«Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» στο Βυζαντινό Μουσείο

«Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» στο Βυζαντινό Μουσείο Facebook Twitter
0

Το έργο «Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» μαγνητίζει τα βλέμματα των επισκεπτών του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.

Το «Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» παρουσιάζεται στα πλαίσια της έκθεσης σύγχρονης ιαπωνικής τέχνης με τίτλο «Λαμπαδηδρομία προς Τόκιο - Κληρονομιά και αφομοίωση». Τα εγκαίνιά της είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τον Μάρτιο, ενόψει της Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας του Τόκιο 2020. Ωστόσο η έκθεση αναβλήθηκε λόγω κορωνοϊού.

Στην έκθεση παρουσιάζονται οι κορυφαίοι σύγχρονοι καλλιτέχνες της Ιαπωνίας, δημοφιλείς και έξω από τα σύνορα της χώρας τους.

Στο έργο Νομπουάκι Τακεκάβα πρωταγωνιστούν 1.500 μικρές κεραμικές γάτες. Στο «Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» ο Τακεκάβα δεν σχεδίασε μόνο την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο, αλλά και τη μικρογραφία του ολυμπιακού σταδίου στο οποίο πρωταγωνιστού οι γάτες, όλες διαφορετικές μεταξύ τους. Το «Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» συνοδεύεται από άλλα συμπληρωματικά έργα, ζωγραφική σε ξύλο, με πρωταγωνίστριες πάλι τις γάτες και που παρουσιάζονται σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες.

Οι πρωτοπόροι Ιάπωνες καλλιτέχνες, ανιχνεύουν την επίδραση του παρελθόντος στο παρόν και το μέλλον, μέσα από τη συνεχόμενη μεταβολή των ανθρώπινων βιωμάτων που σχετίζονται με την «κληρονομιά» και την «αφομοίωσή» της στο εκάστοτε παρόν. Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό, έως τις 15 Σεπτεμβρίου.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.