Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter

Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία

1

Ο Γιάννης Γούτμαν μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασε πιάνο στο Κρατικό Ωδείο και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στα 30 του αποφάσισε να φύγει για σπουδές μουσικής στο Λέουβεν του Βελγίου, όπου και κατέληξε να δουλεύει μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Πλέον, στα 35 του, μόλις μετακόμισε στο Brighton, όπου σκοπεύει να μαγειρεύει μέχρι τον Μάιο για την κοπέλα του, η οποία προσπαθεί στα εργαστήρια του Πανεπιστημίου του Sussex να βρει θεραπεία για τον ιό Έμπολα.

Δουλεύει ως freelancer φωτογράφος και ταξιδεύει συχνά γι' αυτό. Φωτογραφίζει πορτρέτα, γάμους, κτίρια, με μία full frame μηχανή και δύο σταθερούς φακούς, χρησιμοποιώντας σπανιότερα φιλμ μεσαίου φορμά. Μας λέει δυο λόγια για τις όμορφες εικόνες που μας έστειλε.

Ο δάσκαλός μου στην φωτογραφία είπε ότι «μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία». Μου πήρε μερικά χρόνια να καταλάβω τι εννοούσε. Οι φωτογραφίες μας είναι πάντα σκηνοθετημένες. Απλά επειδή είμαστε εκεί και κοιτάμε.

 

— Κάποιες εικόνες από τις εικόνες που μου έστειλες είναι έγχρωμες και κάποιες ασπρόμαυρες, κάποιες «καθαρές» και κάποιες με κόκκο. Πώς επιλέγεις κάθε φορά την τεχνική που θα ακολουθήσεις και ποιοι πειραματισμοί σου αρέσουν;

Περίπου δώδεκα χρόνια πριν όλες μου σχεδόν οι φωτογραφίες ήταν ασπρόμαυρες. Τώρα πολύ σπάνια απορρίπτω το χρώμα. Με ενδιαφέρουν όλες αυτές οι παραπάνω πληροφορίες, μεγαλώνοντας αγάπησα το χρώμα πιο πολύ από τη φόρμα.

Η τεχνική που επιλέγω κάθε φορά είναι αυτή που υπηρετεί πιο καλά την ανάγκη. Τις πιο πολλές φωτογραφίες μου τις βλέπω ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν τις τραβήξω. Προτεραιότητά μου είναι να βγει η φωτογραφία ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι λόγω χαμηλού φωτισμού θα είναι γεμάτη θόρυβο.

Συνεχίζω να πειραματίζομαι αλλά κυρίως με τα θέματα που επιλέγω να φωτογραφίσω και όχι τόσο με τις τεχνικές επεξεργασίας και παραγωγής.

Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν

— Διακρίνω ενδιαφέρον κοινωνιολογικού χαρακτήρα στις εικόνες σου. Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στους ανθρώπους που φωτογραφίζεις; 

Η αγάπη μου, το ενδιαφέρον και η περιέργειά μου για τους ανθρώπους είναι σταθερά τα κίνητρά μου για να φωτογραφίζω. Θεωρώ ότι η ενασχόληση μου με την εικόνα μου έδωσε τη δυνατότητα να εκτιμώ ανθρώπους που παλιά προσπερνούσα με αδιαφορία.

Με συγκινούν οι ζωές των άλλων, έχω την εντύπωση ότι τους καταλαβαίνω καλύτερα όσο περνάει ο καιρός, βλέπω στα πρόσωπά τους πόσο κοινές ανάγκες και φόβους έχουμε όλοι. Όλα αυτά που συμπονώ, που καταλαβαίνω ή που θαυμάζω πιστεύω ότι αξίζει να φωτογραφηθούν.

— Κάποιες λήψεις από την άλλη μοιάζουν αρκετά σκηνοθετημένες, σαν να τις σκεφτόσουν και να τις ετοίμαζες καιρό. Τελικά αυθορμητισμός ή σκηνοθεσία, τι είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο;

Ο δάσκαλός μου στην φωτογραφία είπε ότι «μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία». Μου πήρε μερικά χρόνια να καταλάβω τι εννοούσε. Οι φωτογραφίες μας είναι πάντα σκηνοθετημένες και μάλιστα, όπως πολύ σωστά παρατήρησες, από καιρό. Απλά επειδή είμαστε εκεί και κοιτάμε.

Το να ποζάρει το μοντέλο ή το να σκηνοθετηθεί η σκηνή δεν είναι μεγαλύτερη παρέμβαση από την αφαίρεση και την αυστηρότατη επιλογή της στιγμής και του χρόνου από την πλευρά του φωτογράφου σε μια σκηνή δρόμου.

Αν βρίσκομαι πίσω από μία ομάδα καλογριών ή έξω από τα καμαρίνια κουρασμένων ηθοποιών με μία κάμερα στο χέρι και περιμένω την κατάλληλη στιγμή, ακόμα και αν δε με δουν ποτέ, η φωτογραφία είναι σκηνοθετημένη. Παράλληλα είναι αδύνατο ακόμα και υπό τις πιο αυστηρές οδηγίες που (σπανιότατα) δίνω σε μία τελείως σκηνοθετημένη φωτογραφία να μην πάρω ένα ψήγμα αυθορμητισμού.

Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν

— Πού έχουν τραβηχτεί οι φωτογραφίες που μου έστειλες; Θα μπορούσαμε να τις εντάξουμε σε ένα κόνσεπτ υπό κάποιο γενικό τίτλο;

Οι φωτογραφίες μου έχουν τραβηχτεί σε διάφορα μέρη της Ελλάδας (Σύρος, Θεσσαλονίκη, Όλυμπος) του Βελγίου (Γάνδη, Λέουβεν, Βρυξέλλες) και στο Λονδίνο. Ίσως έχουν ως θέμα την ανθρώπινη (και μη) μοναξιά.

— Τι ξεχωρίζεις όταν βλέπεις τη δουλειά ενός άλλου φωτογράφου, τι είναι αυτό που θαυμάζεις και τι δεν σου αρέσει αισθητικά;

Εκτιμώ και επηρεάζομαι από πάρα πολλούς φωτογράφους. Μέσα σε έναν ωκεανό φωτογραφιών και ανθρώπων που δηλώνουν φωτογράφοι, με ενδιαφέρει το κίνητρο και ο χαρακτήρας του ανθρώπου πίσω από την κάμερα αλλά κυρίως η ικανότητα του να με συγκινεί.

Σιχαίνομαι τον διαφαινόμενο ναρκισσισμό μερικών φωτογράφων ή τη φτηνή κραυγαλέα «καλλιτεχνία». Όλες οι φωτογραφίες, όλη η μουσική, όλα τα έργα τέχνης που θαυμάζω νιώθω ότι αποτελούν ένα προσωπικό μήνυμα του καλλιτέχνη προς το κοινό του, μια ποιητική και κάπως φιλόδοξη έκφραση ενός ανθρώπου που ένιωσε όπως ο Αρχιμήδης όταν ανακάλυψε τον μοχλό και ζήτησε λίγο χώρο για να κινήσει τον κόσμο.

Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Ο Γιάννης Γούτμαν πιστεύει ότι μόνο ένας τυφλός μπορεί να βγάλει μία τίμια φωτογραφία Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Γούτμαν
Φωτογραφία
1

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας γεννήθηκε το 1987 και μεγάλωσε στη Ρόδο. Σύντομη θητεία στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς της Πολυτεχνικής Σχολής Πάτρας και συνέχιση σπουδών στη Βιολογία του ίδιου Πανεπιστημίου τον οδήγησαν τελικά στο να θέλει να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μακρινά ταξίδια ενός Έλληνα που ψάχνει ό,τι αυθεντικό απέμεινε στον κόσμο

Ταξίδια / Τα μακρινά ταξίδια ενός Έλληνα που ψάχνει ό,τι αυθεντικό απέμεινε στον κόσμο

Πώς είναι να τρως κλήση στη Γαλλική Γουιάνα και να σε κυνηγάει ελέφαντας στη Ζιμπάμπουε; Ο Αλέξανδρος Τσούτης γύρισε από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα για να μας τα διηγηθεί.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

Φωτογραφία / Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

«Η ζωή τους γινόταν όλο και πιο δύσκολη. Δεν ήθελαν να πάνε σε οίκο ευγηρίας και κανένας από τους δύο δεν ήθελε να ζήσει χωρίς τον άλλον. Έτσι έφυγαν από τη ζωή μαζί». Η πιο προσωπική φωτογραφία του Martin Roemers
THE LIFO TEAM
Αποτυπώνοντας την ολοκληρωτική χαρά του ποδοσφαίρου σε μια και μόνο στιγμή

Φωτογραφία / Αποτυπώνοντας την έκσταση του ποδοσφαίρου σε μερικά κλικ

Ο φωτογράφος André Coelho βρέθηκε στο στάδιο Nilton Santos στο Ρίο ντε Τζανέιρο, που ήταν γεμάτο με χιλιάδες οπαδούς της Μποταφόγκο που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν για να δουν την αγαπημένη τους ομάδα από κοντά.
THE LIFO TEAM
Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM