Μικρά Όμορφα Άλογα: Η Γιώτα Αργυροπούλου γίνεται «Αλίκη» και μας βάζει στη ζωή της

Μικρά Όμορφα Άλογα: Η Γιώτα Αργυροπούλου γίνεται «Αλίκη» και μας βάζει στη ζωή της Facebook Twitter
Η Γιώτα Αργυροπούλου σε σκηνή της ταινίας
0

Επτά χρόνια μετά το Luton ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κωνσταντάτος ετοίμασε τη νέα του ταινία “All the Pretty Little Horses” (Μικρά Όμορφα Άλογα), μια ταινία για τη διάψευση των μεγάλων προσδοκιών και των ονείρων που συντρίβονται μέσα στις βίαιες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές.

Η Αλίκη (Γιώτα Αργυροπούλου) και ο Πέτρος (Δημήτρης Λάλος) βλέπουν τη ζωή τους να αλλάζει απότομα όταν αναγκάζονται να χάσουν τη δουλειά τους μέσα στην κρίση. Η κοινή τους πορεία δοκιμάζεται μέσα στη μεγάλη αλλαγή του κοινωνικού τους στάτους. Καταφεύγουν σε μια άλλη πόλη για να ξεκινήσουν ως άγνωστοι και με νέα ταυτότητα τη ζωή τους ή να τη συνεχίσουν από εκεί που την άφησαν. Και εκεί δοκιμάζονται με τη βαθιά λαχτάρα για συντροφικότητα και αποδοχή να κλυδωνίζεται από τους ανομολόγητους φόβους τους. Τι σκέφτεται η Αλίκη και τι θα αποφασίσει να πράξει;

Συναντήσαμε την ηρωίδα της ταινίας, μια γυναίκα τρομαγμένη αλλά και δυνατή, με ανομολόγητες σκέψεις και απρόβλεπτη δράση. Η Γιώτα Αργυροπούλου μας έβαλε στο «πετσί» της πρωταγωνίστριας, της δυναμικής και ματαιωμένης Αλίκης για την οποία θέλουμε να μάθουμε τις αλήθειες και τα μυστικά της και να ξεμπλέξουμε τον παράξενο ιστό της σχέσης της.

— Πώς σε λένε;

Με λένε Αλίκη. Όπως έλεγαν τη γιαγιά και την πρόγιαγιά μου. Στην οικογένεια μας είναι πολύ σημαντική η συνέχιση του ονόματος.

 — Πού ζούσατε στην Αθήνα;

Μαζί με τον Πέτρο, τον σύζυγο μου, είχαμε πάρει την απόφαση να μείνουμε σε ένα από τα αγαπημένα μας προάστια στην Αθήνα, μακριά από την πολυκοσμία. Στη γειτονιά μας είχε πολύ ησυχία, πράσινο, και σε απόσταση αλλά όχι πολύ μακριά, μένουν πολλοί παλιοί καλοί συμμαθητές μου και αγαπημένοι φίλοι.

Μικρά Όμορφα Άλογα: Η Γιώτα Αργυροπούλου γίνεται «Αλίκη» και μας βάζει στη ζωή της Facebook Twitter
Η Αλίκη (Γιώτα Αργυροπούλου) και ο Πέτρος (Δημήτρης Λάλος) βλέπουν τη ζωή τους να αλλάζει απότομα όταν αναγκάζονται να χάσουν τη δουλειά τους μέσα στην κρίση.

— Τι δουλειά έκανες;

Ήμουν... Είμαι θέλω να πω, αναισθησιολόγος. Αποφάσισα ενστικτωδώς αλλά και αργότερα συνειδητά, να ασχοληθώ με την αναισθησιολογία, αυτόν τον παραγνωρισμένο κλάδο της ιατρικής. Οι δικοί μου στην αρχή δεν συμφωνούσαν με την απόφαση μου. Πίστευαν ότι υπάρχουν κλάδοι στην ιατρική που ανταμείβουν και αναγνωρίζουν πολύ περισσότερο τους γιατρούς. Έχουμε οικογενειακή παράδοση στην Ιατρική. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου ήταν διακεκριμένοι γιατροί και καθηγητές πανεπιστημίου. Ήταν μία δύσκολη απόφαση. Η αναισθησιολογία είναι μία σχεδόν κρυφή πρακτική. Και πολλή σκληρή. Ένα απλό λάθος, μπορεί να αποβεί μοιραίο. Ο περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται τη σημασία της, μόνο όταν κάτι πάει πολύ λάθος, κάτι που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι δεν είναι καθόλου δύσκολο.

Πάντα όμως ασκούσε μία τεράστια δύναμη πάνω μου, η στιγμή που ένας άνθρωπος χάνει τις αισθήσεις του και αφήνεται ολοκληρωτικά στα χέρια σου. Κάτι πολύ δυνατό και ανεξήγητο συμβαίνει εκείνη τη στιγμή.

— Τι συνέβη;

.... λυπάμαι αλλά δεν είμαι έτοιμη να μιλήσω ακόμη για αυτό.

Μικρά όμορφα άλογα-αφίσα
Η αφίσα της ταινίας

— Για ποιο λόγο αποφασίσατε να φύγετε;

Φύγαμε επειδή... Πώς να το θέσω. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι... Ναι, ότι χρειαζόμασταν μια ριζική αλλαγή. Τόσο εγώ, όσο και ο Πέτρος. Προσωπικά χρειαζόμουν λίγο χρόνο μακριά από τα νοσοκομεία, λίγο χρόνο για τον εαυτό μου. Και για την οικογένεια μου, φυσικά. Η δουλειά μου είχε γίνει πολύ απαιτητική και οι συνθήκες στο νοσοκομείο δεν βοηθούσαν. Πριν φύγουμε από την Αθήνα, είχα σταματήσει ήδη να δουλεύω αλλά δεν μπορώ να πω ότι αυτό έκανε τα πράγματα ευκολότερα. Το απλό περιβάλλον μίας παραθαλάσσιας πόλης σκεφτήκαμε, πιστέψαμε και ακόμη το ελπίζουμε ότι μπορεί να είναι ευεργετικό για όλους μας. Έχει και τόσο χώρο για να παίζει ο μικρός.

— Πώς σου φάνηκε εκεί που πήγες;

Σίγουρα, δεν ήταν κάτι που είχα συνηθίσει. Ούτε ξέρω αν θα το είχα επιλέξει αν δεν είχαν έρθει τα πράγματα όπως ήρθαν. Αν δεν είχαν συμβεί περιστατικά τόσο απρόβλεπτα. Σκεφτήκαμε όμως ότι, ίσως, μία αλλαγή, για ένα μικρό τουλάχιστον χρονικό διάστημα, θα μπορούσε να είναι μία καλή λύση. Η ζωή στην Αθήνα είχε αρχίσει να γίνεται πολύ περίπλοκη. Εξάλλου το σχέδιο μας ήταν να μην μείνουμε για πολύ. Μόνο για λίγο μέχρι να νιώσουμε πάλι όλοι καλύτερα. Εγώ και ο Πέτρος δηλαδή. Σκεφτήκαμε ότι ένα διάλειμμα από όσα έχουμε συνηθίσει να κάνουμε θα μας έκανε καλό...

— Τι είναι αυτό όμως που δεν πάει καλά; 

Σήμερα το πρωί, όταν πήγα για το καθημερινό μου τρέξιμο στο λόφο και κοίταξα από ψηλά τα σπίτια και την θάλασσα, ένιωσα μετά από καιρό, ένα όμορφο ανακουφιστικό συναίσθημα. Όσο όμορφα και αν είναι, οι επιλογές όμως σε μία μικρή κωμόπολη είναι πολύ περιορισμένες επαγγελματικά και κοινωνικά. Προσπαθώ από την πρώτη μέρα που ήρθαμε, αλλά όσο περισσότερο βρίσκομαι εδώ, όλο και πιο έντονα ξαναζώ στο παρελθόν.

Μικρά Όμορφα Άλογα: Η Γιώτα Αργυροπούλου γίνεται «Αλίκη» και μας βάζει στη ζωή της Facebook Twitter
Η Γιώτα Αργυροπούλου υποδύεται τη δυναμική και ματαιωμένη Αλίκη.

— Τι θα κάνεις;

Αυτό προσπαθώ να το απαντήσω εδώ και καιρό. Η αλήθεια είναι όμως, ότι δεν ξέρω. Λυπάμαι, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Ας το αφήσουμε εκεί.

Με τις αίθουσες να παραμένουν κλειστές και σλόγκαν το «Ανοίξτε τα κλειστά σινεμά στο σπίτι σας», οι βασικοί πυλώνες της κινηματογραφικής αλυσίδας, παραγωγός, σκηνοθέτης, διανομέας, αιθουσάρχης, προχωρούν σε  μια ψηφιακή από-μίμηση της φυσικής κινηματογραφικής εξόδου και προβάλλουν σε πρώτη προβολή την ταινία του Μιχάλη Κωνσταντάτου, στους ψηφιακούς κινηματογράφους Έλλη και Δαναό, για δύο «κινηματογραφικές» εβδομάδες, ξεκινώντας από την Πέμπτη 25 Μαρτίου. Η προβολή θα γίνει μέσω του Viva.gr και οι θεατές μπορούν να προαγοράσουν το εισιτήριο τους σε έναν από τους δύο κινηματογράφους.

Πληροφορίες για την ταινία

Συντελεστές:

Ηθοποιοί (με σειρά εμφάνισης): Γιώτα Αργυροπούλου, Δημήτρης Λάλος, Δημήτρης Καπετανάκος, Αλέξανδρος Καραμούζης, Θάλεια Παπακώστα, Κώστας Ανταλόπουλος, Θανάσης Νάκος, Κατερίνα Διδασκάλου, Κώστας Λάσκος, Βίκυ Παπαδοπούλου, Αντώνης Μυριάγκος, Δημήτρης Καταλειφός.

Σενάριο/σκηνοθεσία: Μιχάλης Κωνσταντάτος / παραγωγός: Γιώργος Τσούργιαννης / συμπαραγωγοί: Dries Phlypo, Jean-Claude Van Rijckeghem, Fabian Massah, Elie Meirovitz  / διεύθυνση φωτογραφίας: Γιάννης Φώτου GSC / μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης ACE, Μυρτώ Καρρά / μουσική: Liesa Van Der Aa/ ήχος: Γιάννης Αντύπας / σχεδιασμός ήχου: Jan Schermer / casting directors: Χριστίνα Ακζώτη Alex Kelly  / σκηνικά: Δανάη Ελευσινιώτη / κοστούμια: Βασιλεία Ροζάνα  / μακιγιάζ: Κυριακή Μελίδου / παραγωγή: Horsefly Productions / σε συμπαραγωγή με: A Private View, Massah Film, EΡΤ, EZ Films / με την υποστήριξη του: Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, Eurimages, The Belgian Federal Government’s Tax Shelter Programme, Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας / συνεργάτες παραγωγοί: Peter Warnier - Wild At Art, Νίκος Μούτσελος – Δύο Τριάντα Πέντε, Blind Spot, Φώτης Φώτου, View Studio


 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ