Πέθανε ο ηθοποιός Διονύσης Μπουλάς

Πέθανε ο ηθοποιός Διονύσης Μπουλάς Facebook Twitter
0

Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Διονύσης Μπουλάς.

Την είδηση του θανάτου του γνωστοποίησε με ανάρτησή της στο Facebook η ηθοποιός Τζίνη Παπαδοπούλου. «Αγαπημένε μου.... Ήσουν Άγγελος... Και επέστρεψες κοντά στους αγγέλους... Τόσο απότομα και τόσο πρόωρα όμως... Πρόλαβες κι έγινες κομμάτι μου. Τώρα θα σε κουβαλώ μέσα μου πολύτιμέ μου... Εις το επανιδείν...».

Προς το παρόν άγνωστα παραμένουν τα αίτια του θανάτου του ηθοποιού. «Έφυγε ένας αθορυβος ταλαντούχος συνάδελφός μας, τόσο νέος, τόσο άδικα. Καλό ταξίδι αξιαγάπητε φίλε μας», έγραψε ο ηθοποιός Σπύρος Μπιμπίλας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Ο Διονύσης Μπουλάς ήταν απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Βασίλη Διαμαντόπουλου. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του είχε συνεργαστεί με τους Στάθη Λιβαθινό, Γιάννη Χουβαρδά, Άρη Τρουπάκη, Σοφία Βγενοπούλου, Κοραή Δαμάτη, Νικήτα Τσακίρογλου, Εύη Γαβριηλίδη, Κώστα Τσιάνο, Δημήτρη Τσιάμη και άλλους.

Είχε εμφανιστεί και σε τηλεοπτικές σειρές όπως το «Είμαστε στον αέρα» και «Ένα λεπτό θέατρο». Στο θέατρο, είχε παίξει μεταξύ άλλων στις παραστάσεις Hotel Marina (2018), Ο γάμος του Φίγκαρο (2015), Τίμων ο Αθηναίος (2018), Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας (2016), Εδουάρδος ο Β' (2017).

Τέλος είχε συμμετάσχει σε δύο ταινίες μικρού μήκους: το Pessoas -εγώ ΕΙΝΑΙ ένας άλλος (σε σενάριο και σκηνοθεσία Κατερίνας Κωνσταντοπούλου) και το Adolescence Lost (σενάριο -σκηνοθεσία Χάρη Γιουλάτου).

Ήταν καθηγητής αυτοσχεδιασμού στο Θέατρο των Αλλαγών. Το μάθημά του ήταν ανοικτό σε όλους. 

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.