«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
2

Λίγο πριν την φετινή τελετή απονομής των Όσκαρ εμφανίστηκαν στο Χόλιγουντ τρεις διαφημιστικές πινακίδες με επιθετικά μηνύματα κατά της βιομηχανίας του θεάματος «που προστατεύει παιδόφιλους», όπως υποστηρίζει ο street artist Sabo που τις τοποθέτησε. 

Ο Sabo αποφάσισε να «παραφράσει» την ταινία του Μάρτιν ΜακΝτόναχ «Three Billboards» (Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι), η οποία είναι υποψήφια για επτά Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένου και του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. 

Στην ταινία, η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ υποδύεται τη μητέρα μιας βιασμένης και δολοφονημένης κόρης και ανεβάζει διαφημιστικές πινακίδες με οργισμένα μηνύματα στους αστυνομικούς της μικρής πόλης της γιατί πιστεύει ότι δεν κάνουν αυτό που πρέπει για συλλάβουν τον δράστη. «Όχι συλλήψεις, ακόμη;» αναγράφεται σε μία πινακίδα (μαύρα γράμματα, σε κόκκινο φόντο) στην ταινία.

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter

Σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από το Dolby Theater, όπου θα φιλοξενηθεί η φετινή τελετή απονομής, ο Sabo έκανε κατάληψη σε τρεις μεγάλες διαφημιστικές πινακίδες, τις οποίες κάλυψε με βαθυκόκκινο πανί και με μαύρα γράμματα έγραψε: «Και το Όσκαρ για τον μεγαλύτερο παιδόφιλο πηγαίνει...», «Όλοι ξέραμε, κι ακόμα καμία σύλληψη», «Πες ονόματα πάνω στη σκηνή ή βγάλε τον σκασμό!».


Η πρώτη από τις πινακίδες του Sabo εμφανίστηκε στη γωνία Wilshire Boulevard και La Brea Avenue στο Χόλιγουντ. Η δεύτερη, λίγες εκατοντάδες μέτρα βορειότερα. Η τρίτη, σε απόσταση λίγων εκατοντάδων μέτρων από τη δεύτερη. Η διάταξη ήταν μίμηση του τρόπου με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημιστικές πινακίδες στην ταινία «Three Billboards».

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Sabo κάνει κατάληψη σε διαφημιστική πινακίδα για να επιτεθεί στο Χόλιγουντ, αλλά δήλωσε στο The Hollywood Reporter ότι η τελευταία του αστική παρέμβαση είναι, γι' αυτόν, η μεγαλύτερη αποστολή που έθεσε στον εαυτό του.

Εξήγησε ότι τα μηνύματά του είναι κριτική εναντίον όσων υποτίθεται ότι υποβοήθησαν έμμεσα, με τη σιωπή τους, τις σεξουαλικές επιθέσεις.

Θέλει, επίσης, να «πει» στις διασημότητες να συγκρατήσουν, τουλάχιστον φέτος, τη διάθεσή τους για κήρυγμα, την ώρα που θα εκφωνούν τις ομιλίες τους μ' αφορμή το ότι τιμήθηκαν με Όσκαρ. «Έστω μία φορά, φέτος τουλάχιστον», σχολίασε με αγανάκτηση ο Sabo.

Oscars News
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

2 σχόλια