Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων

Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
0

Ο κορωνοϊός τα κράτησε μακριά από τα βλέμματα των επισκεπτών για τρεις μήνες, αλλά από σήμερα τα αρχαία εκθέματα και οι θησαυροί των ελληνικών μουσείων γίνονται και πάλι προσβάσιμοι στο κοινό, έστω και με επιπλέον μέτρα προστασίας. 

Το πρωί, οι πόρτες των μεγαλύτερων μουσείων άνοιξαν περιμένοντας τους πρώτους επισκέπτες. Όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες του πρακτορείου EUROKINISSI η προσέλευση ήταν μικρή, καθώς οι πόλεις της Ελλάδας προσπαθούν να ισορροπήσουν στη νέα κανονικότητα. 

Στην Αθήνα, λίγοι ήταν εκείνοι που μπήκαν στο μουσείο της Ακρόπολης και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, αλλά με τα αεροδρόμια να ανοίγουν σήμερα τις «πύλες» τους για δεκάδες πτήσεις από χώρες του εξωτερικού, η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες. 

Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Με αποστάσεις στην είσοδο του μουσείου της Ακρόπολης (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Τα εκδοτήρια των εισιτηρίων διαθέσιμα αλλά οι επισκέπτες λιγοστοί (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Η καφετέρια στο μουσείο της Ακρόπολης κλειστή (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)

Στις αίθουσες, τα αγάλματα ήταν περισσότερα από τους ανθρώπους, κάνοντας τους επισκέπτες να μοιάζουν με σύγχρονα, κινούμενα εκθέματα κάτω από τα βλέμματα ακίνητων, πανάρχαιων θεατών. 

Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Μόνο τα εκθέματα δεν φορούν μάσκες και ασπίδες προσώπου (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Αντισηπτικά στην είσοδο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη επισκέφτηκε το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Ο ηνίοχος και το αντισηπτικό (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
Αυτοκόλλητα στο δάπεδο (EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Τα αγάλματα περισσότερα από τους ανθρώπους: Εικόνες από την πρώτη μέρα ανοικτών μουσείων Facebook Twitter
(EUROKINISSI)
Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.