ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Τι πραγματικά συνέβη με τον Χρήστο Παππά - Αποκλειστικό και δαιμόνιο ρεπορτάζ

Τι πραγματικά συνέβη με τον Χρήστο Παππά - Αποκλειστικό και δαιμόνιο ρεπορτάζ Facebook Twitter
Κατέπνιξαν τις μνήμες εκείνης της νυχτιάς και δεν έγραψαν τίποτα για το πιάνο στην αναφορά.
0



ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα πουν πως ήταν «λάθος».


Ειδικά εκπαιδευμένοι αστυνομικοί παρακολουθούσαν νυχθημερόν τον Χρήστο Παππά στου Παπάγου. Είχαν στήσει το κρησφύγετό τους στον ακριβώς αποπάνω όροφο και από το ξύλινο πάτωμα άκουγαν τα πάντα: τους διαλόγους σε κάθε δωμάτιο, το τηλέφωνο, την τηλεόραση και, φυσικά, το πιάνο.


Αχ, το πιάνο.


Την πρώτη φορά που ο υπαρχηγός της Χρυσής Αυγής έκατσε στο σκαμπό, αντίκρυ στο παλιό Steinway, κανένας κομάντο δεν ήταν προετοιμασμένος γι' αυτό που θα ακολουθούσε ‒ ποιος είναι άλλωστε ποτέ πραγματικά έτοιμος για το «Clair de Lune» του Κλoντ Ντεμπισί;


Η μελωδία τούς αιφνιδίασε, ξυπνώντας στιγμιαία μέσα τους το παιδί που είχαν φιμώσει όταν έγιναν δεκτοί στη Σχολή της Αστυνομίας. Ταραγμένοι τίναξαν τα ακουστικά και σηκώθηκαν από το τραπέζι, θέλοντας να απομακρυνθούν όχι τόσο από την περίπλοκη συσκευή του κοριού, που είχε αγοραστεί σε τριπλάσια τιμή λόγω μίζας, όσο από τα ίδια τους τα συναισθήματα.


Τι είχε συμβεί;


Κατέπνιξαν τις μνήμες εκείνης της νυχτιάς και δεν έγραψαν τίποτα για το πιάνο στην αναφορά.


Κι ύστερα ήρθαν κι άλλα βράδια, κι άλλες μελωδίες, κι άλλες παραλείψεις του πιάνου στις αναφορές...


Άρχισαν να «ξεχνούν» επισκέψεις φίλων του, ρίχνοντας το φταίξιμο πότε σε ανύπαρκτα παράσιτα και πότε σε διακοπές ρεύματος που δεν είχαν συμβεί.


Κάθε φορά που ο Χρήστος Παππάς καθόταν στο πιάνο, έβγαιναν στο μπαλκόνι και κοιτούσαν τον μακρινό ουρανό, ώσπου το μπαλκόνι εξαφανιζόταν κάτω από τα πόδια τους κι ένιωθαν να αιωρούνται, ένα με αυτόν.


Άρχισαν να γράφουν ένα βιβλίο, τη «Σονάτα για τους Καλούς Ανθρώπους».


Ίσως κάποτε το εκδώσουν.


Ίσως κάποτε ο υπαρχηγός της ναζιστικής οργάνωσης μπει σε ένα βιβλιοπωλείο του Βερολίνου και όταν η υπάλληλος τον ρωτήσει αν είναι για δώρο, με σπασμένη φωνή θα της πει: «Nein. Das ist für mich».

__________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Το άρθρο είναι σατιρικό και δεν περιέχει πραγματικές πληροφορίες

Στήλες
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ