Το Θέατρο Τέχνης φέρνει τέσσερις ιταλικές παραγωγές τον Οκτώβριο στην Αθήνα

Το Θέατρο Τέχνης φέρνει τέσσερις ιταλικές παραγωγές τον Οκτώβριο στην Αθήνα Facebook Twitter
Miracolo
0

Τέσσερις παραγωγές από την Ιταλία φέρνει την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου στην Αθήνα το Θέατρο Τέχνης σε συνεργασία με τέσσερις ιταλικούς θεατρικούς φορείς.

Η ενότητα «Italian Focus» θα πραγματοποιηθεί 1-7 Οκτωβρίου στις δύο σκηνές του Θεάτρου Τέχνης και στο θέατρο Γκλόρια και περιλαμβάνει μια σειρά από παραστάσεις και εκδηλώσεις που στοχεύουν να συστήσουν στο ελληνικό κοινό τη σύγχρονη δραματουργία της Νότιας Ιταλίας.

Οι παραστάσεις θα παρουσιαστούν πρώτα στο κοινό της Θεσσαλονίκης (27-30 Σεπτεμβρίου) και συγκεκριμένα στο θέατρο Αμαλία (με το οποίο συνεργάζεται σταθερά από τη φετινή σεζόν το Θέατρο Τέχνης) καθώς και στα Δημήτρια 2019.

Το Italian Focus 2019 αποτελεί την πρώτη δράση του τριετούς προγράμματος συνεργασίας μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας (2019-2021) γύρω από τη θεματική «Επανάσταση» (Revolution).

Η συνεργασία έγινε με πρωτοβουλία του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και των ιταλικών θεατρικών φορέων Teatro di Sardegna (Cagliari, Nuoro), Primavera dei Teatri Festival (Castrovillari), Teatro della Città (Catania), Scena Nuda (Reggio Calabria). Βασικός συνεργάτης στο τριετές πρόγραμμα μεταξύ των δύο χωρών θα είναι και η Ελευσίνα 2021-Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Συνεργάζονται επίσης το Φεστιβάλ Δημήτρια, το Θέατρο Αμαλία, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης και το Θέατρο Άττις. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από ιταλικής πλευράς από το υπουργείο Πολιτισμού της Ιταλίας και εντάσσεται στο πλαίσιο της πλατφόρμας Ιταλία-Ελλάδα «Tempo Forte» που υποστηρίζεται από την Ιταλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Το Θέατρο Τέχνης φέρνει τέσσερις ιταλικές παραγωγές τον Οκτώβριο στην Αθήνα Facebook Twitter
Polvere

Με το βλέμμα στραμμένο στην επερχόμενη επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, οι δύο χώρες εμπνέονται από τη θεματική «επανάσταση» (πολιτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική, προσωπική) και σχεδιάζουν καλλιτεχνικές και ευρύτερα πολιτιστικές ανταλλαγές που στοχεύουν στη μελλοντική δημιουργία ενός μεσογειακού πολιτιστικού δικτύου.

Το πρόγραμμα επιθυμεί να στηρίξει και να προωθήσει τη σύγχρονη δραματουργία Ελλάδας και Ιταλίας (με έμφαση στη δραματουργία της Νότιας Ιταλίας), να υποστηρίξει το έργο σκηνοθετών και από τις δύο χώρες, τη μετεκπαίδευση καλλιτεχνών, τις μετακλήσεις και τις ανταλλαγές παραστάσεων, τις συνεργασίες καλλιτεχνικών σχημάτων και από τις δύο χώρες αλλά και τη δημιουργία διεθνών παραγωγών στο πλαίσιο της Ελευσίνας 2021-Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Το πρόγραμμα εγκαινιάζεται με την παρουσίαση τεσσάρων ιταλικών παραγωγών στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο. Θα ακολουθήσει η μετάκληση ελληνικών παραγωγών στην Ιταλία κατά τη σεζόν 2019-20 (έχει ήδη προσκληθεί η παράσταση του Θεάτρου Τέχνης «Δούλες» του Ζενέ σε μετάφραση-σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη στο φεστιβάλ της Scena Nuda (Καλαβρία) τον Νοέμβριο 2019. Να σημειωθεί ότι στο ίδιο φεστιβάλ παρουσιάστηκε πέρυσι με μεγάλη επιτυχία η παράσταση του Θεάτρου Τέχνης «Ιούλιος Καίσαρ» του Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Νατάσσας Τριανταφύλλη.

Οι τέσσερις παραγωγές από την Ιταλία που θα παρουσιαστούν με ελληνικούς υπέρτιτλους στο ελληνικό κοινό αποτελούνται από δύο πρωτότυπα σύγχρονα ιταλικά έργα με επίκαιρη θεματική –«Polvere» (σκόνη) με θέμα τη γυναικοκτονία και «Miracolo» (θαύμα) με θέμα τη μετανάστευση– και δύο πρωτότυπα έργα εμπνευσμένα και βασισμένα πάνω σε κλασικά κείμενα: «Macbettu» –διασκευή του «Μακπμέθ» του Σαίξπηρ, μεταφορά του έργου στη Σαρδηνία και σε σαρδηνιακή διάλεκτο– και το «Penelope», ένας μονόλογος πάνω στο μυθικό πρόσωπο της Πηνελόπης βασισμένος σε κείμενα του Ομήρου, του Οβιδίου και της Μάργκαρετ Άντγουντ.

Το Θέατρο Τέχνης φέρνει τέσσερις ιταλικές παραγωγές τον Οκτώβριο στην Αθήνα Facebook Twitter
Macbettu

Αναλυτικά οι παραστάσεις

1-3 Οκτωβρίου, Θέατρο Τέχνης-Φρυνίχου

Scena Verticale (Castrovillari - Ν. Ιταλία)

Polvere (Σκόνη) του Saverio La Ruina

Διάλογος ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα

 

Κείμενο-σκηνοθεσία: Saverio La Ruina

Με τους Saverio La Ruina και Cecilia Foti

Πρωτότυπη μουσική: Gianfranco De Franco

Σύμβουλος δραματουργίας: Jo Lattari

Σύμβουλος σκηνοθεσίας: Dario De Luca

Βοηθός σκηνοθέτη: Cecilia Foti

Σχεδιασμός φωτισμού: Dario De Luca

Ήχος και φώτα: Mario Giordano

Διευθυντής παραγωγής: Settimio Pisano

Παραγωγή: Scena Verticale

Με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού Ιταλίας

Ευχαριστίες στο White Dove - Genova

Το ξύλο είναι το πιο «σωματικό» μέρος μιας κακοποιητικής σχέσης. Ο φόνος είναι το τελικό μέρος. Υπάρχει όμως μια πρώτη, άυλη, ανεπαίσθητη, φευγαλέα σκόνη που σηκώνεται αργά-αργά  γύρω από μια γυναίκα, την αγκαλιάζει, την καλύπτει, κατεδαφίζει όποια βεβαιότητα υπάρχει μέσα της, καταστρέφει τη δύναμή της, το κουράγιο της, εξαφανίζει το χαμόγελό της και την ικανότητά της να ονειρεύεται. Μια αδιαπέραστη σκόνη που της καλύπτει τα μάτια, μια σκόνη φτιαγμένη από λέξεις που ταπεινώνουν και πονούν, πασπαλισμένη με λίγη αγένεια, χαμένη αξιοπρέπεια και βεβιασμένη τρυφερότητα (λόγια κοινωνικής λειτουργού σε κέντρο για κακοποιημένες γυναίκες).

«Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό το έργο μιλάει για τη γυναικοκτονία. Σίγουρα όμως μιλάει για τις σχέσεις εξουσίας ανάμεσα στο ζευγάρι. Σημάδια από αυτές τις σχέσεις βρίσκονται παντού» – Saverio La Ruina

Το κείμενο επιλέχθηκε από το πρόγραμμα «Διεθνείς φωνές 2016» και παρουσιάστηκε σε μορφή αναλογίου στο Victory Gardens Theater - Chicago τον Απρίλιο 2016. Ανέβηκε επίσης στο Καράκας τον Νοέμβριο 2017, σε ισπανική παραγωγή της Diana Volpe.

Ο Saverio La Ruina είναι Ιταλός ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης. Το 1992 ίδρυσε την εταιρία Scena Verticale στο Castrovillari, που βρίσκεται στα νότια της Καλαβρίας, μακριά από τα κρατικά κέντρα πολιτισμού.

Ως ηθοποιός ο La Ruina έχει κερδίσει το ιδιαίτερα σημαντικό ιταλικό βραβείο Premio Ubu, για τους δύο μονολόγους του σε καλαβριανή διάλεκτο «Dissonorata» και «La Borto», στους οποίους ερμηνεύει το χαρακτήρα μιας γυναίκας που θυματοποιείται από τους αδυσώπυτους κανόνες τιμής που ισχύουν ακόμα σε πολλά μέρη της ιταλικής επαρχίας.

Τα έργα του «La Borto», «Italianesi» and «Dissonorata», παρουσιάστηκαν στην Γαλλία στο Théâtre de la Ville (Παρίσι), στο Festival ActOral (Μασσαλία) και στο Théâtre National Populaire de Lyon Villeurbanne. Έργα του έχουν μεταφραστεί και εκδοθεί και στα γαλλικά.

Η Scena Verticale βρίσκεται στο Castrovillari, στη Νότιο Ιταλία. Ιδρύθηκε το 1992 από τον Saverio La Ruina και τον Dario De Luca, που είναι και οι καλλιτεχνικοί διευθυντές του. To 2001 ο Settimio Pisano ανέλαβε τη διοίκηση του Θεάτρου. Η Scena Verticale θεωρείται αυτή τη στιγμή ένα από τα αντιπροσωπευτικότερα θεατρικά σχήματα του σύγχρονης ιταλικής σκηνής.

Τα τελευταία χρόνια οι παραγωγές του έχουν κερδίσει σημαντικά κρατικά βραβεία και διακρίσεις και έχουν παιχτεί στα μεγαλύτερα εθνικά θέατρα και φεστιβάλ καθώς και στο εξωτερικό σε περιοδείες στην Αμερική, Αργεντινή, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιρλανδία, Βέλγιο, Κροατία, Βοσνία, Αλβανία και Ελβετία.

Τα τελευταία είκοσι χρόνια, η Scena Verticale οργανώνει και διευθύνει το Primavera dei Teatri Festival, φεστιβάλ που έχει καταφέρει να γίνει πολύ σημαντικό για τη σύγχρονη ιταλική δραματουργία, συγκεντρώνοντας στο Castrovillari, αυτή την υποβαθμισμένη περιοχή της Ιταλίας, πλήθος νέων αλλά και δόκιμων καλλιτεχνών.

Η παράσταση θα παρουσιαστεί στη Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αμαλία στις 27 Σεπτεμβρίου

2-4 Οκτωβρίου, Θέατρο Γκλόρια (Αθήνα)

Sardegna Teatro (Cagliari, Nuoro-Σαρδηνία)

Macbettu (Μακμπέθ) του Alessandro Serra

Παράσταση βασισμένη στον «Μακμπέθ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Σκηνοθεσία-σκηνικά-κοστούμια-φωτισμοί: Alessandro Serra

Μετάφραση στη σαρδηνιακή διάλεκτο-γλωσσικός σύμβουλος: Giovanni Carroni

Σύμβουλος κίνησης: Chiara Michelini

Σύνθεση ηχοτοπίου: Pinuccio Sciola

Sound Stones composition: Marcellino Garau

Η παράσταση υποστηρίζεται από το Pinuccio Sciola Foundation και το CEDAC Sardegna

Παίζουν: Fulvio Accogli, Andrea Bartolomeo, Leonardo Capuano, Andrea Carroni, Giovanni Carroni, Maurizio Giordo, Stefano Mereu, Felice Montervino

O σαιξπηρικός Μακμπέθ σε μια πρωτότυπη διασκευή με την υπογραφή ενός από τους πιο σημαντικούς Ιταλούς σκηνοθέτες, του Alessandro Serra. Η ιστορία του στρατηγού Μακμπέθ που αναρριχήθηκε στο βασιλικό θρόνο μέσα από φόνους και δολοπλοκίες. Μια παράσταση υψηλής εξπρεσιονιστικής αισθητικής, που κινείται ανάμεσα στο όνειρο και τον εφιάλτη, την πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση. Παραγωγή του Θεάτρου της Σαρδηνίας.

Ο Alessandro Serra μεταφέρει τη δράση από το βασίλειο της Σκωτίας στο ιταλικό νησί της Σαρδηνίας, εμπλέκοντας τα ήθη, τα έθιμα, τα χρώματα, τα σχήματα και τους ήχους του νησιού στη διασκευή του. Πιστός στο πνεύμα του ελισαβετιανού θεάτρου, αναθέτει όλους τους ρόλους σε άνδρες ηθοποιούς. Το πρωτότυπο είναι μεταφρασμένο στη σαρδηνιακή διάλεκτο με ήχους, χρώματα, μουσικές φερμένες από τα βάθη ενός παρελθόντος που αντηχεί στη μεσογειακή ψυχή.

Η παράσταση έλαβε διθυραμβικές κριτικές από κοινό και κριτικούς στην Ιταλία ενώ κέρδισε το σημαντικό ιταλικό βραβείο UBU 2017 καλύτερης ερμηνείας καθώς και το βραβείο της Ένωσης Ιταλών Κριτικών. Έχει παρουσιαστεί σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και έχει κερδίσει τη «Χρυσή Δάφνη» για καλύτερη σκηνοθεσία στο MESS festival στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.

O Alessandro Serra ξεκίνησε την καριέρα του παρουσιάζοντας θεατρικές διασκευές των ταινιών του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Είναι ιδρυτής του θεατρικού σχήματος Teatropersona Company με το οποίο έχει παρουσιάσει πολλές δουλειές του ως συγγραφέας, σκηνοθέτης και σκηνογράφος-ενδυματολόγος τόσο στην Ιταλία όσο και στην Γαλλία, Ελβετία, Ρωσία, Πολωνία, Κορέα και αλλού. Πρόκειται να παρουσιάσει δουλειά του στην Μπιενάλε της Βενετίας. 

Η παράσταση θα παιχτεί στη Θεσσαλονίκη στα «Δημήτρια 2019» στις 29 Σεπτεμβρίου

Το Θέατρο Τέχνης φέρνει τέσσερις ιταλικές παραγωγές τον Οκτώβριο στην Αθήνα Facebook Twitter
Penelope

5 - 7 Οκτωβρίου, Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν-Φρυνίχου

Teatro della Città

Miracolo (Θαύμα) του Giuseppe Massa

Κείμενο- σκηνοθεσία: Giuseppe Massa

Σκηνικά-κοστούμια: Mela Dell'Erba

Φωτισμοί: Michele Ambrose

Ήχος: Giuseppe Rizzo

Βοηθός στη δραματουργία:  Giuseppe Tarantino

Βοηθός σκηνοθέτη: Marco Leone

Βοηθός παραγωγής: Elena Amato

Παίζουν: Glory Arekekhuegbe, Gabriele Cicirello, Paolo Di Piazza

Δύο αδέλφια που δουλεύουν προσωρινά ως νεκροθάφτες, καλούνται να θάψουν έναν μετανάστη. Στο νεκροταφείο της πόλης όμως δεν υπάρχει πλέον χώρος. Μια τρελή περιπέτεια ξεκινά από τη στιγμή που τα δύο αδέλφια προσπαθούν, χωρίς επιτυχία να ξεφορτωθούν το πτώμα. Ώσπου συμβαίνει το «θαύμα».

Το «Θαύμα» γεννήθηκε μέσα από το Write 2016 (πρόγραμμα δημιουργικού residency με Σικελούς και άλλους Ευρωπαίους δραματουργούς στο μοναστήρι της Mandanici, Messina). Το έργο εμπνέεται από τα κύματα μεταναστών που διασχίζουν τη Μεσόγειο προκειμένου να διερευνήσει το πόσο απάνθρωπη γίνεται προοδευτικά η κοινωνία μας. Απέναντι σε αυτή τη διαδικασία εκφυλισμού της κοινωνίας ο συγγραφέας θέτει το ζήτημα της «αγιοσύνης». Η αντιπαράθεση ανάμεσα στα δύο στοιχεία αποτελεί και τη βάση του έργου: το άγιο απέναντι στο ανθρώπινο, το ανθρώπινο απέναντι στο ζωώδες, το φως απέναντι στο σκοτάδι.

Ο Massa γράφει ένα κείμενο εξωφρενικά αστείο, γκροτέσκο, άγριο. Μια δραματική κωμωδία τρόμου! Ένα κείμενο που ζωντανεύει τα ωραιότερα στοιχεία της διαλέκτου του Παλέρμο. Και το σκηνοθετεί με ορμή και ένταση και ισορροπία ανάμεσα στο δράμα και την κωμωδία.

Ο Giuseppe Massa γεννήθηκε το 1978 στο Παλέρμο. Ξεκίνησε ως ηθοποιός το 1997. Το 2006 ίδρυσε με τον Fabrizio Feracanne και τον Giuseppe Provinciano τη θεατρική ομάδα Suta Scuppa, που πήρε το όνομά της από το πρώτο έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Μassa. Σκηνές από το έργο περιλαμβάνονται στην ταινία του Wim Wenders «The Palermo Shooting».

Η παράσταση θα παρουσιαστεί στη Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αμαλία στις 28 Σεπτεμβρίου

 

 

4-6 Οκτωβρίου, Θέατρο Τέχνης-Υπόγειο

Scena Nuda

Penelope (Πηνελόπη) του Matteo Tarasco

Μια παράσταση που φέρνει στο φως το μυθικό πρόσωπο της Πηνελόπης μέσα από κείμενα του Ομήρου, του Οβιδίου και της Μάργκαρετ Άντγουντ.

Κείμενο-σκηνοθεσία: Matteo Tarasco

Με την Teresa Timpano

Πρωτότυπη μουσική: Mario Incudine

Σκηνικά-κοστούμια: Francesca Gambino, Laura Laganà 

Διευθυντής σκηνής: Paolo Pannaccio  

Φωτογραφίες:  Pino Le Pera

Συμπαραγωγή: Accademia di Belle Arti di Reggio Calabria και Scena Nuda - Festival Miti Contemporane

Η «Penelope (Πηνελόπη)» από τη Scena Nuda της Κάτω Ιταλίας (Calabria) είναι ένας θεατρικός μονόλογος βασισμένoς σε κείμενα του Ομήρου, του Οβιδίου και της Μάργκαρετ Άτγουντ, σε δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία του Matteo Tarasco. 

Η ματιά του δραματουργού-σκηνοθέτη Matteo Tarasco και της πρωταγωνίστριας (και καλλιτεχνικής διευθύντριας της Scena Nuda, Teresa Timpano) εστιάζει όχι στη μυθική αλλά στην ανθρώπινη πλευρά της Πηνελόπης. Μια γυναίκα «σάρκινη», μια γυναίκα αληθινή, που αγάπησε, ονειρεύτηκε, λαχτάρησε, περίμενε, πόνεσε και στο τέλος; Ανταμείφθηκε; «Μα εγώ, Οδυσσέα, έζησα όλη μου τη ζωή μέσα από τα δικά σου μάτια». Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στο  Φεστιβάλ «Miti Contemporane» (σύγχρονοι μύθοι) της Καλαβρίας. Ένα κείμενο και μια παράσταση-γέφυρα ανάμεσα στον ελληνική και τον ιταλική πολιτιστική παράδοση.

Η παράσταση θα παιχτεί στη Θεσσαλονίκη στο Θέατρο Αμαλία 29-30 Σεπτεμβρίου

Info

Italian Focus 2019

1-7 Οκτωβρίου

Θέατρο Τέχνης - Υπόγειο / Θέατρο Τέχνης - Φρυνίχου / Θέατρο Γκλόρια

Ώρα έναρξης όλων των παραστάσεων: 21:15

Τιμές εισιτηρίων για κάθε παράσταση: 16 € γενική είσοδος, 12 € μειωμένη

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.