Τέλος ο Πλάθιντο Ντομίνγκο από παράσταση στο Royal Opera House του Λονδίνου

Τέλος ο Πλάθιντο Ντομίνγκο από παράσταση στο Royal Opera House του Λονδίνου Facebook Twitter
ΕΡΑ
0

Ο διάσημος Ισπανός τενόρος Πλάθιντο Ντομίνγκο, που κατηγορείται για σεξουαλικές παρενοχλήσεις, αποσύρθηκε από τις παραστάσεις του λυρικού δράματος «Ντον Κάρλο».

Στις παραστάσεις επρόκειτο να πρωταγωνιστήσει τον Ιούλιο στο Royal Opera House του Λονδίνου. Το γεγονός ανακοίνωσε σήμερα το βρετανικό ίδρυμα. «Η Βασιλική Όπερα και ο Πλάθιντο Ντομίνγκο αποφάσισαν από κοινού (ο καλλιτέχνης) να αποσυρθεί από τις μελλοντικές παραστάσεις του 'Ντον Κάρλο', οι οποίες είχαν προγραμματισθεί για τον Ιούλιο του 2020», αναφέρεται στην ανακοίνωση της βρετανικής Όπερας, που προσθέτει πως «δεν διατυπώθηκαν παράπονα» από την πλευρά του διεθνώς αναγνωρισμένου τενόρου και μαέστρου για τη συνεργασία τους.

Ο 79χρονος Ντομίνγκο κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση από περίπου 20 γυναίκες στις ΗΠΑ. Ο ίδιος ζήτησε προσωπικά συγγνώμη από τις ενάγουσες, διευκρινίζοντας ωστόσο δύο ημέρες αργότερα πως δεν αποδέχεται τις κατηγορίες εναντίον του. Έκτοτε, μεγάλοι λυρικοί θεσμοί έχουν σπεύσει να ακυρώσουν τη συμμετοχή του Ντομίνγκο σε παραγωγές τους, όπως το ισπανικό Εθνικό Θέατρο της Θαρθουέλα, που το έπραξε «σε ένδειξη συμπαράστασης στις γυναίκες», που τον κατηγόρησαν για παρενόχληση.

Στη συνέχεια, ο ίδιος ο Ντομίνγκο ακύρωσε την συμμετοχή του στην παραγωγή της «Τραβιάτας» από το Βασιλικό Θέατρο της Μαδρίτης», προσθέτοντας πως θα αποσυρθεί κι από «όλες τις παραστάσεις σε θέατρα και θιάσους που θα δυσκολεύονταν να τηρήσουν τις σχετικές δεσμεύσεις».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.