιο με πλήρες μπάνιο. Ο αγοραστής θα πάρει επίσης τα πρωτότυπα αρχιτεκτονικά σχέδια που σφραγίστηκαν από το Bureau of Buildings, Borough of Manhattan με ημερομηνία 23 Αυγούστου 1907, ως σημείωση της ιστορικής προέλευσης του κτιρίου.

Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Ένα από τα υπνοδωμάτια. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Ένα από τα υπνοδωμάτια. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Στον δεύτερο όροφο. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Το μπάνιο της κύριας σουίτας. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Η ταράτσα. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Η ταράτσα. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
Το σπίτι των 25 εκατομμυρίων δολαρίων στο Upper East Side που ήταν κάποτε γκαράζ του J.P. Morgan Facebook Twitter
Η πρόσοψη του κτιρίου. Φωτ.: MW Studio for The Corcoran Group
 
Design
0

ΑΘΗΝΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR