Goλfω director's cut, στη Θεσσαλονίκη

Goλfω director's cut, στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
1

Goλfω director's cut

(από την Μεγάλη Άρκτο)

 

Goλfω director's cut, στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter

 

 

Την είδα χθες σε μια κατάμεστη Αυλαία.


Η περιέργεια μού προκλήθηκε καθώς περπατώντας στην Τσιμισκή είδα έξω από το θέατρο πολύ -πραγματικά πολύ- νέο κόσμο. Ξέρεις αυτοί οι hipsters της πόλης ή τα προσεγμένα κορίτσια με τα κόκκινα χείλη.
Τι σόι παράσταση μπορεί να ήταν αυτή που έφερε τόσο κόσμο στο Αυλαία;

Βρήκα τη θέση μου στην αίθουσα μέσα στην πολύ δυνατή μουσική απο τους δυο dj's που είχαν μια νευρική και ξεσηκωτική διάθεση.

Η παράσταση ξεκίνησε ξαφνικά χωρίς κάτι. Πρώτη αίσθηση: μεταμοντέρνο θέατρο με διακωμώδηση και σαρκασμό χωρίς φαινομενικά όρια. Τα γέλια στο κοινό άφθονα και πηγαία.

Ένας μονόλογος άσχετος με το κείμενο, άσχετος με την ιδέα, κατι σαν επιθεώρηση, one man show, stand-up comedy ή και κάτι τόσο το διαφορετικά πρωτότυπο που μου προκάλεσε ακόμη περισσότερο την περιέργεια για το τι γίνεται τελικά σ' αυτή την παράσταση... Μια ανάμνηση ενός βαριετέ της επαρχίας όπου το θέατρο ήταν και ενημέρωση και πληροφόρηση και επίκαιρα νέα μαζί.
 
 
Σιγά σιγά η performance πήρε ροή και το αρχικό κείμενο της γκόλφως απαράλλαχτο και εμμονικά σχεδόν προσεγμένο ακουγόταν καθαρά, ενώ η εικόνα βρισκόταν σε απόλυτη αντιδιαστολή. Ένα παραδοσιακό κείμενο με φόντο manga σκίτσα, video art, εξαιρετικό φωτισμό και σύγχρονη μουσική. Η ισορροπία έμοιαζε να αιωρείται στο κενό της αντίφασης χάρη στην υποδειγματική και ευφυέστατη επιμέλεια και σκηνοθεσία του Σίμου Κακάλα. Η κινησιολογία ακόμη και μέσα απο τις στυλιζαρισμένες θέσεις των σωμάτων ήταν θαυμάσια και έδωσε πραγματικά τον τόνο σε μια όχι και τόσο "εύκολη" παράσταση. Η σταδιακή απομάκρυνση του χιουμοριστικού στοιχείου επέτρεψε και την πλήρη μετατροπή του έργου σε ερωτικό δράμα με την κλασική λύτρωση του θεατή στο τέλος του.

Οι ηθοποιοί συγκροτημένοι έφεραν σε πέρας μια ερμηνευτική ακροβασία επι σκηνής.
 

Κάθε λέξη προσεχτικά φορτισμένη και κάθε πόζα σε μια εξωφρενική ακρίβεια. Μαγευτικές οι στιγμές όπου κάθε ηθοποιός για λίγο έβγαζε τη μάσκα του σε μια κορύφωση ερμηνείας και σκηνικής παρουσίας.

 

Το βουκολικό δράμα των τελών του 1800 περνάει απο το βουβό κινηματογράφο του 1900 και φτάνει φρέσκο και σκοτεινό στο σήμερα με άφθονα σατυρικά στοιχεία χωρίς ωστόσο να χάνει καθόλου στο συναίσθημα και στο υπόγεια θιγμένο κομμάτι της προδοσίας και της αγάπης.

 

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Οταν την ειδα περσυ στο Κακογιαννη, μου πεσανε τα δοντια.. Η παρασταση μοναδική. Κοστουμια, ερμηνειες, μουσική ολα τελεια. Χαιρομαι που ξαναανεβηκει! Αξίζει!