Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης

0

Το «Down by the Hudson» είναι το πρότζεκτ του φωτογράφου Caleb Stein σε μια προσπάθειά του να κατανοήσει καλύτερα τον τόπο του. Πρόκειται για τη φωτογραφική, βαθύτερη γνωριμία του με το Poughkeepsie της Νέας Υόρκης μέσα από τις διαδρομές και τις αλληλεπιδράσεις που είχε με τους ανθρώπους και τα τοπία του. Το Poughkeepsie είναι μια μικρή πόλη στην οποία ζουν περίπου 33.000 άνθρωποι. Περίπου το 19% απ' αυτούς ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, γεγονός που έχει γίνει πολύ πιο έντονο τα  τελευταία κυρίως χρόνια. Όμως σύμφωνα με τον φωτογράφο πρόκειται για έναν γεμάτο ζωντάνια και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες χαρακτήρες τόπο. Ο ίδιος λέει για το πρότζεκτ του:

«Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι το Poughkeepsie είναι ένα επικίνδυνο, απρόσιτο μέρος - αλλά όταν εγκαταστάθηκα εδώ για τις σπουδές μου, συνειδητοποίησα πολύ γρήγορα ότι αυτό δεν ισχύει. Αποφάσισα να ξεκινήσω το Down By The Hudson, επειδή ήθελα να μάθω περισσότερα για την πόλη και τους ανθρώπους της. Το έργο μου είναι μία προσπάθεια να καταγράψω, χωρίς κριτική διάθεση τον τόπο, ώστε να τον κατανοήσω καλύτερα. Αισθάνομαι ότι οι φωτογραφίες μπορούν να μιλήσουν στους ανθρώπους με τρόπο που πολύ λίγες λέξεις μπορούν. Ναι, οι φωτογραφίες μπορούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις, να χειραγωγήσουν και να χρησιμοποιηθούν για προπαγάνδα. Αυτό συνέβη και θα συμβαίνει πάντα. Αλλά, αν γίνει με ειλικρίνεια και στο σωστό πλαίσιο, οι φωτογραφίες μπορούν να δείξουν την πραγματικότητα του κόσμου στον οποίο ζούμε - και δεν μιλάω για φωτορεπορτάζ. Μιλώ για κάτι διαφορετικό, που επικοινωνεί με τους θεατές λέγοντας: αυτός είναι ο κόσμος, έτσι τον βλέπω, είναι σκληρός, αλλά μπορεί να είναι ακόμα όμορφος και πρέπει να τον κοιτάξεις. Νομίζω ότι η φωτογραφία μπορεί να ενθαρρύνει αυτή την οπτική. Είναι ένας τρόπος να αγκαλιάσεις τον κόσμο. Όσο αφηρημένο κι αν ακούγεται, νομίζω ότι αυτό είναι που κάνει τη φωτογραφία ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για την κοινωνική αλλαγή».

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT
Μια έκθεση με φωτογραφίες του Α. Εμπειρίκου που δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πριν 

Φωτογραφία / Φωτογραφίες του Ανδρέα Εμπειρίκου παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια νέα έκθεση

54 φωτογραφίες από το πολύτιμο αρχείο του θα παρουσιαστούν από την Eleftheria Tseliou Gallery, στον χώρο της Τοσίτσα 3, σε μια έκθεση που επιχειρεί να αναδείξει πως υπήρξε εξίσου σημαντικός ως φωτογράφος, όσο και ως ποιητής και ψυχαναλυτής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

Φωτογραφία / Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

«Η ζωή τους γινόταν όλο και πιο δύσκολη. Δεν ήθελαν να πάνε σε οίκο ευγηρίας και κανένας από τους δύο δεν ήθελε να ζήσει χωρίς τον άλλον. Έτσι έφυγαν από τη ζωή μαζί». Η πιο προσωπική φωτογραφία του Martin Roemers
THE LIFO TEAM
Αποτυπώνοντας την ολοκληρωτική χαρά του ποδοσφαίρου σε μια και μόνο στιγμή

Φωτογραφία / Αποτυπώνοντας την έκσταση του ποδοσφαίρου σε μερικά κλικ

Ο φωτογράφος André Coelho βρέθηκε στο στάδιο Nilton Santos στο Ρίο ντε Τζανέιρο, που ήταν γεμάτο με χιλιάδες οπαδούς της Μποταφόγκο που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν για να δουν την αγαπημένη τους ομάδα από κοντά.
THE LIFO TEAM
Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ