Δανία: Εντοπίστηκαν 33 κρούσματα του νέου στελέχους κορωνοϊού - Δεν είχαν ταξιδέψει σε άλλες χώρες

Δανία: Εντοπίστηκαν 33 κρούσματα του νέου στελέχους κορωνοϊού - Δεν είχαν ταξιδέψει σε άλλες χώρες Facebook Twitter
Δανία: Εντοπίστηκαν 33 κρούσματα με το νέο στέλεχος του κορωνοϊού - Δεν είχαν ταξιδέψει σε άλλες χώρες (EPA)
0

Η Δανία ταυτοποίησε 33 κρούσματα με το νέο στέλεχος του κορωνοϊού, που εντοπίστηκε αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Ινστιτούτο Σέρουμ (SSI), η αρχή για τις μολυσματικές ασθένειες της Δανίας, ανέφερε σε έκθεση που δημοσιοποιήθηκε χθες, Τετάρτη, πως τα περιστατικά βρέθηκαν σε τεστ για τον COVID-19 που διενεργήθηκαν στο διάστημα 14 Νοεμβρίου-14 Δεκεμβρίου.

Οι πρώτες πληροφορίες δείχνουν πως οι 33 άνθρωποι που κόλλησαν το νέο στέλεχος δεν είχαν κάποια σχέση με την Αγγλία ούτε είχαν ταξιδέψει σε άλλες χώρες.

Η Δανία, μια χώρα που ηγείται παγκοσμίως στον προσδιορισμό της νουκλεοτιδικής αλληλουχίας του γονιδιώματος, έχει αναλύσει μέχρι τώρα γενετικό υλικό από 7.805 θετικά τεστ αυτής της περιόδου, κάτι που σημαίνει ότι το νέο στέλεχος βρέθηκε σε περίπου 0,4% των μολύνσεων.

Καθώς μόλις το 13,5% των θετικών τεστ εκείνης της περιόδου έχει αναλυθεί μέχρι τώρα, το SSI ανέφερε πως το ποσοστό του νέου στελέχους μπορεί να αλλάξει.

«Τα τελευταία αποτελέσματα του προσδιορισμού της νουκλεοτιδικής αλληλουχίας δείχνουν πως υπάρχει μετάδοση στην κοινότητα στη Δανία με το νέο αγγλικό στέλεχος του ιού, αν και σε πολύ χαμηλό επίπεδο», ανέφερε το SSI.

Η Δανία, όπως και αρκετές άλλες χώρες, ανέστειλε τις πτήσεις από τη Βρετανία, όπου το νέο στέλεχος του ιού --που θεωρείται πιο μεταδοτικό από τα άλλα τα οποία κυκλοφορούν-- διαδίδεται γρήγορα στη νότια Αγγλία, περιλαμβανομένου του Λονδίνου.

Με πληροφορίες του Reuters/ΑΠΕ/dr.dk

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM