Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter

Μια υψηλή ενόχληση

0

Η Fukase: The Incurable Egoist είναι η πρώτη αναδρομική έκθεση του υπέροχου Μασαχίσα Φουκάσε στην Ευρώπη, με υλικό που δεν έχει έρθει ποτέ πριν στη δημοσιότητα. Ο Φουκάσε θεωρείται ευρέως ως ένας από τους πιο ριζοσπαστικούς και σημαντικούς φωτογράφους της μεταπολεμικής περιόδου. Στην έκθεση παρουσιάζονται όλες οι πτυχές του έργου του από τη δεκαετία του '60 και μετά και αποκαλύπτεται η ευρύτητα της θεματογραφίας του, που κινείται μοναδικά γύρω από τους άξονες της οικογένειας, της αγάπης, της φιλίας, του έρωτα, της μοναξιάς, της απομόνωσης, της απώλειας και του θανάτου. 

Η έκθεση Fukase: The Incurable Egoist παρουσιάζεται στο φωτογραφικό φεστιβάλ Les Rencontres d'Arles μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου.

Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε πέθανε το 2012. Το 1992 έπεσε σε κώμα για 20 ολόκληρα χρόνια μετά την πτώση του σε μπαρ στο Τόκιο και από τότε δεν συνήλθε ποτέ. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία της γάτας του που δημιουργήθηκε ώστε να ταιριάζει με το προηγούμενο αυτοπορτρέτο του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκασε γεννήθηκε το 1934 στην κωμόπολη Bifuka στο Hokkaido, το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ιαπωνίας όπου η οικογένειά του διατηρούσε στούντιο φωτογραφίας. Αυτοπορτρέτο που τράβηξε το 1992, λίγο πριν πέσει σε κώμα. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η γάτα του Sasuke No 2. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1991 μόλις μετά την επίστροφή του στο Hokkaido. Ανήκει σε μία σειρά αυτοπορτρέτων με αξιοσημείωση ένταση και ενδοσκοπική διάθεση. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Του άρεσε πολύ να τυπώνει ο ίδιος τις εικόνες του και να τις εμπλουτίζει με εικαστικές παρεμβάσεις. Αυτή η εικόνα του 1992 ονομάζεται Berobero ή Sucking και αποτελεί αναφορά στην αγαπημένη του συνήθεια να γλείφει ή να πιπιλίζει τις γλώσσες των ανθρώπων. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από τη σειρά Hibi. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Ο Φουκάσε έγινε παγκοσμίως γνωστός από τη σειρά του The Solitude of Ravens (1975-1982) που ξεκίνησε μετά το τέλος του δεύτερου γάμου του με την Yōko Wanibe. Το κοράκι ήταν το σύμβολο της μοναξιάς του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Εικόνα από το βιβλίο Memories of My Father, μια οπτική βιογραφία του πατέρα του που εδώ απεικονίζεται ένα χρόνο πριν τον θάνατό του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία από την τελευταία του σειρά Bukubuku (Bubbling) με 79 αυτοπορτρέτα που τράβηξε στη μπανιέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Οικογενειακή φωτογραφία του 1975. Ο Φουκάσε είναι ο πρώτος από αριστερά.Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Μια υψηλή ενόχληση Facebook Twitter
Το ίδιο οικογενειακό πορτρέτο τραβηγμένο το 1987 ένα χρόνο μετά τον θάνατο του πατέρα του. Φωτογραφία: Masahisa Fukase Archive/Courtesy of the Michael Hoppen Gallery
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT
Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ