Η Βέρα Φίλιπς και ο Ντίλαν Τόμας υπήρξαν ζευγάρι στα εφηβικά τους χρόνια. Δέκα χρόνια αργότερα, οι δυο τους θα ξανασυναντηθούν στο εμπόλεμο Λονδίνο. Αυτή δουλεύει σαν τραγουδίστρια σε καμπαρέ, ενώ εκείνος συγγράφει προπαγανδιστικά κείμενα για λογαριασμό της κυβέρνησης, υπέρ του πολέμου. Και οι δύο νιώθουν και πάλι το αίσθημα να φουντώνει, μόνο που ο Τόμας πλέον είναι παντρεμένος με την περιπετειώδη Κάιτλιν. Παρά το γεγονός ότι είναι αντίζηλες, οι δύο γυναίκες χτίζουν μια απίστευτη, ανορθόδοξη φιλία. Κι ενώ η Κάιτλιν ενδίδει στην απιστία, ξέρει καλά ότι η σχέση του άντρα της με τη Βέρα είναι πολύ πιο βαθιά. Και η ζωή της Βέρα, όμως, δεν παύει να είναι ταραχώδης. Παντρεύεται τον πιστό θαυμαστή της Γουίλιαμ Κίλικ, αλλά, όταν εκείνος μετατίθεται στο εξωτερικό σε επικίνδυνο πόστο πίσω από το μέτωπο του εχθρού, η Βέρα επιστρέφει με τους φίλους της στην Ουαλία, όπου η μάχη ανάμεσα σ' αυτό που της λέει η καρδιά της και σ' αυτό που επιτάσσει η λογική της γίνεται ακόμα πιο έντονη.

Όσοι νομίζουν πως θα δουν μια βιογραφική ταινία γύρω από τον Τόμας θα απογοητευτούν πολύ. Με μερικές σκόρπιες αναφορές και μόνο, ο παχουλός, συνήθως μεθυσμένος και μάλλον αντιπαθής Τόμας, θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε άλλος στο συγκεκριμένο έργο. Δεν είναι έκπληξη λοιπόν που το σενάριο επικεντρώνεται στη σχέση του με τη Βέρα και την Κάιτλιν, και περισσότερο στη φωτογενή σχέση που είχαν οι δυο αυτές γυναίκες μεταξύ τους. Αλλά ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται: γιατί δυο τόσο όμορφες και φασαριόζες γυναίκες να θέλουν τόσο αθεράπευτα έναν αρνητικό άνδρα, εκτός αν αυτός είναι το μεγαλύτερο ταλέντο στη συγγραφή, που όμως δεν φαίνεται στην ταινία;

Κρατάμε τη φωτεινή ενέργεια και την αναμφισβήτητη γοητεία της Νάιτλι και της Μίλλερ, την αναπαράσταση του Λονδίνου στην περίοδο του Blitz και ξεχνάμε το μπέρδεμα στις σχέσεις, τα παιχνιδίσματα στην εξοχή της Ουαλίας, καθώς και τη σχέση της ταινίας με την πραγματική συνεισφορά του Τόμας ως καλλιτέχνη. Ούτε ξυστά...