Η Χίλντι τώρα πρόκειται να παντρευτεί έναν άντρα τελείως διαφορετικό: τον σοβαρό και μετρημένο Μπρους, άνθρωπο για σπίτι και οικογένεια, και να ζήσει κι αυτή μια ήρεμη και προγραμματισμένη ζωή ως σύζυγος και μητέρα, μακριά απ’ τους φρενήρεις ρυθμούς της δημοσιογραφίας και τον σκληρό κόσμο των εφημερίδων. Υπολόγισε όμως… χωρίς τον ξενοδόχο! Μόλις ο Ουόλτερ μαθαίνει για τον επικείμενο γάμο της, σκαρφίζεται ό,τι πονηριά μπορεί να φανταστεί για την αποτρέψει απ’ το να παντρευτεί, την ίδια στιγμή που «τρέχει» και μια μεγάλη είδηση: η εκτέλεση ενός καταδικασμένου εγκληματία. Ο Ουόλτερ σαμποτάρει κάθε κίνηση της Χίλντι και του καημένου Μπρους, ο οποίος περνάει διάφορες δοκιμασίες απ’ τις τρέλες του Ουόλτερ και παρασύρει τη Χίλντι για ν’ ασχοληθεί με αυτή την τελευταία μεγάλη είδηση και να κάνει το τελευταίο της ρεπορτάζ, ελπίζοντας να την ξανακερδίσει…

Αν ο Ερνστ Λιούμπιτς προσέφερε το άγγιγμά του στην προπολεμική κωμωδία τρόπων και το διέδωσε στην Αμερική, ο Χάουαρντ Χοκς έδωσε την απαραίτητη σφαλιάρα στο είδος και το ξύπνησε για τα καλά. Στην καρδιά του screwball, με τις φαρμακερές ατάκες και τον διάλογο-πολυβόλο, οι λεκτικές παρεξηγήσεις δίνουν και παίρνουν κι η σχέση των δυο φίλων με πρόσχημα τον θεσμό του γάμου απογειώνεται. Πρόκειται για τόσο καλή κωμωδία που ακυρώνει αυτόματα τον ξεπεσμό του είδος τα τελευταία χρόνια. Ο Χοκς εξερευνά και διασκεδάζει, ενώ ο Κάρι Γκραντ και η Ρόζαλιντ Ράσελ είναι δυο Στραντιβάριους συγχρονισμού κι εφευρετικότητας.