Στις εσχατολογικές προφητείες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και δεν κυκλοφορούν πια μαζί με τη Σύνοψη και τους Βίους Αγίων από γιαγιά σε γιαγιά, θα μας συμβεί μεγάλο κακό. Τα σημάδια του θα εμφανιστούν κάποια στιγμή έντονα, αλλά επειδή δεν θα τα καταλάβουμε, θα πέσουμε στον γκρεμό που οδηγεί πάντα η αμαρτία. Μετά πάλι κάτι θα γίνει κι εμείς, μόνοι ανάμεσα σε πολλούς, ο περιούσιος λαός, ο κάπου-κάπου αμαρτωλός, θα ανακάμψουμε.
Το καλό με τις εσχατολογικές προβλέψεις είναι πως πάντα υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώνονται. Πάντα θα συμβαίνει κάποιο κακό και οι προφήτες θα παίρνουν πιστοποίηση ενορατικότητας, προδιαγράφοντας το φοβιστικό μέγεθός του. Κανένας προφήτης δεν θα διακινδυνεύσει να προβλέψει αριθμούς του τζόκερ. Μπορεί απλώς να επιβεβαιώνεται, μιλώντας για τα χειρότερα που έτσι κι αλλιώς συμβαίνουν στον κόσμο.
Όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές θα πληθαίνουν οι γέροντες Παΐσιοι της πολιτικής. Που προβλέπουν ένα ζοφερό μέλλον, αλλά θα αποφεύγουν, όπως ο διάολος το λιβάνι, να μιλάνε για το παρελθόν. Το παρελθόν είναι καταγεγραμμένο και περιέχει όλα τα στοιχεία της αποδεικτικής διαδικασίας. Ποιος έκανε τι και πότε. Αντιθέτως, το μέλλον έχει την αοριστία που μπορεί να χωρέσει από υποσχέσεις έως σενάρια καταστροφής.
Σύμφωνα με τους γέροντες Παΐσιους, που εκτός από υποψηφιότητα για προφήτες έχουν για βουλευτές, η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τον ευρωπαϊκό της προσανατολισμό και να βρεθεί εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού εκνευρίσει αφάνταστα τον προτεσταντικό, τιμωρητικό χαρακτήρα της Μέρκελ.
Όταν το 2008 ξεκίνησε η παγκόσμια οικονομική κρίση, κανένας δεν περίμενε πως κάποια απλήρωτα στεγαστικά δάνεια στη Φλόριντα θ’ απειλούσαν να γκρεμίσουν όλο το οικονομικό οικοδόμημα της Γουόλ Στριτ και του Σίτι. Η συνοχή και η εξάρτηση των τραπεζών δουλεύει μια χαρά στην παγκοσμιοποιημένη ευρυθμία, αλλά γίνεται ντόμινο όταν πάει κάτι στραβά. Αν όλο αυτό συνέβη με στεγαστικά δάνεια, σκεφθείτε τι θα γίνει, αν στη θέση τους μπει μια χώρα, όπως η Ελλάδα. Και τι θα σημαίνει παραπέρα σε πολιτικό επίπεδο για το όραμα της «Ενωμένης Ευρώπης».
Η Γερμανία κερδίζει μια χαρά την περίοδο της κρίσης, την ώρα που οι άτακτες χώρες του Νότου ρίχνονται στην πυρά των μνημονίων, με διαφορετικό επιχείρημα η καθεμία. Αλλά, περιέργως, με ίδια συνταγή και ίδιο μνημόνιο. Αν ρωτήσεις γιατί η Ισπανία, που δεν έχει έλλειμμα όπως η Ελλάδα, είναι σε κρίση, θα σου πουν λόγω της φούσκα του real estate. Αν ξαναρωτήσεις γιατί η Ιρλανδία, που ήταν υπόδειγμα δημοσιονομικής τάξης, στον αντίποδα της ατίθασης Ελλάδας, καταρρέει, θα σου πουν κάτι άλλο. Η θεραπεία, όμως, είναι η ίδια. Λιτότητα.
Όλα αυτά που μπορεί να συμβούν είναι τόσο πολύπλοκα και τόσο μη προβλέψιμα, που η επιχειρηματολογία της οικονομικής Αποκάλυψης που έρχεται μοιάζει περισσότερο με το άγχος απατεώνα παπά που κλέβει το παγκάρι, φοβίζοντας με τα κακά του κόσμου. Τους άλλους, βέβαια.
Τα τηλεοπτικά πάνελ έχουν γεμίσει με ρήτορες της σωτηρίας. Σιγά μη δεν μας έσωζαν. Προφήτες του μελλοντικού κινδύνου. Αυτοαποκαλούνται «ευρωπαϊστές». Οι άλλοι είναι «δραχμολάγνοι» και οπαδοί της «απομόνωσης». Η εξήγηση του ποιος είναι τι και -περισσότερο-πόσο δίκιο έχει δεν μπορεί να αναλυθεί στα λίγα λεπτά αγωνίας της Όλγας Τρέμη.
Οι «ευρωπαϊστές» των τηλεπαραθύρων, όμως, έχουν παρελθόν. Είναι ευρωπαϊστές αυτοί που δημιούργησαν ένα κράτος γραφειοκρατίας, αναξιοκρατίας, πελατειακών σχέσεων; Που δεν αισθάνθηκαν την ανάγκη του εκσυγχρονισμού που θα χτυπούσε τη διαφθορά, που θα απέτρεπε τη λειτουργία της κοινωνίας με όρους συμμορίας και θα απαγόρευε στα εκλεκτά της μέλη να παίρνουν μίζες; Είναι ευρωπαϊστές αυτοί που ασκούσαν πολιτική με όρους δεκαετίας ’60 και πολιτεύονταν με κομπορρημοσύνη και ψέματα βλαχοδήμαρχου; Είναι ευρωπαϊστές όσοι έκαναν όλη τη χώρα, αντί για ευρωπαϊκή χώρα που παράγει, μια κομπλεξική επαρχία του σύγχρονου κόσμου; Μάλλον όχι. Ευρωπαϊστής δεν είναι αυτός που κλίνει τη λέξη Ευρώπη σε όλες τις πτώσεις ή δημιουργεί φαντάσματα για να φαντάζει απειλητική. Ευρώπη δεν είναι μόνο η Μέρκελ, ούτε μόνο οι γυαλιστεροί πύργοι της Bundesbank και των τραπεζών. Η Ευρώπη είναι πολιτισμός, κοινωνικά κινήματα, οι βασικές αρχές του Δικαίου που θεμελίωσαν τον σύγχρονο κόσμο. Ούτε μπορεί να παραπαίει ανάμεσα στους άστεγους της Αθήνας και τις εξαγωγές των Μερσεντές.
Όποιος θέλει αυτή την Ευρώπη πρέπει να την υποστηρίξει, πριν τα σχέδια μιας ελίτ την καταστρέψουν. Και πρέπει να ζητήσει την πραγματική ενοποίηση και όχι την εικονική με ένα κοινό νόμισμα, όπως το ευρώ, που δεν ανταποκρίνεται σε καμιά οικονομική και πολιτική πραγματικότητα. Επίσης, πρέπει να την προσδιορίσει ως Ευρώπη του κοινωνικού κράτους και των δικαιωμάτων όσων την κατοικούν.
Η Ευρώπη δεν έχει ανάγκη από προφητείες για το τέλος του κόσμου αλλά από όραμα. Πολύ περισσότερο η Ελλάδα. Μέσα στη μιζέρια που γίνεται το καλύτερο εργαλείο χειραγώγησης πρέπει να αναπτυχθεί μια οραματική Ελλάδα που θα βάλει κανόνες, αλλά και όρους. Και δεν εννοώ, βέβαια, όρους δανείων.
Τέλος, είναι τουλάχιστον υποκριτικό η κριτική για τα "στραβά" της Ευρώπης (π.χ. κακή αρχιτεκτονική του Euro, κυριαρχία των αγορών, κτλ) να γίνεται τώρα που "τελειώσαν" τα δίφραγκα από τα πακέτα Ντελόρ και τα δάνεια. Που ήμαστε/ήσαστε τόσα χρόνια?
Όταν ο Δαυίδ πολεμάει τον Γολιάθ, στοχεύει στο μέτωπο!
Είμαι πάντα με τον Δαυίδ, γιατί είναι ασθενέστερος αλλά εξυπνότερος και πιο θαραλλέος. Ασε που από την άλλη θα έβγαινα χαμένος...
Ο τολμών νικά!
Βαρέθηκα τις τεχνοκρατίστικες αποστειρωμένες μούρες τους να μου κουνάν το δάχτυλο, να με περνάνε για χαζό, να θέλουν να μου μεταδώσουν τρόμο και αγωνία για το μέλλον, να μου ζητάνε να πουλήσω το δικό μου όραμα για την ζωή και να με νουθετούν να απομονωθώ πολιτικά.
Απέναντί τους, δεν θέλω να έχουν τον Τσίπρα, αλλά εμένα!
Ζωστήτε κ μ' άλλα εκρηκτικά, παλικάρια! Θα το πουλήσουμε ακριβά το τομάρι μας!
Τίποτα, τίποτα δε μας σταματά!
Τα δάνεια θα παίρνουμε με τον τσαμπουκά!
Στην τελική αν πιστεύουμε ότι ο καπιταλισμός νοσεί, δε σημαίνει ότι θα τον αντικαταστήσουμε με ένα σοβιετικό σύστημα για το οποίο ξέρουμε σίγουρα που οδηγεί. Ας βρούμε κάτι άλλο. Μέχρι τότε όμως ας βρούμε θεραπεία για το μόνο σύστημα που ακόμα είναι ζωντανό.
Πρέπει να τονιστεί όμως, οτι η ενδεχόμενη απόλυση χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων, δεν εξασφαλίζει σε καμία περίπτωση την κατάργηση της αλληλεξάρτησης ιδιωτικής επιχειρηματικότητας και δημοσίου (και την καταπολέμηση της διαφθοράς).
Δυστυχώς, όλο αυτό το σαθρό οικοδόμημα στηρίζεται στις υπάρχουσες κοινωνικοπολιτικές δομές (πολιτικό κατεστημένο, μμε, μεγαλοεπιχειρηματίες, συνδικαλιστές). Με αυτό πρέπει να τελειώνουμε.
Όποιος δεν συμφωνεί, μπορεί να συνεχίσει να αναλώνεται σε ψευτοδιλλήματα τύπου Ευρώ-Δραχμή, Νεοφιλελευθερισμός-Σταλινισμός κτλ.
Οι φωνες περιστολης του πελατειακου κρατους ηταν οι μαζικες απολυσεις αφου πρωτα τους διορισαν για να κατσουν στις καρεκλες και να εξυπηρετησουν τα συμφεροντα των τραπεζων??
"ιδιαίτερα όταν εκπροσωπούνται ακόμα από πρόσωπα ταυτισμένα με το παρελθόν" Ειναι ανοησια να πιστευει καποιος ακομη πως το προβλημα ειναι θεμα προσωπων. Αυτο θελουν να μας κανουν να πιστευουμε για να αλλαζουν τα προσωπα και να συνεχισουν τα βρωμικα παιχνιδια τους σε βαρος του κοσμου. Το προβλημα ειναι η πολιτικη που ακολουθειται και το συστημα που αυτη υπηρετει.
"Στην τελική αν πιστεύουμε ότι ο καπιταλισμός νοσεί, δε σημαίνει ότι θα τον αντικαταστήσουμε με ένα σοβιετικό σύστημα για το οποίο ξέρουμε σίγουρα που οδηγεί". Το οτι η Οκτωβριανη επανασταση απετυχε και οδηγησε στον κρατικο καπιταλισμο αντι στο σοσιαλισμο δε σημαινει οτι αυτο θα συμβαινει παντα. Η ιστορια υπαρχει για να μας διδασκει και η Αριστερα ειχε πολλα χρονια να κανει της αναλυσεις, την αυτοκριτικη της και να σκεφτει.
"Μέχρι τότε όμως ας βρούμε θεραπεία για το μόνο σύστημα που ακόμα είναι ζωντανό." Δεν υπαρχει θεραπεια μεσα στον καπιταλισμο, μην καλλιεργειτε αυταπατες. Ο καπιταλισμος ειναι το συστημα που επεβαλε μια παγκοσμια ολιγαρχια για να εκμεταλλευεται ολο τον υπολοιπο κοσμο. Το "Σοσιαλισμος ή βαρβαροτητα" ειναι πιο επικαιρο απο ποτε.
Θα έπρεπε - και θα αρκούσε ίσως - να φωνάζουν με όλη τους τη δύναμη και να απαιτούν: δικαιοσύνη, ισότητα, ελευθερία.
Και μην ακούσω κανένα κλαψούρισμα "φταίμε και μείς, αλλά οι άλλοι φταίνε περισσότερο"! Όσο το χρήμα έρρεε, γραμμένη την είχατε την διαφθορά!
ΤΝΚΣ
Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΡΑΤΟΥ ΑΠΛΗΣΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΦΑΝΕΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΜΠΟΡΙΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΆΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ
Με το "λαζοπούλειο" λαϊκισμό που έχει υιοθετήσει ο τσίπρας περί γαμάτου ελληνικού λαού που δεν φταίει ποτέ για τίποτα, ακόμα και αν φέρει αποτέλεσμα ο ψευτοτσαμπουκάς του, ακόμα και αν μας σβήσουν ολόκληρο το χρέος, θα το ξαναδημιουργήσουμε σε 5-10 χρόνια.
Και τότε τι θα κάνουμε για να μας το ξανασβήσουν? θα κρατήσουμε την αναπνοή μας?
μη βάζεις στο στόμα σου ανθρώπους που δεν τους καταλαβαίνεις.
Βρές κάτι αλλο για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον των αναγνωστών σου.
Αυτά που βγάζεις από το στόμα σου για να τα προσφέρεις τα τα φανε κι και αλλοι φαντάσου πόσο καθαρά πρέπει να ειναι επιπολαιάκο.....
Nαι να φορολογηθούν και οι εφοπλιστές και οι μεγαλογιατροί, αλλά, επιτέλους όλα τα παραπάνω είναι τζιζζζζζζ ;;;;
Εξαρτάται από το τι θεωρούμε αριστερό: τη Βολιβία, τη λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ή τη Σουηδία και τη Νορβηγία ;;;
Αριστερά και Αριστεία δε γίνεται, επιτέλους ;
Να γυρνάγαμε ευχαρίστως και στη δραχμή, αλλά με σχέδιο για επανεκίνηση. Μέχρι τότε, εκτός από τη ΧΑ θα διώχνετε τους πεπαιδευμένους αριστερούς στο Μάνο και το Τζήμερο.
Για όλα υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί , σωστά ;;;
Οι φωνές περιστολής είναι αυτές που εμποδίζουν κάθε προσπάθεια υγειούς επιχειρηματικότητας, που στο όνομα μικρο-ομαδικών συμφερόντων είτε επαγγελματικών, είτε τοπικιστικών, είτε ότι λογής άλλων καταδιώκουν την ιδιωτική πρωτοβουλία. Από εκεί και πέρα αν υπάρχει τρόπος να συντηρούνται δημόσιοι υπάλληλοι από ένα πλεονασματικό προϋπολογισμό ας μην απολυθούν. Όχι όμως να διαλύσουμε με τη φορολογία κάθε άλλο παραγωγικό ιστό προκειμένου σώνει και καλά να μισθοδοτούνται ακόμα και αργόσχολοι. Γιατί καλώς ή κακώς υπάρχουν και αργόσχολοι στο δημόσιο.
"Το προβλημα ειναι η πολιτικη που ακολουθειται και το συστημα που αυτη υπηρετει"
Δεν μπορώ να παρακολουθήσω το συλλογισμό. Σαφώς και ευθύνονται τα πρόσωπα. Γιατί αν τα πρόσωπα ήταν σωστά και εφαρμόζανε ορθολογικά την πολιτική θα είχαμε τη δυνατότητα να κρίνουμε την πολιτική. Όταν όμως τα τελευταία 40 χρόνια διαχειρίστηκαν την κατάσταση είκοσι - τριάντα πρόσωπα, ποτισμένα στη διαφθορά, ε τότε η πολιτική είναι υπεράνω πάσης κριτικής.
" Η ιστορια υπαρχει για να μας διδασκει και η Αριστερα ειχε πολλα χρονια να κανει της αναλυσεις, την αυτοκριτικη της και να σκεφτει"
Αυτό είναι το μόνο πράγμα που κάνει χρόνια τώρα η αριστερά. Αυτοκριτική στην οποία το συμπέρασμα είναι ότι φταίνε πάντα οι άλλοι. Από συστάσεως του Ελληνικού κράτους. Ατέρμωνη αυτοκριτική χωρίς συμπεράσματα. Εν τω μεταξύ και μέχρι να καταλήξει σε πόρισμα η αριστερά για το τι πήγε στραβά στον υπαρκτό σοσιαλισμό η κοινωνία χρειάζεται λύσεις.
"Το "Σοσιαλισμος ή βαρβαροτητα" ειναι πιο επικαιρο απο ποτε."
Και μιλώντας για λύσεις πέραν του νοσούντως καπιταλισμού, πείτε μου ένα παράδειγμα ικανοποιητικής εφαρμογής του σοσιαλισμού παγκοσμίως. Ακόμα και το μοντέλο "υπόδειγμα" σοσιαλδημοκρατίας της Σουηδίας του '80, που ήταν βέβαια δεξιότερο της διακυβέρνησης ΝΔ 2004-09, υπέστει διαδοχή τελικά από κεντροδεξία διακυβέρνηση.
Θεωρώ λανθασμένη εκ μέρους σας την αναφορά αυτή, καθώς φαίνεται ότι δεν γνωρίζετε το ποιόν του και μάλλον παρασυρθήκατε απ την φήμη του ονόματός του, ειδικά όπως αυτό γίνεται εσφαλμένως αντικείμενο εκμετάλλευσης, ακόμη και μέσα στους κόλπους της εκκλησίας.
Συγχαρητήρια και μπράβο σας! Πολύ σωστά μιλάτε, πάλι καλά που υπάρχουν και μερικοί λογικοί άνθρωποι σε αυτή τη χώρα. Το κακό είναι ότι οι λογικοί είναι λίγοι και δεν εκπροσωπούνται από κανένα κόμμα ή πολιτικό πρόσωπο, δυστυχώς. Αλλά και να υπήρχαν τέτοια κόμματα προφανώς δεν θα τα ψήφιζε κανείς.
Σχόλιο- απάντηση, μετά από βιντεάκι με προφητείες Παΐσιου για κατάληψη της Πόλης, Ξανθό Γένος, Ελληνική Αυτοκρατορία 21ου αι. κλπ, από το "Ροΐδη εμμονές"- http://roides.wordpress.com/2012/05/18/18may12/
tomoly
ΤΡΙΧΕΣ! κατσαρές και περμανάντ!!!
Ο Παΐσιος δεν έλεγε τέτοιες μακακίες.
Αυτά τα λένε και τα γράφουν διάφοροι παραδόπιστοι του παρά.
Εκμεταλλευτές πρόστυχοι του ονόματός του, ΜΕΤΑ θάνατον, όμως.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε από τους δεκάδες νυν “βιογράφους” να βγάλει, όσο ζούσε, βιβλίο με όλες αυτές τις …φαφλατιές και χοντράδες. Πού να τολμήσει; Ο γέροντας ήταν πολύ αυστηρός και δεν ήταν καραγκιόζης, να το παίζει προφήτης. Ντρεπόταν με τέτοια τερτίπια. Ήταν πολύ σεμνός άνθρωπος. Εξ άλλου, δεν γίνεται να είσαι πνευματικός άνθρωπος και να ασχολείσαι με τέτοια ποταπά θέματα
Μια χαρά άνθρωπος ήταν και είχε μεγάλη πλάκα- χιούμορ.
Δεν γούσταρε καθόλου τους γλύφτες και την επίδειξη. Ήταν, φυσικά, κολλημένος με την ορθοδοξία, αλλά δεν ήταν φανατικός, ούτε τον ενδιέφερε να επιβάλει την πίστη του- γνώμη του σε άλλους. Γι’ αυτόν, βέβαια, όλα άρχιζαν, τελείωναν και ανάγονταν στον Χριστό- Θεό- Παναγία, αλλά πέραν αυτού, ήταν μια χαρά τύπος. Για μένα, βέβαια. Σε άλλον μπορεί να ήταν αντιπαθής.
Ούτε και άνοιγε πνευματικο_θρησευτικο_θεολογικές συζητήσεις εύκολα.
Μάλλον, πολύ σπάνια έως καθόλου. Συνήθως για τα “πνευματικά”, όπως τα έλεγε, μιλούσε στους ανθρώπους κατά μόνας. Αν τον ενδιέφερε να μιλήσει με κάποιον, τον έπαιρνε και πήγαινε πιο πέρα,κάτω από το δένδρο, -νομίζω ελιά, μπορεί και μυγδαλιά, δεν θυμάμαι καλά.
Κάθε μέρα, μετά το 1985, όσοι “έμπαιναν” για πρώτη φορά στο Όρος, συνήθως, έπαιρναν το λεωφορείο και πήγαιναν στις Καρυές και από κει περπάταγαν μέχρι την Παναγούδα, κάνα τέταρτο με εικοσάλεπτο δρόμος. Η Παναγούδα, το κελί του, είχε περίφραξη συρμάτινη, από το σύρμα που φτιάχνουμε κοτέτσια, το μπακλαβαδωτό, και μια πόρτα σιδερένιου σκελετού και από το ίδιο σύρμα. Ο Παΐσιος ήταν ο μόνος σε όλο το Αγιονόρος γέρος που δεν είχε υποτακτικό, -καλογέρι να τον βοηθάει. Τα έκανε όλα μόνος του, αν και είχε ένα μόνο πνεύμονα, τουλάχιστο από τότε που τον γνώρισα εγώ, (1985).
Όταν έφτανες έξω από την συρμάτινη πόρτα, μέσα και κάτω από τα δένδρα, είχε δυο τάβλες πάνω σε πέτρες για να κάθεσαι, μια βρυσούλα φορητή με πόσιμο νερό και ένα τσίγκινο κύπελο και κουτιά λουκούμια! Και μια επιγραφή, που έγραφε, προτρεπτικά, με στυλό μπλε πάνω σε χαρτί τετραδίου, τυλιγμένο σε διαφανές πλαστικό και στηριγμένο σε κόντρα-πλακέ: “Να τρώτε! Είναι ευλογία”. Είχε ένα κουδουνάκι μπρούτζινο κρεμασμένο πάνω στην πόρτα και, μόλις έφτανε η παρέα, το κουδούνιζε να ακούσει ο γέροντας. Και μετά περίμενε. Δεν ήταν σίγουρο ούτε αν ήταν μέσα ούτε αν θα έβγαινε. Μια φορά, βγήκε μετά από κάνα δυομισάωρο! Είχαν φύγει όλοι και είχαμε μείνει και συζητάγαμε, κολλημένοι- ξεχασμένοι, με έναν φίλο. Κείνη την μέρα, κείνο το απόγευμα, γίναμε και φίλοι.Θα είχα πάει μέχρι τότε καμιά δεκαριά φορές.
-Ρε, παιδιά, θα έρθετε να σας δώσω να κάνετε κανένα εργόχειρο; -μας λέει. Εμείς, ήδη, είμαστε πολύ χαρούμενοι, γιατί θα είμαστε μόνοι μας μαζί του. Επειδή, συνήθως, αυτά τα καραβάνια είχαν καμιά εικοσαριά με τριανταριά άτομα, οπότε, τι να μιλήσεις και τι να πεις.
-Το ρωτάς, γέροντα; Χαρά μας μεγάλη και ευλογία, του λέμε. Ο γέροντας, παρεμπιπτόντως, έφτιαχνε κομποσκοίνια, έραβε, κένταγε και έκανε διάφορα τέτοια εργόχειρα. Χαρήκαμε, λοιπόν, που θα τον βοηθήσουμε.
Ξεκλειδώνει το λουκέτο, μπαίνουμε μέσα και πάμε στο …καθιστικό- κάτι κορμοί κομμένοι σαν σκαμπό, γύρω από ένα τραπεζάκι χαμηλό. Ο Παΐσιος ήταν τεχνίτης ξυλουργός και αυτά τα είχε φτιάξει μόνος του. (Το “καθιστικό” φαίνεται στις φωτογραφίες).
-Μια στιγμή, ευλογημένοι, να σας φέρω το εργόχειρο, λέει και μπαίνει στο σπιτάκι του. Βγαίνει και φέρνει μέσα στην ζακέτα του, καθώς με τα δυο του χέρια την έχει ανασηκώσει μπροστά στο στομάχι του σαν μάρσιπο, κάτι σακουλάκια.
-Για πάρτε δω, ρε, καλόπαιδα, τις χάντρες, -μας κάνει. Απλώνουμε τα χέρια και αρχίζει να μας γεμίζει τα χέρια με …σταφίδες, αμύγδαλα, φουντούκια, στραγάλια!!!
-Άντε, εμπρός, αρχίστε το “εργό_χειρο”, κι έχετε πολύ δουλειά να κάνετε, -μας λέει και γελάει από την έκπληξή μας.
Μια μέρα μου λέει.
-Χθες, διαπίστωσα ότι έχω γίνει …ατραξιόν! Πρέπει να έχω μεγάλο …σουξέ. Ο Θεός να με συγχωράει, αλλά νομίζω ότι με βλέπουν, πια, σαν την …Βουγιουκλάκη!
-Χα, χα, χα! Ωραίο, γέροντα. Πώς σου ήρθε, όμως, ο λογισμός;
-Κοίτα, κάποτε, για να πάω στις Καρυές τέτοια εποχή, που έχουν βλαστήσει τα πάντα στο δάσος, έπαιρνα μαζί μου και το κλαδευτήρι, να κόβω τα κλαριά και τα βάτα στο μονοπάτι, να περνάω, ειδικά εκεί στο ρυάκι. Χθες, που πήγα, …ποιο κλαδευτήρι και ποια βάτα; Το μονοπάτι κοντεύει να γίνει …λεωφόρος, -Θεός συγχώρα με, σου λέω, ευλογημένε-, από το πολύ περπάτημα. Γκραν σουξέ! Βουγιουκλάκη!
Είπε και πρόσθεσε:
-Μάλλον, θα πρέπει να βάλω κανέναν κανόνα στον εαυτό μου. Πολύ στα του κόσμου μπλέχτηκα. Δεν ήρθαμε εδώ, αδερφέ, για να βλέπουμε κόσμο, αλλά για α τον αποφεύγουμε. Ο Θεός ας με φωτίσει και ας μου δείξει τι να κάνω, του αμαρτωλού…
ΥΓ. Αυτή είναι η αλήθεια για τον γέροντα Παΐσιο, από κάποιον που δεν είναι και …τόσο Χριστιανός. Τα άλλα όλα που λέγονται για …προφητείες και τέτοια, είναι αστεία και πονηρά.
Έγραψα αυτό το ποστ στην μνήμη του, προς αποκατάσταση της αλήθειας, για μια αγαθή ψυχή, όπως ήταν ο γέροντας Παΐσιος, ώστε να λαμβάνετε κι αυτά υπόψιν σας, όταν σκιαγραφήτε τον χαρακτήρα του, παίδες.
************************************************************************
Ψάχνοντας το παραπάνω βίντεο στο γκούγκλ, βρήκα αυτό, που αποδεικνύει αυτά που γράφω παραπάνω περί παραδόπιστων του παρά απατεώνων:
ΚΥΡΙΑΚΉ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2009
Το χώμα απ’ τον τάφο του Καρποφορεί ξερό και άκαρπο δέντρο
ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΦΟΡΟ ΔΕΝΤΡΟ
Αδελφοί μου, σε πολλούς ίσως να είναι γνωστό το όνομα Ανέστης Μαυροκέφαλος.
Είναι ο άνθρωπος στον οποίο ο γέροντας είπε για τον Ε λ λ η ν ο τ ο υ ρ κ ι κ ό πόλεμο και τα γ ε γ ο ν ό τ α που θ’ α κ ο λ ο υ θ ή σ ο υ ν.
ο φίλος μου ο Ανέστης ( ο οποίος ήταν απο τα πολύ στενά πνευματικοπαίδια του γέροντα Παϊσίου) λοιπόν, σ’ ένα κτήμα που έχει έξω απο την Αλεξανδρούπολη, έχει σηκώσει ένα παρεκκλήσι (αφιερωμένο στους Αγιορείτες Πατέρες, μιάς και δεν έχει Αγιοποιηθεί ακόμη ο γέροντας Παϊσιος).
Στο κτήμα αυτό όμως κατα περίεργο τρόπο, όλα τα δέντρα ήταν στείρα, ξερά. κανένα δέντρο δεν δίδει καρπούς…. τί λέω όλα…. εκτός απο ένα.
Ό Ανέστης σε μία απο τις επισκέψεις του στον τάφο του γέροντα, πήρε χώμα απο τον τάφο και γυρίζοντας το έριξε σε ένα δέντρο που βρίσκεται ακριβώς πίσω απο το παρεκκλήσι.
Και ωωωω!!!!
Το δέντρο αυτό, ενώ πρίν ήταν κατάξερο και ενώ όλα τα υπόλοιπα του κτήματος παραμένουν ξερά και στείρα, αυτό είναι το μοναδικό που δίδει καρπούς.
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ….
http://gero-paisios.blogspot.com/2009/01/blog-post_11.html
στον 2ο οροφο
Και για τον κ. Δήμου.
Και κάτω από την περίπτωση του Ακη, λειτουργούσε και αποταμίευε χρήμα ζεστό η πολιτική μαφία με την πράσινη και με την γαλάζια σημαία. Ο Ακης είναι ο αληθινός καθρέφτης κάθε κυβερνητικού κόμματος. Απλώς αυτός αποδείχτηκε ο πιο εύθραυστος κρίκος της αλυσίδας. Ισως ο πιο αχόρταγος ίσως και ο πιο ατζαμής.
Αυτά τα συμπεράσματα εξάγονται από κάθε έλληνα πολίτη. Γιατί η περίπτωση του Ακη συμπυκνώνει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα κάθε μαφίας. Με άλλα λόγια, με την περίπτωσή του πιστοποιείται στην συνείδηση του Ελληνα ότι αντί για κόμματα, μάς διοικούν μαφίες. Οτι τα λεφτά του σκληρά φορολογούμενου πολίτη έχουν γίνει οικόπεδα, σπίτια, βίλες, λίρες και τουαλέτες. Οτι τα ταμεία άδειασαν επειδή επί σειρά ετών εμπιστευτήκαμε τα λεφτά μας και το μέλλον των παιδιών μας σε τύπους που προσομοιάζουν με τον Αλ Καπόνε και τον Λάκι Λουτσιάνο. Οτι, επομένως, δεν είμαστε μαλάκες για να στηριχτούμε, τώρα πάνω στην μεγαλύτερη κρίση της μεταπολεμικής Ελλάδας, στους συνεργάτες και τους ομοίους του Τσοχατζόπουλου. Και ότι, τέλος, για να μην αποκαλύπτει ο Ακης από την φυλακή, ονόματα πολιτικών του συνεργατών, μαφιόζων δηλαδή, δύο τινά συμβαίνουν: Είτε το σύστημα έχει εγγυηθεί την απελευθέρωσή του, όταν φυσικά οι συνθήκες ηρεμήσουν. Είτε τον απειλούν να κλείσουν το στόμα του ίδιου και της οικογένειάς του. Ελάτε λοιπόν στην θέση των εκατομμυρίων πολιτών που τα πιστεύουν όλα αυτά. Και πέστε μου ειλικρινά με το χέρι στην καρδιά: Θα ψηφίζατε ποτέ ένα από τα δύο αυτά κόμματα που στην συνείδησή σας έχει χαρακτηριστεί πράσινη η γαλάζια Μαφία; Σαν να λες «φέρτε μας τον Αλ Καπόνε να σώσει την χώρα»! Δ. Δανίκας
Με αυτους τους πολιτικους και αυτους τους πολιτες φτασαμε εδω. Θα αλλαξει κατι τωρα?
Μαρίνα Ρίτσου