Πέθανε ο ηθοποιός Τάκης Εμμανουήλ

Πέθανε ο ηθοποιός Τάκης Εμμανουήλ Facebook Twitter
1

Πέθανε σε ηλικία 84 ετών ο ηθοποιός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, του θεάτρου και της τηλεόρασης, Τάκης Εμμανουήλ.

Γεννημένος το 1933 στο Μεσολόγγι, σπούδασε στη δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών.

Το 1960 έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη σκηνή με το έργο «Ιφιγένεια» του Ευριπίδη στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, με το Αρχαίο Αττικό Θέατρο. Οι θεατρικές του εμφανίσεις συνεχίστηκαν έως το 1965 σε διάφορους θιάσους.

Την ίδια χρονιά πρωτοεμφανίστηκε και στον κινηματογράφο στην ταινία «Το Ποτάμι» του Νίκου Κούνδουρου, το 1963 στις «Μικρές Αφροδίτες« του Ν.Κούνδουρου, στον «Ζορμπά» του Μ.Κακογιάννη (1964) και σε άλλες ταινίες που έκαναν επιτυχία στο εξωτερικό . Το 1968 ο Τάκης Εμμανουήλ ξεκίνησε διεθνή καριέρα παίζοντας σε Αμερική, Αγγλία, Ιταλία και Αυστραλία.

Το διάστημα 1979 - 1981 σπούδασε στο Λος 'Αντζελες σκηνοθεσία, σενάριο και παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων. Το 1982 επέστρεψε στην Ελλάδα και ασχολήθηκε με την παραγωγή ιδρύοντας δική του εταιρεία. Υπήρξε στενός φίλος και συνεργάτης της Ειρήνης Παπά.

Στην καριέρα του συμμετείχε συνολικά σε είκοσι μία ελληνικές ταινίες , δώδεκα ξένες παραγωγές και σε τηλεοπτικές σειρές («Ποιος Πληρώνει Τον Βαρκάρη» κ.α.). ενώ έχει γράψει το σενάριο και έχει σκηνοθετήσει την ταινία «Μεσάνυχτα Στη Βίλα Νέλλη» (1963).

Τα τελευταία χρόνια είχε αφιερωθεί στη συγγραφή μυθιστορημάτων. Το κύκνειο άσμα του ήταν «Η έβδομη φωτογραφία» (2007).

Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα (29/8) από το Α' νεκροταφείο Αθηνών στις 11.00 π.μ.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Αντί για τα κλασσικά εγώ θα' πω ότι ήταν ΜΑΝΑΡΟΣ(στο πανί που τον έβλεπα) κι ελπίζω η Διαχείριση να το δεχθεί ως σχόλιο θαυμαστή...ήταν νομίζω αυτός που' κλεψε την Γκιζέλα Ντάλι σε τσουβάλι στο χωριό όπου ο ένας έκλεβε τον άλλον με την ατάκα "Το ξένο είναι πιο γλυκό...". Θεός σχωρέστον.