Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί Facebook Twitter
«Δεν πιστεύω πως η σεξουαλικότητά μου είναι μυστικό, μπορώ να μιλήσω γι’ αυτήν. Για μένα δεν είναι ένας τίτλος, ούτε brand. Είναι απλώς η σεξουαλικότητά μου: είμαι queer». Φωτ.: Αμαλία Κωβαίου
0


— Αγγελίνα, αγοράζεις συχνά ρύζι από το σούπερ-μάρκετ;
Ρύζι, όχι, δεν αγοράζω. Τρώω όταν το μαγειρεύει η γιαγιά μου ή όταν το παραγγέλνω. Καλό είναι το ρύζι. Δεν μαγειρεύω γενικά, μόνο τοστάκια και αυγά τηγανητά. Πηγαίνω μία φορά την εβδομάδα στη γιαγιά μου, μου δίνει φαγητό και μετά τη βγάζω έτσι. Μεγάλωσα στην Αθήνα, ναι, λίγο στην Καλλιθέα, λίγο στη Νέα Σμύρνη, αλλά γειτονιά δεν έχω βιώσει, γιατί άλλαζα συχνά σχολείο.

Έχω μια δίδυμη αδερφή. Δεν μοιάζουμε καθόλου. Εκείνη είναι η ιστορία της τέχνης και της μόδας. Ράβει ρούχα μόνη της, φαντάσου. Εγώ είναι σαν να κάνω κολάζ όταν ντύνομαι. Μερικές φορές πηγαίναμε στο σχολείο ντυμένες πριγκίπισσες, με τις αποκριάτικες στολές. Η αγαπημένη μου στολή ήταν του καλικάντζαρου, μια στολή καφέ και πράσινη. Βέβαια, ήταν πολύ άσχημη, αλλά ήταν η αγαπημένη μου.

Έχω και κάποιες πολύ ντροπιαστικές ιστορίες, ρε φίλε. Από πολύ μικρή μάζευα όλες μου τις φίλες και κάναμε παραστάσεις, κάθε φορά. Μέχρι που οι γονείς δεν μπορούσαν άλλο και σταμάτησαν να μας βλέπουν. Τότε είχα ζητήσει από τον Αϊ-Βασίλη να μου πάρει μια κάμερα, έτσι τραβάγαμε βίντεο με την κάμερα του Αϊ-Βασίλη. Αν πίστευα ότι υπάρχει; Πίστευα σίγουρα μέχρι τη Δ’ Δημοτικού σίγουρα. Και μάλιστα τον υπερασπιζόμουν με μεγάλο πάθος. Ένιωσα κάποια προδοσία όταν το έμαθα, αλλά δεν θυμάμαι πώς αντέδρασα. Τώρα πιστεύω πως τα Χριστούγεννα είναι απλώς μια καπιταλιστική και υλιστική γιορτή.

«Είναι τρομακτικό αυτό, μερικές φορές μου λείπει αυτό το πατ-πατ, όταν δεν είσαι καλά και θες να σου πει κάποιος πως δεν πειράζει, είναι όλα καλά. Μπορεί να μην το έχω αυτό τώρα, αλλά έχω την Αγγελίνα, έχω τους φίλους μου. Έχω φίλους που θεωρώ οικογένειά μου κι εκείνοι θεωρούν εμένα οικογένειά τους. Υπάρχει αυτή η βαθιά αγάπη, οπότε δεν νιώθω μόνη».

Γενικά, ακόμη αγοράζω πράγματα που είναι παιδικά. Επίσης, φοράω τα παιδικά μου δαχτυλίδια. Πολλά, με μικρές καρδούλες και σχεδιάκια, μου κάνουνε ακόμη. Μια φορά είχα αγοράσει και αυτό το παιχνίδι με τι μπουρμπουλήθρες, αλλά το σαπούνι ήταν χάλια και δεν γίνονταν μπουρμπουλήθρες. Τέλος πάντων, όλα τα παιδικά μου κοσμήματα τα φοράω ακόμη. Τώρα όμως, που δεν είμαι πια παιδί, δουλεύω. Κι αυτό το λέω επειδή βλέπω συχνά σχόλια κάτω από το τραγούδι μου “Άδεια” που λένε: «Δουλεύει αυτή; Τι άδεια θέλει;». Εννοείται πως δουλεύω. Μακάρι να μη δούλευα και να ασχολιόμουν μόνο με την τέχνη μου. Γενικά, από μικρή ήθελα να γίνω συγγραφέας και έγραφα πολλά βιβλία, τα οποία δεν τα τελείωνα ποτέ. Ευτυχώς που έγινα τραγουδίστρια και μπορώ να τελειώσω ένα κομμάτι, γιατί είναι μικρό. (γέλια)

Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί Facebook Twitter

Το αμάξι μου το λένε Μίμο. Όταν το πήρα είχε παντού κολλημένες ελληνικές σημαίες ‒ παντού. Και τώρα έχει παντού ουράνια τόξα. (γέλια) Και νιώθω ότι είναι σαν το σπίτι μου. Αν έπρεπε να το σώσω, θα το έσωζα. Πάντα μου άρεσε να δίνω ονόματα στα αντικείμενα. Το κάνω συνέχεια. Μου αρέσει να σκέφτομαι πως τα αντικείμενα βιώνουν την πραγματικότητα που ζούμε κι εμείς, αλλά με άλλο τρόπο. Μπορεί να τη βιώνουν εντελώς διαφορετικά.

Κάτι που μου άλλαξε τη διαδρομή ήταν η απόφασή μου να μπω στο Ίντερνετ ‒ να μου πεις, όλοι το κάνουμε αυτό. Αλλά εμένα ο αλγόριθμος με πήγε σε μέρη που δεν ήξερα. Όποτε, ναι, το ότι εκτέθηκα στα social media μού άλλαξε τη ζωή. Παράτησα την Αρχιτεκτονική, έφυγα από τη δραματική και μετακόμισα, βρήκα την ελευθερία μου. Είναι τρομακτικό αυτό, μερικές φορές μου λείπει αυτό το πατ-πατ, όταν δεν είσαι καλά και θες να σου πει κάποιος πως δεν πειράζει, είναι όλα καλά. Μπορεί να μην το έχω αυτό τώρα, αλλά έχω την Αγγελίνα, έχω τους φίλους μου. Έχω φίλους που θεωρώ οικογένειά μου κι εκείνοι θεωρούν εμένα οικογένειά τους. Υπάρχει αυτή η βαθιά αγάπη, οπότε δεν νιώθω μόνη. Νιώθω πως είμαι πιο ελεύθερο πνεύμα γενικά. Δεν νιώθω ότι είμαι το παιδί των γονιών μου. Και δεν θέλω να χωρέσω στα πρότυπα του σογιού μου. Έχω συγκρουστεί πολύ με αυτό και δεν έχω άλλη υπομονή πλέον. Δεν πιστεύω πως αλλάζουν τα πράγματα. Είναι μεγάλη κουβέντα η οικογένεια, μεγάλη.

Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί Facebook Twitter
Φωτ.: Αμαλία Κωβαίου

Με την τελευταία μου σχέση κατάλαβα τι σημαίνει έρωτας, αλλά δεν θέλω να μιλήσω πολύ γι’ αυτό. Είμαι πολύ αγαπούλας και θα πω τα πάντα όταν τα νιώθω στον άλλον άνθρωπο. Έχω ζήσει και διαφορετικές ποιότητες έρωτα νομίζω. Όταν έγραψα το “Sta Riha”, το έγραψα για έναν τύπο. Ήταν πιο μυθιστορηματικό και dramatic. Κράτησε λίγο. Και τώρα ο έρωτας, έρωτας, έρωτας… Θα βάλω τα κλάματα. Όχι, δεν θα τα βάλω. Ήταν ένας άλλος έρωτας αυτός, δεν ένιωθα καμία κόντρα, υπήρχε θαυμασμός και σεβασμός. Ήταν μια πολύ όμορφη σχέση. Εντάξει, δεν πιστεύω πως η σεξουαλικότητά μου είναι μυστικό, μπορώ να μιλήσω γι’ αυτήν. Για μένα δεν είναι ένας τίτλος, ούτε brand. Είναι απλώς η σεξουαλικότητά μου: είμαι queer.

Να σου πω και για το EP μου, που μόλις βγήκε; Το EP αυτό το αγαπώ πάρα πολύ. Από το πρώτο κομμάτι, το «anthropino ki auto», μέχρι το τελευταίο, όλα γράφτηκαν σε διαφορετικές φάσεις της ζωής μου – για έναν γκόμενο, την κολλητή μου, έναν τσακωμό. Την παραγωγή την έκανε ο Θωμάς Παπαθανάσης, που είναι φοβερός. Μου αρέσει να δουλεύω με φίλους, να γουστάρουμε όλοι, νιώθω πιο ασφαλής έτσι. Η Δήμητρα, ο Βασίλης και ο Θωμάς έχουν γράψει τα όργανα live, τώρα μπήκε και ο Ζήσης στα πλήκτρα. Κάναμε αναλογική μείξη στη Νάξο με τον Μανώλη Παντελιά, τύπου vintage, στο χέρι, και αυτό δίνει ζεστασιά, σαν φωτογραφία σε φιλμ. Το εξώφυλλο το έκανε η φίλη μου η Νεφέλη. Είμαστε μια ωραία ομάδα και φτιάξαμε κάτι που αγαπάω πολύ.

aggelina - ADEIA

Instagram: @aggelin.a

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ