Grimes

Facebook Twitter
0

H Claire Boucher είναι η GRIMES, γεννημένη το 1988 με καταγωγή από το Βανκούβερ του Καναδά. Από το 2010 παράγει πειραματική ηλεκτρονική μουσική με βάση το Μόντρεαλ και φέτος με το τελευταίο της άλμπουμ (Visions) κατέληξε να είναι το νέο next big thing.

Ο ήχος της περιγράφεται ως underground industrial electronic και τα live της είναι περιζήτητα. Κάνει μόνη της την παραγωγή, τα βίντεο και επίσης χρησιμοποιεί την χαρακτηριστική φωνή της σαν μουσικό όργανο.

Το video του Genesis βγήκε την προηγούμενη εβδομάδα και είχε πολύ θερμή αποδοχή:

Περίμενα να ακούσω την Grimes live πριν ανεβάσω κάποιο ποστ για αυτήν. Στην κυριολεξία είναι ένα one woman show, αφού τα κάνει όλα μόνη της: χειρίζεται τον ήχο, τραγουδάει και χορεύει (Αν και σε αυτό το live ήταν από τις σπάνιες περιπτώσεις που είχε μαζί της ένα ντράμερ και δύο χορευτές).

Δομημένο πολύ άρτια, με αρχή - μέση - κορύφωση και τέλος. Πιστεύω πως ταιριάζει καλύτερα σε λίγο μικρότερους χώρους διότι είναι από τους καλλιτέχνες που πρέπει να είσαι στο ίδιο επίπεδο μαζί τους για πιο άμεση επαφή (Το live μεταφέρθηκε σε μεγάλο χώρο λόγω μεγάλης ζήτησης)

Το κοινό αποτελείται στην πλειοψηφία του από συνομήλικούς της που της ''μοιάζουν''. Η διάθεση ήταν ενθουσιώδης και το feedback αρκετά θερμό. Επίσης, το κοινό περιελάμβανε πολλούς άλλους καλλιτέχνες.

Ζήτησα από την Μίκα να μου δώσει και την δική της άποψη:

Grimes... Μια ιδιαίτερη συναυλία. Πέμπτη, τι καλύτερο από ένα βράδυ μουσικής με καλούς φίλους κ μπύρα. Τι πιστεύω τώρα με λίγα λόγια; Ικανοποιητική συναυλία όμως με λεπτομέρειες που καλύτερα θα ήταν να αποφεύγονταν.

Η Grimes παρουσιάστηκε στη σκηνή  λίγο μετά τις 9:30, όμορφη και στιλιστικά ιδιαίτερη. Η διαπεραστική ενέργεια γέμισε την αρένα με την πιασαρικη ηλεκτρονική μουσική, είδους που ταιριάζει όχι μόνο σε κοινό της ηλικίας της αλλά και σε ακόμη μεγαλύτερους.

  Κομμάτια που ξεσήκωσαν τον κόσμο και αλλά που σε έκαναν απλά να χάνεσαι σε δικές σου άσχετες σκέψεις. Υπήρξε συνοχή αλλά η παραφωνία των ανδρών χορευτών πάνω στη σκηνή (που μόνο επαγγελματίες δεν ήταν) μου χάλασαν την πολύ όμορφη εικόνα που σχημάτισα τα πρώτα λεπτά που δεν είχαν κάνει την εμφάνιση τους.

Ομοίως, ένας ντράμερ, να  χτυπάει το ένα κ μοναδικό ηλεκτρονικό τύμπανο ή τις μπαγκέτες μεταξύ τους δίνοντας ρυθμό στο κοινό... Μοιάζανε περισσότερο σαν να ήταν φίλοι της παρά συνάδερφοι.

Grimes, είσαι αναμφισβήτητα ένα μεγάλο ταλέντο.

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ
«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ