Φεστιβάλ Fringe

Φεστιβάλ Fringe Facebook Twitter
0
Ποιο είναι το πρώτο συναίσθημα μετά το τέλος του φεστιβάλ;

Ευτυχία. Που κάναμε τόσο κόσμο χαρούμενο.

Επετεύχθη ο στόχος;

Ο αρχικός στόχος του να επιτύχει μια άρτια διοργάνωση, ναι, απολύτως. Όμως, το Fringe προσδοκά να γίνει το κατεξοχήν φεστιβάλ της πόλης. Και, ως προς αυτό, έχει δρόμο ακόμα. Εμείς βλέπουμε ένα μεγάλο κενό και προσπαθούμε να το καλύψουμε. Δεν ξέρω αν η φύση σιχαίνεται το κενό, εμείς πάντως σίγουρα.

Το κοινό φάνηκε πιο έτοιμο από την προηγούμενη φορά;

Είμαστε όλοι εντός του μέλλοντός μας. Το κοινό αντιλαμβάνεται ότι αποτελούμε το μέλλον και μας αγαπάει. Είτε από κοντά είτε από μακριά.

Βγάλατε κάποιο συμπέρασμα για την ανεξάρτητη καλλιτεχνική φύση των
Αθηναίων; Προς τα πού κινούνται;

Η πόλη οργιάζει αυτήν τη στιγμή από πολλές, μικρές, ανεξάρτητες ομάδες-κυψέλες. Υπάρχει τεράστια δυναμική που το Fringe παρουσίασε κατά ελεύθερο και συντεταγμένο τρόπο. Η επιτυχία ήταν ακριβώς αυτό το οργανωμένο χάος.

Ποια ήταν κατά τη γνώμη σας η «στιγμή» του φεστιβάλ;

Όταν καταλάβαμε ότι τα καταφέραμε.

Κάποιο λάθος που θα θέλατε να αποφύγετε του χρόνου;

Πρέπει να κάνουμε σαφέστερα τα κριτήρια με τα οποία επιθυμούμε να μας αξιολογήσουν. Θέλουμε να γίνει αντιληπτό ότι η πολιτική φύση του φεστιβάλ (υπό την έννοια ότι κατ' ουσίαν αποτελεί κοινωνικό δίκτυο) υπερισχύει της καλλιτεχνικής.

Φάνηκε η παρούσα οικονομική κρίση στις δημιουργίες;

Νομίζω ότι διεφάνη η διέξοδος από την κρίση. Οι νέοι δημιουργοί, οι αληθινοί δημιουργοί ζουν ήδη την επόμενη μέρα. Πρέπει να τους ακολουθήσουμε.

Μπορεί η κρίση να είναι ευεργετική όσον αφορά την έμπνευση των δημιουργών;

Δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να λειτουργήσει ως έμπνευση παρά μία κρίση, προσωπική ή κοινωνική. Τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα αποτελούν τη χαρτογράφηση των κρίσιμων στιγμών μιας ζωής.

Τελικά, θα μας «Ανήκει ποτέ αυτή η πόλη»;

Ναι. Όταν τη νιώσουμε ως προέκταση του σαλονιού μας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT